Διαφήμιση

Επιστροφή συσκευής στο Gearbest

    • Οχι για το grarbest

      Τους εκραξα σε μία ιστοσελίδα και ενώ παίζανε τις πάπιες την επόμενη με παρακαλούσαν να το διαγράψω και μου έδωσαν και τα λεφτά μου πίσω.

      Εννοείται πως δεν διέγραψα
    • Ο/H mixaliscy έγραψε:

      Οχι για το grarbest

      Τους εκραξα σε μία ιστοσελίδα και ενώ παίζανε τις πάπιες την επόμενη με παρακαλούσαν να το διαγράψω και μου έδωσαν και τα λεφτά μου πίσω.

      Εννοείται πως δεν διέγραψα
      Χαχα ενδιαφέρον!
      Θα σε έχω υπόψιν μου αν στραβώσει τελικά...
    • Διαφήμιση
    • Ο/H billphone έγραψε:

      Θα σε έχω υπόψιν μου αν στραβώσει τελικά...
      Η δική μου εμπειρία με e-shop (που πλέον δεν είναι και πολύ δημοφιλές λόγω τιμών) λέει να μιλάς κατά προτίμηση με ένα άτομο. Κατά προτίμηση τον τεχνικό τους. Όταν έστειλα πίσω το 1s με DOA μέχρι να μου στείλουν το καινούργιο, μου έστειλαν μέχρι και email και ζητούσαν 70$ για να το επισκευάσουν.
      Δεν είναι 1-2 άτομα, είναι περισσότεροι και πολλές φορές τα κάνουν μαντάρα, στην επικοινωνία με τον πελάτη...
    • Γιατί δεν κάνεις και μια αναφορά στο τοπικ που έχουν εδώ στο φόρουμ;
      You may think you can fly - but you better not try
    • Ο/H Thracia έγραψε:

      Γιατί δεν κάνεις και μια αναφορά στο τοπικ που έχουν εδώ στο φόρουμ;
      Είναι εν ενεργεία; Το παρακολουθούν;
      Γιατί δεν είδα να έχουν απαντήσει σε κανέναν τελευταία...

      =============== Απρ 25th 2017, 11:15am ===============

      Ο/H Bodai έγραψε:

      Η δική μου εμπειρία με e-shop (που πλέον δεν είναι και πολύ δημοφιλές λόγω τιμών) λέει να μιλάς κατά προτίμηση με ένα άτομο. Κατά προτίμηση τον τεχνικό τους. Όταν έστειλα πίσω το 1s με DOA μέχρι να μου στείλουν το καινούργιο, μου έστειλαν μέχρι και email και ζητούσαν 70$ για να το επισκευάσουν.Δεν είναι 1-2 άτομα, είναι περισσότεροι και πολλές φορές τα κάνουν μαντάρα, στην επικοινωνία με τον πελάτη...
      Έχω ανοίξει ticket και μιλάω με μία-έναν; Chaya (εκτός από τη δήλωση ότι δεν το έχουν παραλάβει που την έκανε άλλο άτομο! )
      Στο Gearbest από ότι έχω δει συνήθως κάθε ticket το αναλαμβάνει ένα άτομο
    • Είχα και εγώ μια εμπειρία με το κατάστημα Gearbest και τελικά καταλήξαμε σε συμφωνία με πληρωμή από την μεριά μου (+15 €) ενώ το προϊόν είχε 51€.
      Δηλαδή, είχα αγοράσει ένα TV-Box και όταν το παρέλαβα διαπίστωσα ότι είχε πρόβλημα στον ήχο. Μετά περίπου από τρία email ερωτο-απαντήσεων που είχα με την Gearbest, μου είχαν προτείνει τρεις λύσεις , αλλά σε καμία δεν περιλάμβανε 1οο% επιστροφή χρημάτων ή αποστολή καινούριου. όμως προτίμησα την λύση να κρατήσω το προϊόν και να δώσω (+15€) και μου έστειλαν ένα καινούριο άμεσα.


      Η εμπειρία μου αυτή μου έδειξε (με το κατάστημα Gearbest) ότι:
      α) Πρόκειται για πολύ σοβαρό κατάστημα με λογικά εμπορικά επιχειρήματα που εξασφαλίζουν το συμφέρον και των δύο πλευρών.

      β) Απέφυγα το κόστος επιστροφής μεταφορικών προς την Κίνα.

      γ) Όταν παράλληλα επικοινώνησα με το εργοστάσιο που το παρήγαγε το προϊόν αυτό , στο πρώτο από τα δύο email μου σύστησαν κάποιες ενέργειες ελέγχου της συσκευής, που αποδείχτηκαν ότι η συσκευή όντως έχει πρόβλημα με τον ήχο. Στο δεύτερο email που μου απάντησαν μου κάναν τους Κινέζους (μάλλον θέλανε να με κοροϊδέψουν με τις ακαταλαβίστικες έννοιες που μου γράψανε.

      Γι αυτό σας γράφω πιο πάνω ότι το κατάστημα Gearbest τελικά είναι μάλλον προς το άψογο, αλλά κομπιναδόρους δεν τους λες ποτέ!!!!

      =============== Απρ 25th 2017, 11:40am ===============

      Ο/H mixaliscy έγραψε:

      Οχι για το grarbest

      Τους εκραξα σε μία ιστοσελίδα και ενώ παίζανε τις πάπιες την επόμενη με παρακαλούσαν να το διαγράψω και μου έδωσαν και τα λεφτά μου πίσω.

      Εννοείται πως δεν διέγραψα
      Φίλε μας καλέ @mixaliscy , μας λες σε παρακαλώ πιο είναι αυτό το site, που μπορούμε να τους κράζουμε!!!!
    • Διαφήμιση
    • Εγώ προσωπικά τους είχα κράξει παντού

      Εκεί που τους έτσουξε και μου απάντησαν άμεσα και refund το ίδιο, ήταν στο sitejabber

      Εγώ προσωπικά δε γνωρίζω καμιά ιστοσελίδα. Τους έκραξα σε Ό-Λ-Ε-Σ.
      Αυτή όμως τους έκανε να απαντήσει.

      Σε 3 μήνες το είχαν δει 90 000 κόσμος. Ας τους πάει ας παίζουν τους μάγκες να μην τους μείνει κανείς.
      ΥΓ- Συνεχίζω να παραγγέλνω από εκεί, αφού αυτό ήταν μία στις 100.



      Ναι το έκανα για 18 ευρώ

      Εντομεταξύ μετά βροχή τα mails για να κατεβάσω την ανάρτηση μου
      Τους απάντησα πως το μόνο που μπορώ να κάνω είναι να γράψω την έκβαση της υπόθεσης και πως θα πρέπει να αναρτήσω και τα mail που έστελνα και τις αρχικές τους απαντήσεις και ... τα παιξαν εκεί.
    • Και για 1 ευρώ άξιζε,δεν είμαστε δωρητές τούς! :D
      You may think you can fly - but you better not try
    • Διαφήμιση
    • Το πρωί μου στείλανε μήνυμα και μου λένε να κάνω υπομονή και θα τα φροντίσουν όλα αυτοί
      Μου πετάξανε και το:
      "Therefore,we have no power to contact the shipping company."

      Και εγώ τους είπα :
      "Thank you for your attention.
      The package is at postal office Shēnzhèn since April 15th! That's obvious! Since 10 days now!
      You must do something to find it
      Maybe you could ask for it at your postal office!"

      Για να δούμε αύριο. Κάθε μέρα και μία απάντηση. Ποτέ δύο σε μια μέρα! Τό 'χουν γρουσουζιά μάλλον! :pillepalle:

      =============== Απρ 28th 2017, 12:57am ===============
      Τελικά αφού πέρασε μια μέρα χωρίς να απαντήσουν ! σήμερα μου έστειλαν αυτό:

      "Dear bill
      It is my honor to serve you.
      I am reviewing your condition,please note:
      I apologize for the delay.
      We have checked the latest shipping information,you can see the attachment.
      We are sorry that you have waited so long time.
      However,It also needs time to enter our warehouse.
      You may need to wait another 2 days.
      We are sorry for the issue.
      In that case,we will go ahead with the mail 2017-04-20 11:49:15.(που έλεγε για να μου στείλουν το ανακατασκευασμένο)
      Please confirm It.
      Thank you for your patience."

      Στο attachment φαίνεται στο 17track ότι παραδόθηκε στις 27/4, δηλαδή χθες
      Οπότε αυτοί τι μου λένε, να περιμένω άλλες 2 μέρες για να πάει στο γραφείο τους;
      Και συνεχίζουν να μου προτείνουν να μου στείλουν το ανακατασκευασμένο;
      Εγώ πάντως τους απάντησα ότι θα περιμένω άλλες 2 μέρες για να μου πουν αν επισκευάζεται το δικό μου ή όχι.