Διαφήμιση

Γενική συζήτηση περί καταστημάτων και παραγγελιών από εξωτερικό

    • Εμπειρία με Geekbuying

      Παράγγειλα στο Black Friday (25/11) το redmi3s για την μικρή που διάλυσε το redmi 2, με τιμή 129.99 δολλάρια.
      Χθες 6 μέρες μετά, μου έρχεται μήνυμα ότι απολογούνται και λόγο της μεγάλης ζήτησης το κινητό δεν υπάρχει πια, έτσι μου ρίχνουν και ένα estimated (εκεί άρχισα να αφρίζω) πως σε μια βδομάδα θα έχουν το κινητό (υπολογίζουν για όσους δεν έπιασαν το estimated).

      Τους απαντώ πίσω πως έχουν διορία 12 ώρες για να δω tracking number αλλιώς ξεκινάω διαδικασία refund.
      Περνάνε οι 12 ώρες και οι Κινέζοι να κάνουν τον "κινέζο".

      Έτσι ξεκινάω και εγώ το refund με ένα άγριο χέσ..μο-κράξιμο και ζητάω τα χρήματα μου πίσω.

      Λαμβάνω απάντηση το πρωί (ή έστω το πρωί το είδα, λογικά έγινε ψες βράδυ) ότι το κινητό έχει ήδη πακεταριστει και έχει πάει εκεί και περιμένουν το πολύ σε μία μέρα το tracking number (τα λαμόγια).

      Τώρα βρίσκομαι με ένα Refund να έχει ήδη εκκινήσει σαν διαδικασία και τους Κινέζους να προσπαθούν να το φύγουν και να μου στέλνουν κινητό.

      Απλά γράφω την εμπειρία μου για να δείτε ορισμένοι που τους κάνετε κάποτε και τους ευγενικούς. Η αίτηση για refund δεν θα φύγει αν δεν ανοιίξω κουτί που να έχει το κινητό που παρήγγειλα μέσα... Εκεί να τους κρούζει 3 βδομάδες !!!

      1. Γιατί κύριος το πουλάς αφού δεν το έχεις σε stock
      2. Εμένα ποιος θα μου δώσει πίσω το Black Friday για να αγοράσω από αλλού?
      3. Γιατί χρειάστηκες 6 μέρες για να μου πεις πως δεν το έχεις?
      4. Εγώ το παρήγγειλα για δώρο Χριστουγέννων. Όπως γνωρίζεται συνήθως θέλει μέχρι 3 βδομάδες. Τα μαθηματικά δικά σας.

      Όπως και να έχει το GeekBuying δοκίμασε να με βιάσει, έτσι τώρα που βρέθηκα εγώ από πάνω, θα το ευχαριστηθώ όσο μπορώ.
      Και οι φιλίες μαζί τους κομμένες.
    • Διαφήμιση
    • παρόμοια περιπτωση σε προσφορά μια θήκη από zapals:
      in stock την ώρα που παραγγέλνω, 8 μερες μετά καμία αντιδραση,
      2 μηνυματα σε αυτούς για αποστολή με πάνω από 24ωρο αναμονή για απάντηση και απάντσαν οτι περιμένουν...
      τον κατασκευαστή !!!
      Dispute sto paypal με πληρεις εξηγήσεις. Αποστολή από αυτούς την επόμενη μέρα!
      ... το paypal αποφάσισε υπέρ μου και τους υποχρέωσε για refund. Η θηκη ηρθε πριν 2 μέρες κερασμένη!
    • Ολα τα συστημενα περνάνε απο τελωνείο, απο το 2016 εχουν δώσει εντολή να τα τσεκαρουν ολα, το κοστος-ταριφα για τον έλεγχο ειναι 3 ευρω η δασμολογικη ατελεια ειναι εως 45 ευρώ, για να αποφυγουμε τυχον μπερδεματα θα πρέπει να εχουν τα δεματα μεσα το τιμολογιο-αποδειξη.

      Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk
    • Ίδια ιστορία με τον top one, μία εβδομάδα μου έλεγαν αύριο στέλνουμε και μετά από μία εβδομάδα ζήτησα ακύρωση και refund αφού μου είπε ο κινέζος "Α δεν έχουμε ! Σε δέκα μέρες!Αν θες έχουμε το χρυσό τώρα". Μετά από συζήτηση με τον @takisfrag είδαμε ότι το refund από Άλι γίνεται σε 15 εργάσιμες περίπου οπότε παραπάνω από την διαθεσιμότητα του τοπ.
      Άρα είπα να περιμένω κ έστειλα ένα μέιλ με πολλά ωραια μπινελικια...
      Δύο μέρες μετά έλαβα τρακινγκ DHL. Κ όταν Ρώτησα πως κ έτσι κ που το βρηκατε μου απάντησαν ότι μου έδωσαν προτεραιότητα! Πρόλογος κορυφαίου επιπέδου!!

      Για την ώρα έχω δύο τρακινγκ ένα HK για Αγγλία και ένα από Αγγλία για Ελλάδα..

      Ή απορία είναι τι θα έχει μέσα το κουτί που θα λάβω!!

      Αλλά κ η φάση και η χαρη μιας παραγγελίας από κινεζομαγαζο όπως λέγαμε το πρωί..

      Αν τελικά λάβω αυτό που είχα παραγγείλει αρχικά κραταω σαν χαιλαιτ της όλης φάσης τον πρόλογο του κινέζου!!!!

      Στάλθηκε από το Nexus 5 μου
    • Διαφήμιση
    • Ο/H venioni έγραψε:

      Ολα τα συστημενα περνάνε απο τελωνείο, απο το 2016 εχουν δώσει εντολή να τα τσεκαρουν ολα, το κοστος-ταριφα για τον έλεγχο ειναι 3 ευρω η δασμολογικη ατελεια ειναι εως 45 ευρώ, για να αποφυγουμε τυχον μπερδεματα θα πρέπει να εχουν τα δεματα μεσα το τιμολογιο-αποδειξη.

      Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk
      Αν όντως ισχύει αυτό, τότε ή κάποιοι δεν κάνουν σωστά τη δουλειά τους ή απλά κάνουν εξαιρέσεις...
      Γνωρίζω προσωπικά ΔΕΚΑΔΕΣ (!!!) περιπτώσεις συστημένων πακέτων (πολλών εκ των οποίων περιείχαν τηλεφωνικές συσκευές) που απλά παραδόθηκαν με μοναδικό ..."κόστος" την υπογραφή του παραλήπτη (επειδή ήταν συστημένα!).
    • @caeser ακριβως αυτο κάποιοι δεν κάνουν καλα την δουλειά τους.... εχω μιλήσει με το τελωνείο και ξερω κατι παραπάνω.....

      Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk
    • Ο/H venioni έγραψε:

      @caeser ακριβως αυτο κάποιοι δεν κάνουν καλα την δουλειά τους.... εχω μιλήσει με το τελωνείο και ξερω κατι παραπάνω.....

      Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk
      Δεν αμφισβητώ καθόλου τις γνώσεις σου! Απλά καταθέτω την προσωπική μου εμπειρία!

      Υ.Γ. Να σημειώσω, ότι όταν μιλάω για "συστημένα" πακέτα, εννοώ ΠΑΝΤΑ ότι η αποστολή τους είχε γίνει με ΑΠΛΟ ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΟ και φυσικά "free shipping"!
    • Αλλο το τι μπαινει στο τελωνειο κι άλλο το τι θα έπρεπε να μπαινει.
      Είναι 2 τελειώς διαφορτικα πράγματα.
      Δυνατότητα να μπαινουν όλα στο τελωνειο δεν υπαρχει. Ας μη δουλευόμαστε.
      Ο τελεωνειακος φυσικά σου εξήγησε την ορθή διαδικασία που θα "πρεπει" να εκτελείται σε κάθε συστημενο και μη αντικειμενο.
      Στο δια ταύτα περιπτωση να περνάει το 100% της αλληλογραφιας απο τελωνειακους σταθμους δεν υπάρχει. Και το 0,1% να περνάει ειτυχία θα ειναι για τα τελωνεια.


      Even dead i will fight.
    • Διαφήμιση
    • 0,1%??? :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

      είσαι και πολύ large ρε φίλε!!!!!! :o :o :o :o :o
      Είναι επικίνδυνο να έχεις δίκιο, όταν η εξουσία έχει άδικο!!