Διαφήμιση

Γενική συζήτηση περί καταστημάτων και παραγγελιών από εξωτερικό

    • Γενική συζήτηση περί καταστημάτων και παραγγελιών από εξωτερικό

      Η άλλη λύση είναι να αγοράσω από το γνωστό κατάστημα του aliexpress που στέλνει με DHL αλλά με στάση στην Αγγλία ώστε να μην πληρώνεις τελωνείο. Βγαίνει και καλά η τιμή. Απλά δεν έχω ξαναψωνισει από Ali και φοβάμαι. Έχει κανείς εμπειρία? Είναι το alipay εξίσου αξιόπιστο με το PayPal?

      Στάλθηκε από το Redmi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
    • Ο/H geomos έγραψε:

      Η άλλη λύση είναι να αγοράσω από το γνωστό κατάστημα του aliexpress που στέλνει με DHL αλλά με στάση στην Αγγλία ώστε να μην πληρώνεις τελωνείο. Βγαίνει και καλά η τιμή. Απλά δεν έχω ξαναψωνισει από Ali και φοβάμαι. Έχει κανείς εμπειρία? Είναι το alipay εξίσου αξιόπιστο με το PayPal?

      Στάλθηκε από το Redmi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
      Από Aliexpress έκανα τις πρώτες μου κινέζικες αγορές και δεν με έχει απογοητεύσει. Μάλιστα σε μια περίπτωση που η παραγγελία δεν είχε έρθει έκανα despute και μου έκαναν πλήρως refund αν και ήταν μικρό πόσο η παραγγελία. Μετά από 2 ημέρες όμως έφτασε η παραγγελία και έψαξα να βρω τον άνθρωπο να τον ξανά πληρώσω αλλά τον είχαν κλείσει σαν κατάστημα. Το Alipay δεν το έχω ψάξει καθόλου ούτε γνωρίζω αν σου δίνει κάτι περισσότερο απο την υπάρχουσα ασφάλεια ότι δεν πληρώνει τον πωλητή αν εσύ δεν πατήσεις ότι έλαβες το δέμα και όλα ήταν καλώς και όπως τα περιέγραφε.
    • εδω θα πάρεις ποικίλες απαντήσεις...
      Υπάρχουν αυτοί που αποφεύγουν το ali όπως ο διάβολος το λιβανι, υπάρχουν όμως κ αυτοί που το έχουν στην πρώτη θέση των προτιμήσεων τους. Το aliexpress έχει υπηρεσία διασφάλισης των χρημάτων σου που μπορείς να απευθυνθείs αν κάτι πάει στραβά (κάτι ανάμεσα σε ebay και paypal).

      Από την άλλη δεν έχεις να κανεις με έναν πωλητή, αλλά με πλατφόρμα συγκέντρωσης διαφόρων πωλητών, άρα είναι και ανάλογα το που θα πέσεις! Προσωπικά, για αυτόν ακριβώς τον λόγο το αποφευγω
    • Διαφήμιση
    • να, βλέπεις; Πήρες αμέσως δύο διαφορετικές απαντήσεις! :lol:

      Πέρα από την διασφάλιση των χρημάτων πάντως, προτιμώ να ψωνισω από έναν πωλητή που δε θα μου πειράξει ρομ και θα μου στείλει 100% γνήσιο τηλέφωνο όπως το γέννησε η xiaomi μαμά του, παρά να έχω το καρδιοχτύπι να τσεκαρω imei για να ελεγξω γνησιότητα, ή να μπλεξω με άσχετες rom
    • Ο/H koko έγραψε:

      εδω θα πάρεις ποικίλες απαντήσεις...
      Υπάρχουν αυτοί που αποφεύγουν το ali όπως ο διάβολος το λιβανι, υπάρχουν όμως κ αυτοί που το έχουν στην πρώτη θέση των προτιμήσεων τους. Το aliexpress έχει υπηρεσία διασφάλισης των χρημάτων σου που μπορείς να απευθυνθείs αν κάτι πάει στραβά (κάτι ανάμεσα σε ebay και paypal).

      Από την άλλη δεν έχεις να κανεις με έναν πωλητή, αλλά με πλατφόρμα συγκέντρωσης διαφόρων πωλητών, άρα είναι και ανάλογα το που θα πέσεις! Προσωπικά, για αυτόν ακριβώς τον λόγο το αποφευγω
      Ακριβώς και το ebay πλατφόρμα είναι και λειτουργεί καλύτερα απο κατάστημα γιατί υπάρχει ενδιάμεσος κρίκος υποτίθεται αντικειμενικός. Για παράδειγμα αν πεις στο kostasrosemall τα έλαβα όλα σπασμένα μπορεί να σου αρχίσει τις κινεζιές του ενώ στην πλατφόρμα μεσολαβεί ο ενδιάμεσος και λέει πες μου τι θέση σου να ακούσω και τον πωλητή και να κρίνω. Σε κατάστημα αν σου πετάξουν ένα "αυτή είναι η πολιτική του καταστήματος μας" τι θα τους πεις; Το μόνο που μπορείς να κάνεις είναι να ξεκινήσεις διαδικασία με paypal και εκεί το τελευταίο καιρό έχουν αναφερθεί κινεζίες και μαγειρέματα.
    • Ακριβώς γι αυτο κι εγώ προτιμώ το Ali.
      Με το που κάνεις dispute στο ali καυευθείαν ο πωλητης σε παρακαλαει να το κλείσεις και σου κάνει refund άμεσα.
      Από τι κατάλαβα τα dispute επισύρουν κάποια ποινή η οποία τσούζει.


      Even dead i will fight.
    • @kostasrose έχω ψωνισει πάμπολλες φορές από ebay, αλλά μικροπράγματα. Κάποιες φορές όντως αποζημιωθηκα, κάποιες άλλες δεν μπήκα καν στη διαδικασία να αναφέρω ότι δεν παρέλαβα ή ότι το προϊόν ήταν ελαττωματικό, λόγω της μικρής αξίας των αγορών μου.

      Παρόλα αυτά την έχω πατήσει με αγορά μιας ενδοεπικοινωνιας αξίας 60€ ή οποία δεν έφτασε ποτέ και ούτε τα λεφτά μου πήρα πίσω.
      Ο πωλητής μου έλεγε να κάνω υπομονή μία βδομάδα...και άλλη μία...μετα υποτίθεται ότι το ξαναεστειλε και ξανά μανά υπομονη, ώσπου πέρασε το χρονικό όριο για dispute. Αυτή ήταν και η απάντηση από το κέντρο επίλυσης ζητημάτων του ebay. Τότε ήταν μικρότερο και το διάστημα που μπορούσες να κάνεις claim στο paypal, οπότε bye bye ευρουλακια μου!
      Έκανα εν τελει νέα αγορά άλλης επικοινωνίας από άλλον πωλητή, την οποία παρέλαβα μεν, ήταν της κακιάς ώρας δε! Γ αυτό πλέον ψωνιζω μικροπράγματα
    • Διαφήμιση
    • Ο/H koko έγραψε:

      @kostasrose έχω ψωνισει πάμπολλες φορές από ebay, αλλά μικροπράγματα. Κάποιες φορές όντως αποζημιωθηκα, κάποιες άλλες δεν μπήκα καν στη διαδικασία να αναφέρω ότι δεν παρέλαβα ή ότι το προϊόν ήταν ελαττωματικό, λόγω της μικρής αξίας των αγορών μου.

      Παρόλα αυτά την έχω πατήσει με αγορά μιας ενδοεπικοινωνιας αξίας 60€ ή οποία δεν έφτασε ποτέ και ούτε τα λεφτά μου πήρα πίσω.
      Ο πωλητής μου έλεγε να κάνω υπομονή μία βδομάδα...και άλλη μία...μετα υποτίθεται ότι το ξαναεστειλε και ξανά μανά υπομονη, ώσπου πέρασε το χρονικό όριο για dispute. Αυτή ήταν και η απάντηση από το κέντρο επίλυσης ζητημάτων του ebay. Τότε ήταν μικρότερο και το διάστημα που μπορούσες να κάνεις claim στο paypal, οπότε bye bye ευρουλακια μου!
      Έκανα εν τελει νέα αγορά άλλης επικοινωνίας από άλλον πωλητή, την οποία παρέλαβα μεν, ήταν της κακιάς ώρας δε! Γ αυτό πλέον ψωνιζω μικροπράγματα
      Θέλει προσοχή. Κανόνας απαράβατος δεν κάνουμε ότι μας λέει ο πωλητής αλλά ότι ορίζουν οι κανόνες τις πλατφόρμας. Ανοίγουμε dispute πάντα ΠΡΙΝ να λήξει ο χρόνος (πλέων είναι 6 ημέρες για αποστολή και 60 ημέρες για παραλαβή sto aliexpress στο ebay δεν θυμάμαι ακριβώς.) Άπαξ και ανοίξουμε dispute δεν το αποσύρουμε αν δεν μπουν τα χρήματά μας στο λογαριασμό ΠΟΤΕ και για ΚΑΝΕΝΑ ΛΟΓΟ άσχετα με το αν μας λέει ο πωλητής για να κάνω refund απέσυρε το dιspute.
      Πάμε στις αγορές. Βλέπουμε τι χρειαζόμαστε και τι ενδεχομένος να χρειαστούμε απο ένα αντικείμενο στο μέλλον και ακολουθούμε 3 βασικούς κανόνες
      1) έρευνα αγοράς για value for money
      2) χαρακτηριστικά hardware
      3) Διαβάζουμε πάντα τι έχουν σχολιάσει άλλοι χρήστες για το αντικείμενο που θες να αγοράσεις και βλέπουμε και reviews (όχι unboxing) σε περισσότερες από 2-3 πηγές.
      όταν νιώσεις ότι σε καλύπτει ότι έχεις δει προχωράς σε αγορά και πάντα με τους κανόνες της πλατφόρμας. Αν τα ακολουθήσεις ελαχιστοποιείς (ποτέ δεν εκμηδενίζεις σε τέτοια θέματα) την πιθανότητα κινεζιάς από Κινέζο.

      Όλα τα παραπάνω είναι προσωπικές απόψεις και εκτιμήσεις βάση των δικών μου εμπειριών με ηλεκτρονικές αγορές. Δεν προσπαθώ να σας κάνω μάθημα αλλά να σας δείξω και έναν διαφορετικό τρόπο προσέγγισης του θέματος.

      Σας ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο σας :lol:
    • αξιζεις χειροκροτημα, όπως κ εμεις που σε...αντεξαμε!!! :thumbsup:
      Είναι επικίνδυνο να έχεις δίκιο, όταν η εξουσία έχει άδικο!!

    • Ο/H makis1024 έγραψε:

      Καλημέρα , όταν βλέπεις qualcomm είναι το pro (kenzo), το MTK είναι το redmi note 3 (σκέτο) (Hennessy), το international Version είναι το (Kate).

      proud member of xiaomi miui gr
      Έτσι εξηγούνται όλα :P . Ευχαριστω πολυ

      11:52 ΛΕΕΙ ειναι κεντρο διαολογης Αττικης.
      Οποτε αυριο θα το παρω :')
    • Ο/H giwrgos_p έγραψε:

      Ο/H makis1024 έγραψε:

      Καλημέρα , όταν βλέπεις qualcomm είναι το pro (kenzo), το MTK είναι το redmi note 3 (σκέτο) (Hennessy), το international Version είναι το (Kate).

      proud member of xiaomi miui gr
      Έτσι εξηγούνται όλα :P . Ευχαριστω πολυ
      11:52 ΛΕΕΙ ειναι κεντρο διαολογης Αττικης.
      Οποτε αυριο θα το παρω :')
      καλός να το δεχθείς και πάντα καλοδούλευτο
    • Διαφήμιση