Η εμπειρία που είχα εγω, λέει ότι τα διάφορα τμήματα ενός κινεζο-μάγαζου μπορεί να είναι σε διαφορετικές γεωγραφικές περιοχές. Σαν αποτέλεσμα είχε να μιλάνε αυτοί μεταξύ τους με email και κάποια πραγματα να μην επικοινωνούνται από το ένα τμήμα στο άλλο. Ενώ μιλούσα από την αρχή για DOA, έπαιρνα διάφορα email με αποκορύφωμα όταν μου ζήτησαν 90$ για επισκευή....Ο/H billphone έγραψε:
Γιατί είναι δύσκολο το service να κολήσει ένα χαρτάκι πάνω στη συσκευή όταν το επιστρέψει που να λέει ποιο ήταν το πρόβλημα και ποιες επιδιορθώσεις - αλλαγές έγιναν;
Οπότε το χαρτάκι μπορεί απλά να μην είναι ρεαλιστικό...