Παιδια θέλω να ρωτήσω τι γίνεται σε περίπτωση που θέλω να ακυρώσω μια παραγγελία που δεν έχει γίνει shipping ακόμη. Το κινητό ηταν σε στοκ αλλα αυτοι ύστερα από 3 ημερες από δικη μου ερωτηση μου ειπαν ότι είναι out of stock και να περιμένω άλλες 1-2 ημερες.
Το θέμα μου δεν είναι τόσο οι μέρες αλλα ότι πλέον δεν τους εμπιστευομαι. Ακόμη και τα τικετς που ανοιγεις δεν εχεις την δυνατοτητα να τα ξαναδεις παρα μόνο μεσα από το μειλ που αυτοι σου στελνουν. Εχει ένα εικονίδιο Live Chat αλλα αυτό είναι απλα μια φωτογραφια. Και πες ότι παραλαμβάνεις αν σκασει πρόβλημα, τι;
Εχουν περασει 5 ημερες από την παραγγελια και τους ειπα από χθες να ακυρωσουν αλλα απαντηση δεν πηρα και καθως όπως βλεπω δεν δουλευουν ΣΚ, θα περιμενω από εβδομαδα. Φοβαμαι βεβαια ότι θα αρχισουν τις κινεζιες θα βαλουν κανα εικονικο shipping κωδικο και αντε να βρεις το δικιο σου.
Αν κανω από το τωρα dispute στοpaypal για ακυρωση και refund λογω out of stock θα είναι καλλίτερα ή να περιμενω; Καποια γνωμη;
Υ.γ. το σαιτ είναι το eglobalcentral.eu
Το θέμα μου δεν είναι τόσο οι μέρες αλλα ότι πλέον δεν τους εμπιστευομαι. Ακόμη και τα τικετς που ανοιγεις δεν εχεις την δυνατοτητα να τα ξαναδεις παρα μόνο μεσα από το μειλ που αυτοι σου στελνουν. Εχει ένα εικονίδιο Live Chat αλλα αυτό είναι απλα μια φωτογραφια. Και πες ότι παραλαμβάνεις αν σκασει πρόβλημα, τι;
Εχουν περασει 5 ημερες από την παραγγελια και τους ειπα από χθες να ακυρωσουν αλλα απαντηση δεν πηρα και καθως όπως βλεπω δεν δουλευουν ΣΚ, θα περιμενω από εβδομαδα. Φοβαμαι βεβαια ότι θα αρχισουν τις κινεζιες θα βαλουν κανα εικονικο shipping κωδικο και αντε να βρεις το δικιο σου.
Αν κανω από το τωρα dispute στοpaypal για ακυρωση και refund λογω out of stock θα είναι καλλίτερα ή να περιμενω; Καποια γνωμη;
Υ.γ. το σαιτ είναι το eglobalcentral.eu