Διαφήμιση

Γενική συζήτηση περί καταστημάτων και παραγγελιών από εξωτερικό

    Αυτή η σελίδα κάνει χρήση των Cookies. Εάν θέλετε να μάθετε περισσότερα για τα Cookies, κάντε κλικ στις Περισσότερες πληροφορίες

    • Ο/H vanni έγραψε:

      @yliko το link που έχεις βάλει δεν είναι από Bangood αλλά από eglobalcentral από πού τελικά το αγόρασες;
      έχεις δίκιο το έκανα αντιγραφή το κείμενο και εκανα μετα τις διορθώσεις και ξέχασα να διορθώσω επάνω και την εταιρεία..
      από eglobalcentral.eu έγινε η παραγγελία
    • Ελπίζω να βρεις άκρη αν και λίγο που διάβασα τους όρους θεωρητικά είσαι μέσα στους στους χρόνους που αναφέρουν.
    • Διαφήμιση
    • Ο/H vanni έγραψε:

      Ελπίζω να βρεις άκρη αν και λίγο που διάβασα τους όρους θεωρητικά είσαι μέσα στους στους χρόνους που αναφέρουν.
      ευχαριστώ, έχω ολοκληρο διάλογο που μου λεει μετά το άνοιγμα θέματος στη δική τους σελίδα που να το στειλω κλπ διαδικασίες. ομως το θέμα νομίζω βρομάει πως εγώ μιλουσα με κινέζο που εδωσε στοιχεία να το στειλω στο service Aγγλία, οποτε και κάπου εκεί δεν ξέρω αν ειναι σκοπιμο μου φάγανε το χρονο και βγάζουν οτι ειμαι εκτός απο τον χρόνο των 30 ημερών. ενώ το παρέλαβαν δηλαδή 9 οκτώβρη, στις 11 οκτώβρη απαντησαν (μετά απο δικά μου mail που ρωτούσα τι έγινε με την παραλαβή) μου πως δεν το εχουν λαβει και πως να τους στειλω αποδειξη υπογραφής της παραλαβής, στις 12, επιβεβαίωσαν πως ναι παρέλαβαν. και αφησαν σαββατοκυριακο ωστε στις 15 δευτερα να μου πουν πως παρέλαβαν και πως πρεπει να περιμένω έλεγχο απο το τμήμα επισκευών τους. στις 18 επίσημα μου απάντησαν πως ειναι σφάλμα εργοστασίου και απευθείας μου εδωσαν πως το προωθουν για επισκεύη ως απάντηση, δεν μου εδωσαν καν επιλογή, και μαλιστα πως θα παρει 6-8 εβδομάδες...εκει εξοργίστηκα...και κινήθηκα με dispute paypal. sto paypal μου ζητησαν αποδειξη αποστολης υπογραφής παραλαβής σε διευθυνση ομως κίνας και αυτό μου βρώμισε λίγο...γιατί μου ζητησαν μονο tracking number, οπως και τους έδωσα. το μονο που μπορουσαν να γραψω γιατί δεν μου επετρεπε upload διαλόγων και αποδεικτικών παραλαβής απο αυτους είναι πως επισημανα πως μπορώ να τους αποστειλω διαλόγους και ηλεκτρονικές αποδείξεις παραλαβής εντος 30 ημερών απο την εταιρεία σε διεύθυνση που μου υπέδειξαν αυτοί για το τμήμα σερβις τους αγγλία.
      ελπιζω να δικαιωθώ απο το paypal ομως σιγουρα θα χάσω τα χρήματα αποστολής του κινητου αγγλία.
    • Δεν νομίζω ότι έχει σημασία στους όρους τους γράφουν ότι έχεις 30 μέρες από την παραλαβή να ζητήσεις επιστροφή και ότι από την στιγμή που το ζητήσεις με ticket έχεις 14 μέρες για να το παραλάβουν στην διεύθυνση που σου έχουν δώσει.Στείλε το παρακάτω κείμενο στο paypal και το link που το γράφει και πες τους είμαι μέσα στα όρια.




      Return of Wrong or DOA Item


      If you find yourself having received wrong or Dead on Arrival (DOA) goods, you must notify us within 30 days of receiving the goods. We will acknowledge receipt of your request and advise you the proper procedure of returning the goods to us. You may opt for a full refund or replacement subject to below condition(s):





      Goods are not working straight out of the box. (DOA)
      Goods are not what you have ordered. (Wrong goods)
      For wrong goods received, the goods must be returned to us in unopened and unused condition with full and complete packaging including accessories and other material(s).
      For DOA goods, the goods must be returned to us in original and undamaged condition with full and complete packaging including accessories and other material(s).
      Goods must be returned to our specified address within 14 days after we acknowledge your request.
      Goods returned are confirmed to be wrong or DOA after our inspection.
    • το dispute που έκανα δεν μου επιτρέπει να συμπληρώσω κάτι πέρα από το tracking number που μου ζήτησαν αλλά οπως ειπα με διεύθυνση κινας, ενώ αυτοί μου ζητησαν να το στειλω αγγλία. πρεπει να δω τι αλλο θα μου ζητησει το Paypal ώστε να απαντήσω με το λινκ των όρων 30 DOA που έχουν στη σελίδα τους καθώς και με την συζητηση μαζι τους και τις οδηγίες τους, αλλά και τις αναλυτικές μέρες ποτε παρέλαβα και ποτε τους το έστειλα.
    • Ο/H yliko έγραψε:

      το dispute που έκανα δεν μου επιτρέπει να συμπληρώσω κάτι πέρα από το tracking number που μου ζήτησαν αλλά οπως ειπα με διεύθυνση κινας, ενώ αυτοί μου ζητησαν να το στειλω αγγλία. πρεπει να δω τι αλλο θα μου ζητησει το Paypal ώστε να απαντήσω με το λινκ των όρων 30 DOA που έχουν στη σελίδα τους καθώς και με την συζητηση μαζι τους και τις οδηγίες τους, αλλά και τις αναλυτικές μέρες ποτε παρέλαβα και ποτε τους το έστειλα.
      Ενημερωτικά,για να το ξέρεις ;) (αχρείαστο να είναι)
      Το PayPal καλύπτει και τα έξοδα επιστροφής :thumbup:
      You may think you can fly - but you better not try
    • Διαφήμιση
    • Τα μηνύματα της συζήτησης σχετικά με αυτό το μήνυμα, μεταφέρθηκαν σε αυτό το θέμα, ώστε το άλλο να παραμείνει καθαρά με αξιολογήσεις καταστημάτων.
      Ευχαριστώ.
    • Καλησπέρα σε ολους. Βλεπω οτι στο Κ.Δ ΑΤΤΙΚΗΣ εχει φτάσει το Hey+ smartband. Απο δευτερα-τριτη θα το εχω στα χερια μου. Απο την πρώτη στιγμή εδω και εναμιση μηνα εχω παραγγείλει το international μοντελο που κανονικά μεσα πρεπει να εχει multilangauges και αφου κανω ενα προσεχτικό unboxing και φωτο κλπ μπορεί ομως να μου εχουν στείλει την chinese version αν εχει γινει αυτο πως λετε να κινηθώ ??
      Η ζωή είναι ωραία αρκεί να ξέρεις να την ζεις με εκείνον που σε αγάπησε και θυσιάστηκε για εσένα στην θέση την δικιά σου...


      Xiaomi Redmi note 12 Pro :thumbsup: s21u Γιώργος






    • Ο/H geozn8 έγραψε:

      Καλησπέρα σε ολους. Βλεπω οτι στο Κ.Δ ΑΤΤΙΚΗΣ εχει φτάσει το Hey+ smartband. Απο δευτερα-τριτη θα το εχω στα χερια μου. Απο την πρώτη στιγμή εδω και εναμιση μηνα εχω παραγγείλει το international μοντελο που κανονικά μεσα πρεπει να εχει multilangauges και αφου κανω ενα προσεχτικό unboxing και φωτο κλπ μπορεί ομως να μου εχουν στείλει την chinese version αν εχει γινει αυτο πως λετε να κινηθώ ??
      Και το Κινέζικο να έστειλαν, το Νοέμβριο θα πάρει αναβάθμιση για υποστήριξη Αγγλικής γλώσσας. Το λένε και τα Κινεζομάγαζα στα specification αν προσέξεις. Οπότε άστο και περίμενε λίγες ημέρες. Ισως να έκαναν και λάθος. Εμένα μου έχει συμβεί και το ανάποδο μια φορά σε Mi Band 3... Αντί Κινέζικο, έστειλαν International :)
    • Ο/H yliko έγραψε:

      το dispute που έκανα δεν μου επιτρέπει να συμπληρώσω κάτι πέρα από το tracking number που μου ζήτησαν αλλά οπως ειπα με διεύθυνση κινας, ενώ αυτοί μου ζητησαν να το στειλω αγγλία. πρεπει να δω τι αλλο θα μου ζητησει το Paypal ώστε να απαντήσω με το λινκ των όρων 30 DOA που έχουν στη σελίδα τους καθώς και με την συζητηση μαζι τους και τις οδηγίες τους, αλλά και τις αναλυτικές μέρες ποτε παρέλαβα και ποτε τους το έστειλα.

      Ο/H vanni έγραψε:

      Return of Wrong or DOA Item



      If you find yourself having received wrong or Dead on Arrival (DOA) goods, you must notify us within 30 days of receiving the goods. We will acknowledge receipt of your request and advise you the proper procedure of returning the goods to us. You may opt for a full refund or replacement subject to below condition(s):

      Goods are not working straight out of the box. (DOA)
      Φοβάμαι πως δεν θα πάρεις refund, είναι ξεκάθαρο αυτό που λένε οι κινέζοι:
      Αν η συσκευή δεν είναι η ίδια με αυτή που αγοράστηκε ή ΔΕΝ ΔΟΥΛΕΥΕΙ κατά την παραλαβή, ο πελάτης έχει 30 ημέρες να ενημερώσει για το θέμα τον πωλητή και μετά αυτός θα υποδείξει την διαδικασία αλλαγής της συσκευής.

      Άρα, επειδή η συσκευή σου δούλεψε κάποιες εβδομάδες και ΜΕΤΑ χάλασε, δεν είναι DOA και σωστά και βάση των όρων της εγγύησης της στέλνουν για επισκευή.

      Από εκεί και πέρα, είναι θέμα καλής θέλησης του πωλητή και πώς θα το αντιμετωπίσει το paypal... Αν ο πωλητής αποδείξει στο paypal ότι έχει τηρηθεί η σωστή διαδικασία, αναγκαστικά θα περιμένεις την επισκευασμένη συσκευή.

      * Όταν τα πράγματα φαίνονται να είναι όπως δεν θα ήθελαν να φανούν ότι δεν είναι. *
    • Διαφήμιση
    • Αν διαβάσεις όλους τους όρους στο link ισχύουν και τα ίδια και αν χαλάσει μετά

      Return of Faulty Item
      You may return the goods to us if you find it faulty due to manufacturer fault, provided that the request is made within 30 days upon you receiving of the goods. We will acknowledge receipt of your request and advise you the proper procedure of returning the goods to us. You may opt for a full refund or replacement subject to below condition(s):

      1. Goods are purchased from our website (eglobalcentral.eu)
      2. A request for return notification is submitted by ticket and received by us within 30 days upon you receiving of the goods.
      3. Goods are returned with a copy of your receipt/invoice.
      4. Goods are in brand new condition (with all original packaging including all accessories and other material(s)).
      5. Goods must be returned to our specified address within 14 days after we acknowledge your request.
      6. Goods returned are confirmed to be faulty after our inspection.