Kαλησπέρα στο forum.
Θέλω τη γνώμη σας επειδή υποψιάζομαι ότι μάλλον την έχω πατήσει.Όντας άπειρος σε αγορές από το εξωτερικό, θέλησα να παραγγείλω μία θήκη της nillkin από το site της εταιρείας. Γκούγκλαρα λοιπόν και έκανα την αγορά από το nillkin.org. H αγορά περίπου 10 ευρώ έγινε μέσω paypal την 15/06/2016. Μου έστειλαν e-mail την επόμενη ημέρα με tracking number ο οποίος (μέχρι και σήμερα) δεν εμφανίζεται στο 17track.net. Την 22/06 τους το ανέφερα και την ίδια μέρα μου απάντησαν ότι κάποιο θέμα υπάρχει, θα επικοινωνήσουν με China Post και θα με ενημερώσουν.Μέχρι σήμερα όμως ούτε φωνή ούτε ακρόαση παρ' ότι τους έστειλα e-mail χθες. Καμμιά ιδέα;
Θέλω τη γνώμη σας επειδή υποψιάζομαι ότι μάλλον την έχω πατήσει.Όντας άπειρος σε αγορές από το εξωτερικό, θέλησα να παραγγείλω μία θήκη της nillkin από το site της εταιρείας. Γκούγκλαρα λοιπόν και έκανα την αγορά από το nillkin.org. H αγορά περίπου 10 ευρώ έγινε μέσω paypal την 15/06/2016. Μου έστειλαν e-mail την επόμενη ημέρα με tracking number ο οποίος (μέχρι και σήμερα) δεν εμφανίζεται στο 17track.net. Την 22/06 τους το ανέφερα και την ίδια μέρα μου απάντησαν ότι κάποιο θέμα υπάρχει, θα επικοινωνήσουν με China Post και θα με ενημερώσουν.Μέχρι σήμερα όμως ούτε φωνή ούτε ακρόαση παρ' ότι τους έστειλα e-mail χθες. Καμμιά ιδέα;