Γενική Συζήτηση για το Redmi Pro X25 - Omega
-
-
-
Ο/H billm έγραψε:
Είναι επικίνδυνο να έχεις δίκιο, όταν η εξουσία έχει άδικο!!
-
μαλιστα θα το δοκίμασε ευχαριστώ!
-
Χαίρετε! Περιμένω να έρθει το Xiaomi Redmi Pro(3/64) και είπα στο κατάστημα να μου περάσουν το google play και να αφησουν την αγγλοκινεζικη ρομ.. Είχα λοιπόν μια απορία..(Βρίστε με αν τυχόν είναι χαζή ερώτηση
) Αν έρθει και του κάνω κατευθείαν ένα factory reset, χάνω τα gapps? Έλεγα να το κάνω αυτό για να ακολουθήσω τον οδηγο και να το σεταρω με τα στοιχεια... Σας ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις!
-
Για να γυρίσει ο ήλιος, θέλει δουλειά πολύ.
Δε θα την γλιτώσεις με ένα απλό factory reset..
Τι ακριβώς θέλεις να κάνεις στη συσκευή σου μόλις την παραλάβεις, εκτός των βασανιστηριων στα οποία θα την υποβάλλεις??Είναι επικίνδυνο να έχεις δίκιο, όταν η εξουσία έχει άδικο!!
-
Έχω κάνει την προετοιμασία για να ξεκλειδώσω bootloader κλπ, αλλά σκεφτόμουν μη τυχόν το άφηνα χωρίς πείραγμα μιας και είμαι ολίγον τι άσχετη
(βεβαία η διαδικασία είναι εύκολη λόγω των οδηγών αλλά ψιλοφοβάμαι κιόλας..) Απλά είδα ένα βιντεακι που όταν ήρθε το κινητό, είχαν περάσει το play store και το κινητό άνοιξε αμέσως χωρίς τα γνωστά γεια σου- κάλως ήρθες που λέει.. :p και έλεγα να έκανα το reset για να περάσω τους λογαριασμούς, wifi password και τα υπόλοιπα..
-
Αφού συνερθεις από το σοκ με το που θα πρωτοδεις την πανέμορφη συσκευαρα, θα μας γράψεις την έκδοση την οποία φοράει, θα κάνεις έναν έλεγχο αν είναι κλειδωμένος ο bootloader (θα σου "πουμε" πως το κανεις) κ σου δίνουμε τις ανάλογες οδηγίες..Είναι επικίνδυνο να έχεις δίκιο, όταν η εξουσία έχει άδικο!!
-
Χαχα οκ! Οπότε τα ξαναλέμε όταν με το καλό φτάσει το κινητό
Σε ευχαριστώ πολύ! (Έχω πάθει ήδη σοκ από τις φωτογραφίες και τα βίντεο που βλέπω..δε θέλω να φανταστώ τι θα γίνει αν το δω από κοντά
)
-
-
@marilena.ele , απλά, θα πάθεις "ατύχημα"!!!
@μπερδεμένο_σύννεφο
του @gkalen έχεις?
το χα πάθει και γω.