Ο/H demakhs έγραψε:
Από την χαραμάδα το έβγαλαν, το φλάσαραν λίγο και το ξανάβαλαν. Έτσι δεν χαλάει το sealed...
Proud member of xiaomi-miui.gr
Πρέπει να εγγραφείτε ως μέλη για να μπορέσετε να αφήσετε σχόλια και μηνύματα
Έχετε ήδη έναν λογαριασμό ; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώραΔημιουργήστε έναν νέο λογαριασμό στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΑυτή η σελίδα κάνει χρήση των Cookies. Εάν θέλετε να μάθετε περισσότερα για τα Cookies, κάντε κλικ στις Περισσότερες πληροφορίες
Ο/H demakhs έγραψε:
Ο/H takisfrag έγραψε:
Ο/H osalonikios έγραψε:
Απεφυγε το DHL θα πληρώσεις το κινητό για δορυφόρο της ΝΑΣΑ.
Δεν είναι η πρώτη μου φορά είναι διαμέσου Αγγλίας και έρχεται απευθείας στα xέρια μου !!![]()
Στάλθηκε από το MI 3W μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Ο/H makis1024 έγραψε:
Ο/H takisfrag έγραψε:
Ο/H osalonikios έγραψε:
Απεφυγε το DHL θα πληρώσεις το κινητό για δορυφόρο της ΝΑΣΑ.
Δεν είναι η πρώτη μου φορά είναι διαμέσου Αγγλίας και έρχεται απευθείας στα xέρια μου !!![]()
Στάλθηκε από το MI 3W μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Το κάνουν πολλοί πωλητές στο aliexpress κυρίως, τα βαφτίζουν Αγγλικά και μετά ενδοευρωπαϊκή συναλλαγή...
Proud member of xiaomi-miui.gr
Ο/H takisfrag έγραψε:
Εδώ μιλάμε για χειρουργούς !!!![]()
Στάλθηκε από το MI 3W μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Ο/H panos. έγραψε:
Καλησπερα και απο μενα, επειδη πρωτη φορα μου στελνουν δεμα με sg post και δεν εχω εμπειρια, μου εχουν δωσει tracking number, αλλα στο συστημα δεν το βρισκει καθολου ακομα. Το καταστημα μου λεει οτι το εχει δωσει. Υπαρχει περιπτωση το καταστημα να δωσει tracking number και να μην το εχει παραδοσει ακομα στην μεταφορικη;
Ο/H kostasrose έγραψε:
Είναι και κολπάκι που κάνουν για 4-5 ημέρες οι Κινέζοι και μετά αναρωτιέσαι γιατί δεν έχεις λάβει trucking number.Ο/H Manolis_Mar έγραψε:
Βασικά να σου πω ότι θα περιμένω γιατί την παραγγελια την έκανα μετά απο παροτρυνση ενός φίλου
που αγοράζει συνέχεια με τον συκεκριμένο τρόπο απο αυτό το μαγαζί και δεν έχει συναντήσει κανένα
απολύτως πρόβλημα.Παρ όλα αυτα εγώ ελπίζω διότι αν μπεις τώρα στο συγκεκριμένο μαγαζι και αναζητησεις
το τηλεφωνο σου έχει αντιστροφη μετρηση σε ημέρες και ωρες για το πότε ξεκινάει 459 - Preorders Shipping in:04days,08:06:07.
Βέβαια εγώ όταν έκανα την παραγγελία ήταν διαθέσιμο ενώ όταν μπήκα στο μαγαζι για να ελεγξω τι γίνεται μετά απο 2-3 μέρες
ήταν σε μορφή presale με την αντιστροφη μέτρηση 20 μερες και κατι.
Πιστεύω ότι όταν έκανα την παραγγελία είχε τελειωσει το stock και δεν είχαν προλάβει να ενημερώσουν την σελίδα τους.
Δυστυχώς το έχουν πάρει και οι Έλληνες πωλητές χαμπάρι το κολπάκι αλλά το έχουν εξελίξει. Βλέπεις στην σελίδα τους stock διαρκώς δεν το ενημερώνουν ποτέ.. Τους παίρνεις τηλέφωνο και λες παιδιά ενδιαφέρομαι γι' αυτό υπάρχει stock και σου λένε ναι. Κάνεις την παραγγελία πληρώνεις με paypal ή αντικαταβολή (πάντα) και σε παίρνουν τηλέφωνο και σου λένε δυστυχώς τελείωσε περίμενε 20 ημέρες. Μα βρε παιδιά στη σελίδα σας είναι ακόμα stock και σου απαντάνε δεν έχουν προλάβει να ενημερώσουν την σελίδα.... Το stock παραμένει πάντως ακόμα και αν επισκεφτείς την σελίδα και 10 ημέρες μετά, δεν το αλλάζουν ποτέ. Απλά τους νοιάζει να πάρουν το χρήμα για να σε αναγκάσουν να περιμένεις ή σου λένε έχω κάτι αντίστοιχο λίγο πιο ακριβό και σου πουλάνε ότι ξεμένει αποθήκη. Εγώ προσωπικά πλέων τους λέω στο τηλέφωνο για να μην χάνουμε χρόνο αν δεν το έχετε stock και μου πείτε μόλις έφυγε το τελευταίο κομμάτι έχω ανοίξει στο paypal κατευθείαν dispute. 2 που τους το είπα μου είπαν κατευθείαν άσε φιλαράκο να το τσεκάρω 100% και σε παίρνω πίσω να σου πω... ακόμα τηλεφωνούν![]()
![]()
![]()
Ένας τελευταίος τώρα τον Αύγουστο μου το έπαιξε έξυπνος και μου λέει το έχουμε 100% του λέω θα πληρώσω με αντικαταβολή πόσες μέρες θα κάνει. Μου λέει αν όχι αύριο σίγουρα μεθαύριο θα το έχεις αλλά καρτούλα δεν έχεις; Του λέω μόνο αντικαταβολή στην κάρτα δεν έχω χρήματα. Μου λέει οκ. Περάσανε οι ημέρες και δεν ξανά πήρα ποτέ τηλέφωνο. Έφτασε το δέμα 23 ημέρες μετά δεν το έκανα δεκτό. Με πήρε τηλέφωνο μετά από 2 ημέρες και λέει ρε φιλαράκο συγνώμη για την καθυστέρηση αλλά είχε πρόβλημα η εταιρία που τα εισάγει στην Ελλάδα έπρεπε να μην το κάνεις δεκτό; Του λέω πρώτον μου είπατε είχατε stock 100% πράγμα που όπως φαίνεται δεν ήταν αληθές. Αλλά ακόμα και πρόβλημα να είχε η εταιρία εισαγωγής δεν έπρεπε να με ενημερώσετε; Μου λέει φιλαράκο και πάλι συγνώμη μάλλον θα το αμέλησε ο υπεύθυνος αλλά ποιος θα πληρώσει τώρα τα μεταφορικά; Του λέω "φιλαράκο συγνώμη" αλλά δεν με απασχολεί!