Διαφήμιση

Ακυρωση παραγγελίας [SOLVED]

    • Ακυρωση παραγγελίας [SOLVED]

      Παιδια θέλω να ρωτήσω τι γίνεται σε περίπτωση που θέλω να ακυρώσω μια παραγγελία που δεν έχει γίνει shipping ακόμη. Το κινητό ηταν σε στοκ αλλα αυτοι ύστερα από 3 ημερες από δικη μου ερωτηση μου ειπαν ότι είναι out of stock και να περιμένω άλλες 1-2 ημερες.

      Το θέμα μου δεν είναι τόσο οι μέρες αλλα ότι πλέον δεν τους εμπιστευομαι. Ακόμη και τα τικετς που ανοιγεις δεν εχεις την δυνατοτητα να τα ξαναδεις παρα μόνο μεσα από το μειλ που αυτοι σου στελνουν. Εχει ένα εικονίδιο Live Chat αλλα αυτό είναι απλα μια φωτογραφια. Και πες ότι παραλαμβάνεις αν σκασει πρόβλημα, τι;
      Εχουν περασει 5 ημερες από την παραγγελια και τους ειπα από χθες να ακυρωσουν αλλα απαντηση δεν πηρα και καθως όπως βλεπω δεν δουλευουν ΣΚ, θα περιμενω από εβδομαδα. Φοβαμαι βεβαια ότι θα αρχισουν τις κινεζιες θα βαλουν κανα εικονικο shipping κωδικο και αντε να βρεις το δικιο σου.

      Αν κανω από το τωρα dispute στοpaypal για ακυρωση και refund λογω out of stock θα είναι καλλίτερα ή να περιμενω; Καποια γνωμη;

      Υ.γ. το σαιτ είναι το eglobalcentral.eu
    • Περίμενε δύο ημέρες που σου είπαν και βλέπεις.

      XTRV the Greek miui definition
    • Οταν μιλησα μαζι τους το πακετο μου ηταν σε κατασταση Processing. Οταν μου απαντησαν, μετα απο μερικα λεπτα εγινε Packing & Delivering soon

      Και να η πολιτικη τους περι ακυρωσεων. Μπορει απο οσα εχω διαβασει γι αυτους στο νετ να εχω γινει μεροληπτικός αλλα εμενα ολο αυτο μου βγαζει μπελαδες. Και ξαναλεω οχι με το αν θα παραλαβω ή παρω τα χρηματα μου αλλα περισσοτερο σε θεμα αν συμβει κατι στο κινητο μετα απο 1-2 μηνες.

      Cancellation Policy

      Cancellation
      You can only cancel your order when the order is still in processing status. Only cancellation request made by the means of submitting a ticket or through livechat will be acknowledged. We do not acknowledge any cancellation requests by other means , i.e. through call and email.
      In any event that the goods are packed or dispatched, you may still cancel the order due to change of mind; however an administration fee of EUR18 and a return shipping fee will be liable to you and be deducted from your refund. Upon receiving the goods, you may still cancel the order in accordance with our 30 day return policy.
    • Διαφήμιση
    • Αφού έφτασες ως εδώ περίμενε να δεις τι παίζει την Δευτέρα. Συνήθως πρωί πρωί θα δεις κίνηση διότι για αυτούς είναι μεσημέρι στο China. φίλε μου εμένα την ακύρωσαν μέσω email. Τώρα ζύγιζε τα λίγο και αν βλέπεις ότι δεν σου κάθεται καλά με τίποτα και βέβαια έχεις διάθεση να περιμένεις το refund και να βάλεις εκ νέου παραγγελία σε άλλο μαγαζί με ότι αυτό συνεπάγεται τότε στειλε τους.. Τα λεφτάκια σου διακυβεύεις.. Για μένα όπως σου είπα και στο pm είναι εντελώς αναξιόπιστοι. Σίγουρα όμως κάτι παίζει με την διαθεσιμότητα του Mi5 βλέπω και άλλες περιπτώσεις που μαγαζιά όπως το vickmall είπαν σε πελάτη από το διπλανό φορουμ μετά από μια βδομάδα ότι τελικά δεν μπορούν να το στείλουν Γιατί δεν το ξαναβγαζουν. Εν τέλει φαίνεται πως πρώτα παίρνουν Την παραγγελία από εμάς και μετά με την σειρά τους παραγγέλνουν στο χονδρεμπορα η στην xiaomi. Λίγα είναι τα μαγαζιά που έχουν real time stock. Εκτός και αν έχουν πάρει πολλά κομμάτια λόγω κάποιας προσφοράς που τους δίνει η εταιρεία... Τέλος για μένα θεωρώ ανύπαρκτο το support τους εκεί στο global central. Οι τύποι είναι για γέλια και για κλάματα δύσκολες διαδικασίες χωρίς live chat περίπλοκες επιστροφές και πάει λέγοντας...

      Sent from my Redmi 3S using Tapatalk
      Είδες τι ωραία έπαιξαν? Σου άσκησαν το στάτους. Σου λέει αυτός ψάχνεται να ακυρώσει Ίσως τον σταματήσουμε αν του πούμε ότι θα δώσει 18 γιούργια... Ρε τα κινέζακια μαγκιές
    • Ο/H linuxilakis έγραψε:

      Είδες τι ωραία έπαιξαν? Σου άσκησαν το στάτους. Σου λέει αυτός ψάχνεται να ακυρώσει Ίσως τον σταματήσουμε αν του πούμε ότι θα δώσει 18 γιούργια... Ρε τα κινέζακια μαγκιές

      Αυτο ακριβως... Καταλαβες τωρα γιατι φοβαμαι οτι θα βαλουν κανα shipping tracking number την Δευτερα και θα μου πουν εμεις στο ταχυδρομησαμε ήδη... Kαι μετα τι θα κανει το paypal? H θα πεταξουν κανα 18 ευρω και θα πουν, αν θες... Ρε που μπλεκουμε οι ανθρωποι με τον καθε...
    • Λίγο υπομονή και θα ξεκαθαρίσουν όλα. Αν το έχουν θα το στείλουν. Αν όχι θα φανεί σε λίγες μέρες. Αλλά ρωτά σε περίπτωση που θέλω να ακυρώσω Τώρα τι γίνεται...θα σου απαντήσουν. Στέλνε συνέχεια ζαλισέ τους

      Sent from my Redmi 3S using Tapatalk

      =============== Ιαν 16th 2017, 2:34pm ===============
      τι έκανες τελικά @Casper Cas ? το έστειλάν το ακύρωσες? τι έγινε?
    • Δεν απαντησαν.... Απο Πεμπτη εεε; Νομιζω πρεπει να απαντουν συγκεκριμενες μερες... Κοινώς, μας δουλεύουν... Λεω να τους στειλω και να τους πω οτι αν δε δω ακυρωση και refund μεχρι αυριο θα κανω dispute σε paypal...
    • Διαφήμιση
    • Ζητά ακύρωση το dispute κατά το για το τέλος..Μέχρι αύριο η το στέλνετε η το ακυρώνεται αλλιώς θα αναφέρω I will report τις πρακτικές στο paypal. Αν δεν απαντήσουν τότε πετάς την λέξη dispute και θα δεις θα εμφανιστούν..Κρίμα όμως έχασες τόσες μέρες..

      Sent from my Redmi 3S using Tapatalk
    • Αν ειχαν παραλαβει... Θα ενημερωναν και θα ελεγαν, μην ακυρωνεις στο στελνουμε αυριο. Προφανως και αυριο δε θα το στειλουν και παμε για Τεταρτη και αν...

      Εχω αγορασει ρε φιλε μου απο fastech, προιοντα που ηξερα οτι ειναι pre-order και οντως περιμενα. Ειναι φυσιολογικο τα μαγαζια, καμια φορα να κανουν και 3-4 ημερες να στειλουν αλλα παντα ενημερωναν και ηξερες τι γινεται... Τετοιο πραγμα, τετοια ανοργανωσιά ποτε.
    • Ο/H Casper Cas έγραψε:

      Αν ειχαν παραλαβει... Θα ενημερωναν και θα ελεγαν, μην ακυρωνεις στο στελνουμε αυριο. Προφανως και αυριο δε θα το στειλουν και παμε για Τεταρτη και αν...

      Εχω αγορασει ρε φιλε μου απο fastech, προιοντα που ηξερα οτι ειναι pre-order και οντως περιμενα. Ειναι φυσιολογικο τα μαγαζια, καμια φορα να κανουν και 3-4 ημερες να στειλουν αλλα παντα ενημερωναν και ηξερες τι γινεται... Τετοιο πραγμα, τετοια ανοργανωσιά ποτε.
      Φίλε μου,θα σου πρότεινα ότι επικοινωνία κάνεις με οποιοδήποτε κατάστημα να την κάνεις μέσο PayPal.

      Το ίδιο είχα πάθει με παραγγελία στο geekbying.
      Μια εβδομάδα περίμενα απάντηση και μόλις επικοινώνησα μέσο PayPal απάντησαν αυθημερόν και την επόμενη έγινε αποστολή :thumbup:

      Συνδέσου στο PayPal account σου,πήγαινε στις πληρωμές και εκεί έχει επιλογή επικοινωνίας με τον πωλητή.
      You may think you can fly - but you better not try
    • Διαφήμιση
    • Παιδια δεν προλαβα να τους στειλω χθες και μου απαντησαν σημερα στο τικετ που τους εκανα την Πεμπτη...

      Διαβαστε...

      thank you for your message. With regard to your inquiry. r? Would you consider keeping your order if we offer you 10.00 Euro discount on your order? Please kindly reply to our message how you would like to process your order.

      Ειναι πλεον 7 εργασιμες, συνολικα 9 ημερες. Προφανως δεν πιστευουν οτι θα παραλαβουν συντομα...

      Στελνω για canselation ξανα και refund... Τους λεω για paypal και αν δε βρω ανταποκριση κανω αυριο την κινηση προς paypal...

      =============== Ιαν 19th 2017, 11:01am ===============
      Παιδια να αναφερω οτι εγινε το refund. Δεκα μερες μετα απο την παραγγελία...

      Τωρα σε αναζητηση μαγαζιού πάλι και κινητού(?). Στις κινεζικες γιορτές...

      Ευχαριστω ολους για τις συμβουλές...