@ktlk21 το αίτημα σου έχει βάση, ηθική αλλά όχι τυπική... μη ξενάς ότι θα αισθανόσουν αντίθετα αν έβλεπες την επόμενη μέρα τη τιμή να έχει ανέβει 100€...
τυπικά δεν έχουν υποχρέωση να σε ικανοποιήσουν θεωρώ, δε γίνεται να λένε σε κάθε παραγγελία περιμένετε μια δυο μέρες γιατί θα ρίξουμε τη τιμή... από κεί και πέρα έγκειται στην "πολιτική" και "διάθεση" του κάθε καταστήματος να ευχαριστήσει τους πελάτες του... και αν το eglobal το έκανε, ακόμα ένας λόγος που μ' αρέσει και το προτιμώ.
είσαι απλά άτυχος... δε πειράζει, να χαρείς το πατίνι και χαλάλι
τυπικά δεν έχουν υποχρέωση να σε ικανοποιήσουν θεωρώ, δε γίνεται να λένε σε κάθε παραγγελία περιμένετε μια δυο μέρες γιατί θα ρίξουμε τη τιμή... από κεί και πέρα έγκειται στην "πολιτική" και "διάθεση" του κάθε καταστήματος να ευχαριστήσει τους πελάτες του... και αν το eglobal το έκανε, ακόμα ένας λόγος που μ' αρέσει και το προτιμώ.
είσαι απλά άτυχος... δε πειράζει, να χαρείς το πατίνι και χαλάλι