Για δες
Διαδικασία αίτησης και ξεκλειδώματος του Bootloader - Mi Flash Unlock Tool - [ΞΕΚΛΕΙΔΩΜΑ BOOTLOADER]
- Οδηγός
- Xiaomi
-
-
-
ωραια, πατά πάνω να το συνδέσεις στο λογαριασμό σου και μετά από mi unlock ανέβασε screenshot.
-
το mi unlock βγάζει το ίδιο μήνυμα δεν αλαξε κάτι
-
To Mi6 παρουσιάζει αυτό το θέμα με την stable και χρειάζεται developer rom για να ξεκλειδώσει. Δες παρόμοια συζήτηση εδώ Προβλημα ξεκλειδωμα Mi6
-
οκ παιδιά θα περάσω το απόγευμα dev και θα κάνω ότι λέει το σχετικό ποστ
σας ευχαριστώ όλους για ακόμα μια φορά -
Έχω το mi max 2 στο screenshot φαίνεται η rom μου
κάπου διάβασα ότι για να κάνω αίτηση για unlock bootloader
χρειάζεται να έχει developer rom ισχύει αυτό;
Επίσης πάτησα στις ρυθμίσει του κινητού επτά φορές εκεί που λέει την εκδοσή του miui
και μου λέει τώρα όταν πατάω οτι είμαι ήδη προγραμματιστης
υπάρχει κάποιο θέμα με αυτό; -
Όχι απλώς αν πας πρόσθετες ρυθμίσεις θα δεις την επιλογή για προγραμματιστες. Αυτή είναι κρυφή και εμφανίζεται όταν πατάς στην version.
Redmi Note 3 pro -
Είναι επικίνδυνο να έχεις δίκιο, όταν η εξουσία έχει άδικο!!
-
Η αίτηση είναι ανεξάρτητη από το τηλέφωνο και μπορείς να την κάνεις οποτεδήποτε. Η αίτηση γίνεται για να πάρει έγκριση ο λογαριασμός Mi, και όχι το τηλέφωνο.
Αν θυμάμαι καλά, το Mi Max 2 θέλει developer οπως και το Sagit για να ξεκλειδώσει.
Όταν πάρεις έγκριση, δοκίμασε με αυτήν που έχεις και αν έχεις πρόβλημα, τότε βάζεις developer. -
οχι δεν εχω πάρει εγκριση ακομη
=============== Δεκ 22nd 2017, 8:49pm ===============
Ο/H demakhs έγραψε:
Ο/H George Kaggelaris έγραψε:
Η αίτηση είναι ανεξάρτητη από το τηλέφωνο και μπορείς να την κάνεις οποτεδήποτε. Η αίτηση γίνεται για να πάρει έγκριση ο λογαριασμός Mi, και όχι το τηλέφωνο.
Αν θυμάμαι καλά, το Mi Max 2 θέλει developer οπως και το Sagit για να ξεκλειδώσει.
Όταν πάρεις έγκριση, δοκίμασε με αυτήν που έχεις και αν έχεις πρόβλημα, τότε βάζεις developer.
-