Διαφήμιση

βοηθεια! προβλημα με vickmall!

    • βοηθεια! προβλημα με vickmall!

      Καλησπερα παιδια! Λοιπον, περσυ 6/11 αγορασα ενα redmi note 2 απο vickmall. ολα μια χαρα μεχρι το καλοκαιρι, οπου το κινητο σταματησε να φορτιζει κι οταν το εβαζα στον φορτιστη ζεματαγε το καλωδιο. το εστειλα λοιπον στην vickmall, αυτοι στην xiaomi και μου αλλαξαν το φις στο κινητο. Μου το εστειλαν πισω και απο την πρωτη μερα οταν φορτιζε το κινητο, μολις εφτανε 90+ % σε καποια φαση κλεινει το κινητο. τους εστειλα μυνημα λοιπον και καταληξαμε να τους λεω οτι θα επρεπε να μου την αντικαταστησουν σαν vickmall, αφου η xiaomi μετα τις 3 φορες κανει αντικατασταση. Η απαντηση τους ειναι οτι εφταιγα εγω γιατι δεν τους ειπα ακριβως το προβλημα, ενω δεν το εκανε πριν, κι επειδη τους ειπα οτι το χρειαζομαι στην δουλεια μου και δεν μπορω να μεινω παλι 2 μηνες χωρις κινητο, μου ειπαν να παρω απο την χωρα μου ενα και να βιαστω γιατι οπου να'ναι ληγει η εγγυηση.
    • εσυ φιλε δεν εισαι τεχνικος για να τους πεις ακριβως ποιο ειναι το προβλημα.
      Εσυ σωστα ανεφερες ποια συμπτωματα ειδες.
      Αυτοι επρεπε να βρουν ποιο ειναι το προβλημα χωρις να βασιζονται απολυτα στην δικη σου εκτιμηση.
      Αυτο που σου ειπαν περι εγγυησης οτι ληγει και να απευθυνθεις στη χωρα σου...
      Πραγματικα σε δουλευουν...
      Αφου απο αυτους το πηρες πως γινεται να απευθυνθεις στη χωρα σου.
      Απαντησε τους λοιπον να σου δωσουν στοιχεια της υποτιθεμενης αντιπροσωπεια τους εδω στην Ελλαδα.
      Να δουμε τι θα πουνε μετα..


      Αυτο που αναφερεις για 3 φορες .. δεν μας ειπες..
      Το εχεις αποστειλει 3 φορες εως τωρα;;

      Πραγματικά έχω εξοργιστεί μαζί τους .. με αυτά τα κινέζικα τερτίπια που κάνουν κάθε φορά που γράφουμε την λέξη εγγύηση
      Redmi Note 8T (Willow)
      Official Global stable 11.0.7.0 (PCXEUXM)
    • Καλησπέρα.

      Τα λες λίγο βιαστικά και έχω ερωτήσεις:
      1. Έστειλες το τηλέφωνο για επιδιόρθωση 1 φορά, σωστά? Από πού προκύπτουν οι 3, βάσει των οποίων ζητάς αντικατάσταση και βασικά από που προκύπτει γενικά αυτό με τις "3 φορές-αντικατάσταση"?
      2. Σε προτρέπουν να πάρεις κινητό από τη χώρα σου και γρήγορα γιατί λήγει η εγγύηση..
      Τι εννοείς και τι σχέση έχει η αγορά νέου με την εγγύηση του παλιού.
    • Διαφήμιση
    • Εχετε δικιο τα ειπα λιγο μπερδεμενα. Λοιπον. Το εχω στειλει 1 φορα. Τωρα που θελω να τους το στειλω παλι γιατι παρουσιαστηκε 2ο προβλημα, τους ζητησα αντικατασταση. Μου απαντησαν οτι η xiaomi αντικατασταση κανει μετα απο τις 3 φορες που θα τους στειλεις το κινητο για φτιαξιμο. Μου ειπαν να παω να παρω ενα αλλο απο την χωρα μου, οταν τους ειπα οτι το κινητο το χρειαζομαι. Και καλα για να κανω την δουλεια μου.
    • Μέχρι τώρα δεν βλέπω κάπου να είναι το μαγαζί φάουλ.
      Προφανώς το "πάρε από τη χώρα σου", που μάλλον δεν σου άρεσε, πάει στο ότι αν το στείλεις πάλι σ' αυτούς, θέλοντας και μη θα μείνεις αρκετό καιρό χωρίς τηλέφωνο.
      Η αναφορά στη εγγύηση έγινε προφανώς για την περίπτωση που αποφασίσεις να το στείλεις πάλι στο service, σωστά;

      Συγνώμη, αλλά δεν μπορώ να μαντέψω τι είδους βοήθεια θες!
    • And pls ship it back to me as soon as possible,because when i get your phone again,maybe your phone had lost warranty.thanks.

      πολυ πιθανον αν το στειλω την δευτερα θα φτασει σε εναν μηνα. η εγγυηση χανετε σε 6 μερες. τι κανω;
    • Διαφήμιση
    • Ο/H nekromanths έγραψε:

      συγνωμη παιδία που θα θα το στείλει ο άνθρωπος???????
      Πίσω στο vickmall
    • Ο/H Xstos έγραψε:

      Μέχρι τώρα δεν βλέπω κάπου να είναι το μαγαζί φάουλ.
      Προφανώς το "πάρε από τη χώρα σου", που μάλλον δεν σου άρεσε, πάει στο ότι αν το στείλεις πάλι σ' αυτούς, θέλοντας και μη θα μείνεις αρκετό καιρό χωρίς τηλέφωνο.
      Η αναφορά στη εγγύηση έγινε προφανώς για την περίπτωση που αποφασίσεις να το στείλεις πάλι στο service, σωστά;

      Συγνώμη, αλλά δεν μπορώ να μαντέψω τι είδους βοήθεια θες!
      που δεν βλέπεις το φάουλ δηλ???
    • Διαφήμιση