Καλησπέρα παιδιά,
Πριν λίγες μέρες παρέλαβα από το geekbuying.com, ένα Redmi Note 3 PRO (Official International 3GB).
Δυστυχώς δεν δούλεψε ποτέ, δεν ανοίγει καθόλου και όταν το συνδέω στον φορτιστή ή στο PC, αναβοσβήνει το κόκκινο φωτάκι.
Επικοινώνησα με το Geekbuying, μου είπαν να του φλασάρω ROM ή να το στείλω πίσω.
Για να το στείλω πίσω, πραγματικά δεν έχω ιδέα τι πρέπει να κάνω, καθώς δεν υπάρχει κάποιος συγκεκριμένος οδηγός στο site.
Τι μου προτείνετε να κάνω;
Παραθέτω και τη συνομιλία μου με το support του geekbuying:
Οποιαδήποτε βοήθεια, είναι ευπρόσδεκτη.
Ευχαριστώ!
Πριν λίγες μέρες παρέλαβα από το geekbuying.com, ένα Redmi Note 3 PRO (Official International 3GB).
Δυστυχώς δεν δούλεψε ποτέ, δεν ανοίγει καθόλου και όταν το συνδέω στον φορτιστή ή στο PC, αναβοσβήνει το κόκκινο φωτάκι.
Επικοινώνησα με το Geekbuying, μου είπαν να του φλασάρω ROM ή να το στείλω πίσω.
Για να το στείλω πίσω, πραγματικά δεν έχω ιδέα τι πρέπει να κάνω, καθώς δεν υπάρχει κάποιος συγκεκριμένος οδηγός στο site.
Τι μου προτείνετε να κάνω;
Παραθέτω και τη συνομιλία μου με το support του geekbuying:
Ο/H Εγώ έγραψε:
Concerning my order #xxxxxx (Xiaomi Redmi Note 3 PRO - Official International 3GB 32GB - Gray),
the product I just received, is DOA (Dead on Arrival).
It does not turn on at all when I press the power button. I have tried pressing it for more than 10 seconds, tried different button combinations, with no luck.
When I plug it in the charger or in my PC, the red notification light keeps blinking. I left it charging for some hours, tried different cables and chargers but it still doesn't power on.
What is the procedure we are going to follow now?
Ο/H Geekbuying έγραψε:
Do not worry, we are here to help you,
1. please try with new charger and new phone and check LED of charger LED of phone is on or off, and then make sure the power of the phone are fully and turn it up again .If we can sure the problem if the cable or charger, we will make up you .
2. if it can not helps ,so we can confirm it's the software problem ,for the case ,please install the latest ROM and flash it : ROM Doogee X5 Max Pro | [Official]-[Updated] add the 09/01/2016 on Needrom
Here please try more times as there are some custom have the same problem after they do it .
Ο/H Εγώ έγραψε:
I think you have made a mistake with the e-mails or answered to a wrong customer message.
The phone of my order, is a Xiaomi Redmi Note 3 PRO, not a Doogee X5 Max Pro like you suggested me to download a ROM for.
The charger and the cable work fine, but the phone is defective. It has never worked from the begining. I am not able to turn it on.
I own another Xiaomi Redmi Note 3 Pro and I know how this phone works. However, the item I have received, is dead on arrival.
Ο/H Geekbuying έγραψε:
Sorry for that I offered the wrong link, here is the correct one: Xiaomi Redmi Note 3 Pro Qualcomm Snapdragon 650 MIUI V7 Smartphone Firmware 202070 160727 – -
And We can refund you or send you a new replacement, but here we need to inform you about our return policy here : Return Policy - GeekBuying.com
Please read at following :"GeekBuying will be in charge of the returning Shipping fee if it is the DOA item, and after we receive the returned package we will send out the new replacement by our expense or refund you.
For items needed to be refunded, there should be no scratch or any damage on the appearance, or else GeekBuying has to charge customers 20% of the item amount for restocking.
Under all of circumstances, replacement or refund can be made only after we get the returned items.
Οποιαδήποτε βοήθεια, είναι ευπρόσδεκτη.
Ευχαριστώ!