Διαφήμιση

Γενική συζήτηση περί καταστημάτων και παραγγελιών από εξωτερικό

    Αυτή η σελίδα κάνει χρήση των Cookies. Εάν θέλετε να μάθετε περισσότερα για τα Cookies, κάντε κλικ στις Περισσότερες πληροφορίες

    • O χρόνος είναι εις βάρος σου.
      Μην περιμένεις να πε΄ρασει ούτε λεπτό. Πάρε τουλάχιστον τηλε΄φωνο στην τράπεζα και μάθε αν μπορεις να κανεις κάτι.
      Ο κινέζος δεν προκειται να σε λυπηθει ούτε να πει είναι καλό παιδί. Αυτοι ευκαιρίες ψάχνουν για να δαγκώσουν.


      Even dead i will fight.
    • Βασικά να σου πω ότι θα περιμένω γιατί την παραγγελια την έκανα μετά απο παροτρυνση ενός φίλου
      που αγοράζει συνέχεια με τον συκεκριμένο τρόπο απο αυτό το μαγαζί και δεν έχει συναντήσει κανένα
      απολύτως πρόβλημα.Παρ όλα αυτα εγώ ελπίζω διότι αν μπεις τώρα στο συγκεκριμένο μαγαζι και αναζητησεις
      το τηλεφωνο σου έχει αντιστροφη μετρηση σε ημέρες και ωρες για το πότε ξεκινάει 459 - Preorders Shipping in:04days,08:06:07.
      Βέβαια εγώ όταν έκανα την παραγγελία ήταν διαθέσιμο ενώ όταν μπήκα στο μαγαζι για να ελεγξω τι γίνεται μετά απο 2-3 μέρες
      ήταν σε μορφή presale με την αντιστροφη μέτρηση 20 μερες και κατι.
      Πιστεύω ότι όταν έκανα την παραγγελία είχε τελειωσει το stock και δεν είχαν προλάβει να ενημερώσουν την σελίδα τους. ?(
    • Διαφήμιση
    • Ο/H Manolis_Mar έγραψε:

      Βασικά να σου πω ότι θα περιμένω γιατί την παραγγελια την έκανα μετά απο παροτρυνση ενός φίλου
      που αγοράζει συνέχεια με τον συκεκριμένο τρόπο απο αυτό το μαγαζί και δεν έχει συναντήσει κανένα
      απολύτως πρόβλημα.Παρ όλα αυτα εγώ ελπίζω διότι αν μπεις τώρα στο συγκεκριμένο μαγαζι και αναζητησεις
      το τηλεφωνο σου έχει αντιστροφη μετρηση σε ημέρες και ωρες για το πότε ξεκινάει 459 - Preorders Shipping in:04days,08:06:07.
      Βέβαια εγώ όταν έκανα την παραγγελία ήταν διαθέσιμο ενώ όταν μπήκα στο μαγαζι για να ελεγξω τι γίνεται μετά απο 2-3 μέρες
      ήταν σε μορφή presale με την αντιστροφη μέτρηση 20 μερες και κατι.
      Πιστεύω ότι όταν έκανα την παραγγελία είχε τελειωσει το stock και δεν είχαν προλάβει να ενημερώσουν την σελίδα τους. ?(
      Είναι και κολπάκι που κάνουν για 4-5 ημέρες οι Κινέζοι και μετά αναρωτιέσαι γιατί δεν έχεις λάβει trucking number.
      Δυστυχώς το έχουν πάρει και οι Έλληνες πωλητές χαμπάρι το κολπάκι αλλά το έχουν εξελίξει. Βλέπεις στην σελίδα τους stock διαρκώς δεν το ενημερώνουν ποτέ.. Τους παίρνεις τηλέφωνο και λες παιδιά ενδιαφέρομαι γι' αυτό υπάρχει stock και σου λένε ναι. Κάνεις την παραγγελία πληρώνεις με paypal ή αντικαταβολή (πάντα) και σε παίρνουν τηλέφωνο και σου λένε δυστυχώς τελείωσε περίμενε 20 ημέρες. Μα βρε παιδιά στη σελίδα σας είναι ακόμα stock και σου απαντάνε δεν έχουν προλάβει να ενημερώσουν την σελίδα.... Το stock παραμένει πάντως ακόμα και αν επισκεφτείς την σελίδα και 10 ημέρες μετά, δεν το αλλάζουν ποτέ. Απλά τους νοιάζει να πάρουν το χρήμα για να σε αναγκάσουν να περιμένεις ή σου λένε έχω κάτι αντίστοιχο λίγο πιο ακριβό και σου πουλάνε ότι ξεμένει αποθήκη. Εγώ προσωπικά πλέων τους λέω στο τηλέφωνο για να μην χάνουμε χρόνο αν δεν το έχετε stock και μου πείτε μόλις έφυγε το τελευταίο κομμάτι έχω ανοίξει στο paypal κατευθείαν dispute. 2 που τους το είπα μου είπαν κατευθείαν άσε φιλαράκο να το τσεκάρω 100% και σε παίρνω πίσω να σου πω... ακόμα τηλεφωνούν :lol: :lol: :lol:
      Ένας τελευταίος τώρα τον Αύγουστο μου το έπαιξε έξυπνος και μου λέει το έχουμε 100% του λέω θα πληρώσω με αντικαταβολή πόσες μέρες θα κάνει. Μου λέει αν όχι αύριο σίγουρα μεθαύριο θα το έχεις αλλά καρτούλα δεν έχεις; Του λέω μόνο αντικαταβολή στην κάρτα δεν έχω χρήματα. Μου λέει οκ. Περάσανε οι ημέρες και δεν ξανά πήρα ποτέ τηλέφωνο. Έφτασε το δέμα 23 ημέρες μετά δεν το έκανα δεκτό. Με πήρε τηλέφωνο μετά από 2 ημέρες και λέει ρε φιλαράκο συγνώμη για την καθυστέρηση αλλά είχε πρόβλημα η εταιρία που τα εισάγει στην Ελλάδα έπρεπε να μην το κάνεις δεκτό; Του λέω πρώτον μου είπατε είχατε stock 100% πράγμα που όπως φαίνεται δεν ήταν αληθές. Αλλά ακόμα και πρόβλημα να είχε η εταιρία εισαγωγής δεν έπρεπε να με ενημερώσετε; Μου λέει φιλαράκο και πάλι συγνώμη μάλλον θα το αμέλησε ο υπεύθυνος αλλά ποιος θα πληρώσει τώρα τα μεταφορικά; Του λέω "φιλαράκο συγνώμη" αλλά δεν με απασχολεί!
    • Τι έλεγα πριν;
      The seller has refused to cancel the order.
      The seller has shipped your order.
      Θα τον περιποιηθώ δεόντως όταν με το καλό φτάσει. Και refund θα πάρω και την λάμπα θα κρατήσω κι αρνητικό feedback θα φάει.


      Even dead i will fight.
    • Γενική συζήτηση περί καταστημάτων και παραγγελιών από εξωτερικό

      Και εμένα μόλις μου απάντησε ο κινέζος άρα αυτοί μάλλον από σήμερα γύρισαν στις δουλειές τους :


      Στάλθηκε από το MI 3W μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
    • Διαφήμιση
    • Sealed box, αλλά το ανοίξαμε λιιιιιγο για να του "φυτεψουμε" την custom rom στο newest phone!!! :dash: :spiteful: :pillepalle: :lol:
      Είναι επικίνδυνο να έχεις δίκιο, όταν η εξουσία έχει άδικο!!

    • 20€ χρεώνει η DHL, αν δεν το πιάσουν τελωνείο.

      Δορυφόρος της νάσα, αν το πιάσουν.

      Αυτός όμως επειδή ειναι πονηρός, έχει βρει κόλπο να μην το πιάνουν στο τελωνειο!!!
      Είναι επικίνδυνο να έχεις δίκιο, όταν η εξουσία έχει άδικο!!

    • Ο/H osalonikios έγραψε:

      Απεφυγε το DHL θα πληρώσεις το κινητό για δορυφόρο της ΝΑΣΑ.

      Δεν είναι η πρώτη μου φορά είναι διαμέσου Αγγλίας και έρχεται απευθείας στα xέρια μου !! :)

      Στάλθηκε από το MI 3W μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
    • Διαφήμιση
    • Είδατε που σας "λεω"... Πονηρός ο βλάχος!!
      Είναι επικίνδυνο να έχεις δίκιο, όταν η εξουσία έχει άδικο!!