περίμενε λίγο ακόμα εγώ βλέπω οτι έχει σημερινή ημερομηνία ! εμένα μου εχει τύχει στα ΕΛΤΑ να μην λέει τίποτα να το περιμένω και ξαφνικά το είδα στο σπίτι και στην αναζήτηση ακόμα δεν είχαν βάλει τίποτα! το παρέλαβα και μετά απο καμιά 5 ημέρες εέβαλαν οτι το παρέλαβα
ΔΕΝ ΕΠΙΣΤΡΕΦΟΥΝ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΣΑΣ
-
-
το τν ειναι αυτο RE831414769SE αυτο ειναι το χαμενο,μολις μιλησα με ελτα και μου ειπαν οτι το πακετο δεν εχει ερθει ΕΛΛΑΔΑ.Ο/H caeser έγραψε:
Αυτό δεν είναι το TN του "χαμένου" πακέτου απο το Gearbest, αλλά το TN του πακέτου που είχε κάνει dispute, αλλά τελικά το παρέλαβε λέει ο @georgeikaria, από άλλο μαγαζί...Ο/H alnikou έγραψε:
ΕΓΩ ΒΡΗΚΑ ΑΥΤΟ ::::
RE831414769SE >> RE831414769SE
-
Ναι.. μπερδεύτηκα με το σχόλιο του @ikomninos παραπάνω, που είπε ότι δεν πήρε trucking number... (νόμιζα ότι το είπες εσύ αυτό)Ο/H georgeikaria έγραψε:
το τν ειναι αυτο RE831414769SE αυτο ειναι το χαμενο,μολις μιλησα με ελτα και μου ειπαν οτι το πακετο δεν εχει ερθει ΕΛΛΑΔΑ.

-
Δεν είπα οτι ΔΕΝ πήραΟ/H caeser έγραψε:
Ναι.. μπερδεύτηκα με το σχόλιο του @ikomninos παραπάνω, που είπε ότι δεν πήρε trucking number... (νόμιζα ότι το είπες εσύ αυτό)Ο/H georgeikaria έγραψε:
το τν ειναι αυτο RE831414769SE αυτο ειναι το χαμενο,μολις μιλησα με ελτα και μου ειπαν οτι το πακετο δεν εχει ερθει ΕΛΛΑΔΑ.
"Δεν έχω ψωνίσει ποτέ απο gearbest, αλλά δε σου δώσανε κανένα tracking number;"
Μάλλον ήρθε η ώρα να βάλεις
-
Όχι γιατί πάλι το ίδιο θα σου απαντήσουν, ότι δηλαδή δεν μπορούν να αποφασίσουν αυτή τη στιγμή. Αφού έχεις 180 ημέρες περιθώριο, να περιμένεις να φτάσεις τις 175 περίπου και μετά το κάνεις. Αν και νομίζω ότι τσάμπα αγχώθηκες (αφου έχεις και tracking number) και ότι όλα θα λήξουν ομαλά. Εξάλλου δεν ψώνισες από κανέναν "περίεργο" aliexpress αλλά από κατάστημα που τουλάχιστον σε εμένα δεν έχει πέσει στην αντίληψή μου να έχει τέτοια φήμη ότι δηλαδή δεν στέλνει τα προϊόντα. Για τις αγορές ειδικά από Κίνα και εφόσον ψωνίζεις πάντα από αξιόπιστο δοκιμασμένο κατάστημα, το μόνο που χρειάζεται επιπλέον είναι υπομονήΟ/H georgeikaria έγραψε:
ειμαι ηδη 60 μερες.μπορω να ξανανοιξω το θεμα στο pp?Ο/H caeser έγραψε:
Πάντως για να ξέρεις, έτσι πληροφοριακά, την τελευταία φορά που ψώνισα από αυτούς χωρίς trucking number παρέλαβα 54 ημέρες μετά!!! (το έχω δημοσιεύσει κιόλας, εδώ στο φόρουμ...)Ο/H ikomninos έγραψε:
Καλημέρα
Δεν έχω ψωνίσει ποτέ απο gearbest, αλλά δε σου δώσανε κανένα tracking number;
-
δηλαδη μου λες να περιμενω λιγο ακομα.180 ημερες? τα λεφτα θα τα επιστρεψουν μετα ή θα τα φανε? αυτο θελω να ξερω ,για την υπομονη μας φημιζομαστε εμεις οι ικαριωτεςΟ/H dnomikos έγραψε:
Όχι γιατί πάλι το ίδιο θα σου απαντήσουν, ότι δηλαδή δεν μπορούν να αποφασίσουν αυτή τη στιγμή. Αφού έχεις 180 ημέρες περιθώριο, να περιμένεις να φτάσεις τις 175 περίπου και μετά το κάνεις. Αν και νομίζω ότι τσάμπα αγχώθηκες (αφου έχεις και tracking number) και ότι όλα θα λήξουν ομαλά. Εξάλλου δεν ψώνισες από κανέναν "περίεργο" aliexpress αλλά από κατάστημα που τουλάχιστον σε εμένα δεν έχει πέσει στην αντίληψή μου να έχει τέτοια φήμη ότι δηλαδή δεν στέλνει τα προϊόντα. Για τις αγορές ειδικά από Κίνα και εφόσον ψωνίζεις πάντα από αξιόπιστο δοκιμασμένο κατάστημα, το μόνο που χρειάζεται επιπλέον είναι υπομονήΟ/H georgeikaria έγραψε:
ειμαι ηδη 60 μερες.μπορω να ξανανοιξω το θεμα στο pp?Ο/H caeser έγραψε:
Πάντως για να ξέρεις, έτσι πληροφοριακά, την τελευταία φορά που ψώνισα από αυτούς χωρίς trucking number παρέλαβα 54 ημέρες μετά!!! (το έχω δημοσιεύσει κιόλας, εδώ στο φόρουμ...)Ο/H ikomninos έγραψε:
Καλημέρα
Δεν έχω ψωνίσει ποτέ απο gearbest, αλλά δε σου δώσανε κανένα tracking number;
-
Δεν νομίζω ότι έχουν σκοπό να σου φάνε τίποτα. Και για να κάνω τον δικηγόρο του διαβόλου, αξίζουν συγχαρητήρια στο GearBest που σου πρότεινε να σου επιστρέψει μέρος του ποσού συν πόντους πριν συμπληρωθεί το όριο των 180 ημερών. Διότι στατιστικά ξέρει ότι το πακέτο θα το πάρεις κατά 99% και θα βγει χαμένος. Θα μπορούσε να περιμένει να σε αποζημιώσει στο ακέραιο με την λήξη τις προθεσμίας που πάλι στατιστικά θα έχει λιγότερες απώλειες συνολικά από τις πωλήσεις του. Και εδώ σου δίνεται μια μοναδική ευκαιρία αν το πακέτο φτάσει μετά τους 3 μήνες και εσύ αποζημιωθείς πριν λόγω λήξης της προθεσμίας, να επικοινωνήσεις πάλι μαζί του μέσω PayPal επιστρέφοντας πάλι την πληρωμή γιατί πχ πήρες το πακέτο στους 4 μήνες. Όπως καταλαβαίνεις, αυτόματα η αξιοπιστία σου αναβαθμίζεται και στο PayPal και στο κατάστημα και θα νοιώθεις πιο ασφαλής σε μελλοντικές "ακριβότερες" αγορές σε πραγματικό πρόβλημα.Ο/H georgeikaria έγραψε:
δηλαδη μου λες να περιμενω λιγο ακομα.180 ημερες? τα λεφτα θα τα επιστρεψουν μετα ή θα τα φανε? αυτο θελω να ξερω ,για την υπομονη μας φημιζομαστε εμεις οι ικαριωτες
-
δηλαδη τα λεφτα μου δεν τα χανω, και αν μετα τις 180 ημερες δεν εχω παραλαβει,θα κανουν full refund.απλα εγω ειχα την εντυπωση οτι αν παρω τα λεφτα που μου προτεινουν,ειναι σαν να υποχωρω το δικαιωμα μου για full refund.αν ειναι οπως τα λες να περιμενω ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩΟ/H dnomikos έγραψε:
Δεν νομίζω ότι έχουν σκοπό να σου φάνε τίποτα. Και για να κάνω τον δικηγόρο του διαβόλου, αξίζουν συγχαρητήρια στο GearBest που σου πρότεινε να σου επιστρέψει μέρος του ποσού συν πόντους πριν συμπληρωθεί το όριο των 180 ημερών. Διότι στατιστικά ξέρει ότι το πακέτο θα το πάρεις κατά 99% και θα βγει χαμένος. Θα μπορούσε να περιμένει να σε αποζημιώσει στο ακέραιο με την λήξη τις προθεσμίας που πάλι στατιστικά θα έχει λιγότερες απώλειες συνολικά από τις πωλήσεις του. Και εδώ σου δίνεται μια μοναδική ευκαιρία αν το πακέτο φτάσει μετά τους 3 μήνες και εσύ αποζημιωθείς πριν λόγω λήξης της προθεσμίας, να επικοινωνήσεις πάλι μαζί του μέσω PayPal επιστρέφοντας πάλι την πληρωμή γιατί πχ πήρες το πακέτο στους 4 μήνες. Όπως καταλαβαίνεις, αυτόματα η αξιοπιστία σου αναβαθμίζεται και στο PayPal και στο κατάστημα και θα νοιώθεις πιο ασφαλής σε μελλοντικές "ακριβότερες" αγορές σε πραγματικό πρόβλημα.Ο/H georgeikaria έγραψε:
δηλαδη μου λες να περιμενω λιγο ακομα.180 ημερες? τα λεφτα θα τα επιστρεψουν μετα ή θα τα φανε? αυτο θελω να ξερω ,για την υπομονη μας φημιζομαστε εμεις οι ικαριωτες
-
Σύμφωνα με το Tracking number, το πακέτο σου ακόμα ταξιδεύει...έχω αρκετές αγορές από GearBest, πρόβλημα παραλαβής δεν έχω αντιμετωπίσει μέχρι τώρα.
Προβλήματα after sale support αρκετά.
Απλά για να θυμάσαι σε άλλες αγορές, μέχρι 2 μήνες ακόμα και με tracking number είσαι εντός χρονικών ορίων.
Μετά τους 2 μήνες αρχίζεις συζήτηση με το κατάστημα.
Πριν τις 180 μέρες ανοίγεις refund στην Paypal.
99% θα έρθει το δέμα
-
παιδια ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ολους,ελπιζω να μην επανελθω,ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ.
-
ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ και σε σένα, αλλά εμείς ΕΛΠΙΖΟΥΜΕ να επανέρθεις, με καλά νέα αυτή τη φορά!Ο/H georgeikaria έγραψε:
παιδια ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ολους,ελπιζω να μην επανελθω,ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ.
Μόνο εκτίμηση θα αποκομίσεις, εάν επιστρέψεις και μας ενημερώσεις πως εξελίχτηκε η "περιπέτειά" σου...
Και φυσικά θα είναι χαρά μας να σε βλέπουμε που και που, χωρίς απαραίτητα να έχεις πρόβλημα!
Και για την ενημέρωσή σου, το status τηες παραγγελίας σου, είναι αυτό από κάτω:

-
Παιδια λίγο τα quotes και από κινητό ζαλιζομαι να παρακολουθησω
-
Μοιραστείτε
- Facebook 0
- Twitter 0
- Google Plus 0
- Reddit 0
