Καλημέρα κρυφοFerraristi.
Ελπίζω να έχουμε μια ωραία και ήσυχη μέρα.
Ελπίζω να έχουμε μια ωραία και ήσυχη μέρα.

Even dead i will fight.
Πρέπει να εγγραφείτε ως μέλη για να μπορέσετε να αφήσετε σχόλια και μηνύματα
Έχετε ήδη έναν λογαριασμό ; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώραΔημιουργήστε έναν νέο λογαριασμό στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΕχουν όλα αυτά , και μια αποφυγη σύγκρουσης ξέχασαν να τη βάλουν οι ντρόμπες;Ο/H osalonikios έγραψε:
Τα μονοθέσια μετά το 1992 είναι 90% υπολογιστές.
Αν κάνεις κάτι μήνες εκπαίδευση μη αποκλείεις να είσαι το ίδιο γρήγορος τουλάχιστον για λίγους γύρους.
Τα μονοθέσια ελέγχονται από πολλές διοαφορετικές μονάδες υπολογιστών οι οποίες διορθώνουν ή μαλακώνουν τις εντολές του πιλότου.
Η εκκίνηση γίνεται αυτόματα με τον πιλότο να αλλάζει τις ταχύτητες, το πέρασμα πάνω από τα κερμπ γίνεται επίσης αυτόματά με τις αναρτήσεις να μαλακώνουν και να σκληραίνουν όσο χρειάζεται για να μη χαθεί ο έλεγχος.
Να μη πω για χαρτογράφηση κινητήρα, αεροδυνμικά βοηθήματα που ανοιγοκλείνει κι ανεβοκατεβάζει ο υπολογιστής και ρυθμίσεις κατα την διάρκεια του αγώνα από το Box της ομάδας.
Είναι πολλά. Το 2006 είχα κάνει κάτι σεμινάρια οδήγησης στην Ολλανδία με τον μπαμπά Verstappen μέσα στο team.