Καλησπέρα παιδιά. Πρόσφατα αγόρασα το redmi 3 pro και χρειάζομαι τη βοήθεια σας. Το κινητό το πήρα με την official rom αγγλικά - κινέζικα με σκοπό να μην κάνω καθόλου root διότι είμαι άσχετος με αυτά και δεν ήθελα να κάνω κάτι το οποίο ήταν μη αναστρέψιμο. Εκτός από αυτό είναι η πρώτη μου φορά που έχω κινητό android. Όταν ήρθε το κινητό είχε ήδη εγκατεστημένο το play store οπότε άρχισα να κατεβάζω εφαρμογές. Τις κινέζικες που έχει τις αγνοώ. Tο θέμα είναι ότι για παράδειγμα δεν ενημερώνομαι αν έχω ένα νέο email ή ένα νέο μήνυμα στο viber. Πήγα στις ρυθμίσεις, τα έχω ενεργοποιημένα όλα αλλά και πάλι το κινητό δεν μου εμφανίζει τα μηνύματα εκτός αν μπω στην εφαρμογή. Επιπλέον υπάρχουν κινέζικες εφαρμογές που δεν μπορώ να τις σβήσω με αποτέλεσμα όταν ενημερώνονται να γεμίζει η οθόνη με κινέζικα μηνύματα. Έτσι άρχισα να εκνευρίζομαι λίγο λίγο και σκέφτομαι να αλλάξω την rom. Από ότι έψαξα λίγο για να αλλάξω την ROM πρέπει να το κάνω root και για να κάνω root πρέπει να έχω ξεκλειδωμένο το bootloader. Έχω κάνει την διαδικασία και περιμένω ένα μήνυμα σε 10 μέρες κλπ, κλπ. Υπάρχει κάποιος πιο γρήγορος τρόπος?
Νέος και χαμένος
-
-
Ο/H Panjoh έγραψε:
Υπάρχει κάποιος πιο γρήγορος τρόπος?
Οπότε καλύτερα να περιμένεις την έγκριση για το ξεκλείδωμα. -
-
Ο/H Panjoh έγραψε:
-
OK, ευχαριστώ. Ελπίζω να μην πειράζει που έβαλα ότι να ναι όνομα στα στοιχεία που μου ζήτησε.
-
Ο/H Panjoh έγραψε:
OK, ευχαριστώ. Ελπίζω να μην πειράζει που έβαλα ότι να ναι όνομα στα στοιχεία που μου ζήτησε.
-
Αν δεν τα θυμάμαι τι γίνεται?
-
-
Από ότι κατάλαβα υπάρχει λύση. Τώρα ακριβώς για πιο site μιλάς φίλε δεν κατάλαβα, με συγχωρείς. Λίγο πιο συγκεκριμένα γιατί όντως δεν τα θυμάμαι. Τι ακριβώς πρέπει να κάνω?
-
Έκανες αίτηση για ξεκλείδωμα bootloader και δεν θυμάσαι κωδικούς;
Αυτό κατάλαβα. Μπαίνεις εκεί που έκανες την αίτηση - πατάς φόρουμ και δηλώνεις ότι "ξέχασες " τον κωδικό.. -