Διαφήμιση

Η Infoquest είναι ο επίσημος διανομέας της Xiaomi στην Χώρα μας !

    • Ο/H K.Papaefthymiou έγραψε:

      απλά θα τους κοιτάνε...;
      δεν ξέρω ,δεν είδα , δεν απαντώ , απλά θα τους κοιτάνε !!!!!!!!!!!!!
      Δηλαδή ένας κάτοχος sumsung που θα κάνει την ίδια ερώτηση τι νομίζεις ότι θα λάβει σαν απάντηση ?
      Θ τον παραπέμψουν στον εισαγωγέα ..........




      Ουδείς αχαριστότερος του ευεργετηθέντος!!!!!!!!!!
    • Διαφήμιση
    • Μπορεί κάποιος να μου δώσει link να δώ τι ακριβώς είναι αυτό το πρόβλημα?
      Υ.Γ. Την πουτ@νατηνΚλητική ουτε αυτήν την χρειαζόμαστε πλέον; X(
    • Ο/H Krasdimi έγραψε:

      Όντως θα είναι μπινιά να γίνει το foroum εξυπηρέτηση πελατών των ''επίσημων εισαγωγέων''
      Προτείνω spam ερώτηση ''από ποιό κατάστημα προμηθευτήκατε την συσκευή σας xiaomi;''
      Παίζει κανένα ρόλο αν το αγόρασαν official ή unofficial για να λάβουν βοήθεια ? ;)
    • Ο/H tzifos έγραψε:

      Μπορεί κάποιος να μου δώσει link να δώ τι ακριβώς είναι αυτό το πρόβλημα?
      δεν υπάρχει επιλογή για να στέλνεις σμσ με 140+ χαρακτήρες οπότε αναγκαστικά , επειδή χρησιμοποιείς ελληνικά , στέλνει σμσ με 70κάτι χαρακτήρες
      κι αν οι επαφές σου δεν έχουν το +30 μπροστά , όταν σου έρχεται μήνυμα από τον πάροχο του στυλ "σε κάλεσε ο τάδε τότε ήσουν κατειλημμένος κλπ" τότε δεν σου εμφανίζει την επαφή σαν αποστολέα αλλά μόνο το νούμερο της (στην μορφή 69χχχχχχχχ)

      (το 2ο πρόβλημα είναι κλασικό κι σε άλλους από Κίνα , γιατί , αν δε κάνω λάθος, οι κινέζοι έχουν περισσότερα ψηφία στα νούμερα τους)

      υ.γ. δεν ξέρω βέβαια αν έχει διορθωθεί το 2ο θέμα (έχω στις επαφές το +30)
    • Ο/H NasDriver έγραψε:

      Ο/H Krasdimi έγραψε:

      Όντως θα είναι μπινιά να γίνει το foroum εξυπηρέτηση πελατών των ''επίσημων εισαγωγέων''
      Προτείνω spam ερώτηση ''από ποιό κατάστημα προμηθευτήκατε την συσκευή σας xiaomi;''
      Παίζει κανένα ρόλο αν το αγόρασαν official ή unofficial για να λάβουν βοήθεια ? ;)
      Δεν ξέρω πως ακούστηκε αλλά αλλού το πάω...
      όπως είπε και αλλος συμφορουμίτης ο υπάλληλος στον κοτσόβωλο ειχε ήδη για Ι.Χ ένα mi5 ...αυτός ο τσακαλάκος λοίπον αν παει ο πελάτης και του πει ξες το μικρόφωνο δεν λειτούργει με τα hands free θα ειναι λίγο κάπως να του πει μπες στη miui.gr και να μην του βρει λυση σαν κατάστημα...
      Εννοείται η βοήθεια ειναι καλό που προσφέρεται χωρις να περιμένουμε ανταποκριση και χωρις προυποθέσεις...
      Απλα σχολίασα το όλο τρυπάκι που πιθανόν να προκύψει....
      Να επαναλάβω οτι τα περισσοτερα μαγαζια ξεκινησαν με kate συσκευες και θήκες kenzo...Δεν νομιζω να ειναι σε θέση να υποστηρίξουν προβληματα λογισμικου....
      Και επισης επειδη εκτιμω τα μαλα την όλη φαση σας,,, θα ήθελα για το forum καποια πιο officialοποιηση....
      Σορρυ αν ακουστηκα καπως πριν....
    • Διαφήμιση
    • Ο/H Krasdimi έγραψε:

      Εννοείται η βοήθεια ειναι καλό που προσφέρεται χωρις να περιμένουμε ανταποκριση και χωρις προυποθέσεις...
      Και αυτό θα συνεχίσουμε να κάνουμε εμείς από εδώ όλοι μαζί :)

      όσο για το τρυπάκι...δεν υπάρχει...υπάρχει Xiaomimania :D
    • Ο/H NasDriver έγραψε:

      Παίζει κανένα ρόλο αν το αγόρασαν official ή unofficial για να λάβουν βοήθεια ?
      πολύ κουβέντα για το τίποτα , αναφερόμαστε για έναν αποκλειστικό εισαγωγέα με σκοπό το κέρδος σε αντιδιαστολή με ένα fun club που ξεκινάει από την την αγάπη των μελών του στην τεχνολογία και την ανιδιοτελή ανάγκη για ανταλλαγή απόψεων .....




      Ουδείς αχαριστότερος του ευεργετηθέντος!!!!!!!!!!
    • Ο/H K.Papaefthymiou έγραψε:

      Ο/H kodorevi8ulis έγραψε:

      Σταματήστε και ας προσευχηθούμε όλοι να φτιαχτεί σωστά το sms app Και να μη χρειαζόμαστε mods και number fixer :)
      Εμένα πάντως αυτη είναι η απορία μου. Όταν θα πηγαίνουν οι "κοινοί θνητοί" (που απλά το βρήκαν φθηνό και ωραίο και το αγόρασαν) στον Κοτσόβολο και τον κάθε Κοτσόβολο και τους λένε έχω πρόβλημα με τα sms, τι θα τους λένε οεο;;; Μπείτε στο xiaomi-miui.gr και θα βρείτε λύση ή απλά θα τους κοιτάνε...;
      θα κατεβασουν αλλο app πολυ απλα!
    • Παίδες - sorry κιόλΑ- αλλά νομίζω πως το χάσαμε..

      Επίσης, διακρίνω ένα πνεύμα χαιρεκακίας όσον αφορά τα τυχόν προβλήματα που θα αντιμετωπίσουν όσοι αγόρασαν από τον ΕΠΙΣΗΜΟ διανομέα της xiaomi στην Ελλάδα, ενώ όλοι οι υποδέλοιποι που αγοράσαμε από ΕΠΙΣΗΜΟ κατάστημά της (:P), είμαστε μια χαρά και καλώς έχουμε εξυπηρέτηση και βοήθεια από ένα σύνολο ανθρώπων που -θα έπρεπε να- μοιράζουν την γνώση.....

      Σκεφτείτε το λίγο πριν πατήσετε το Submit...
      Δεν διεκδικώ το αλάθητο.
      Είναι καπαρωμένο από άλλους.
    • Διαφήμιση