Για i-phone; Μα τι να πεις.
[Προσοχή Απάτη] Αντιμετώπιση θεμάτων σχετικά με το duangtop
- Ολοκληρώθηκε
- Σημαντικό
-
-
Ο/H sso έγραψε:
Στο μήνυμα προς τον πωλητή δεν έγραψες τι παράλαβες;Και αν στο φάκελο έχει ένα δακτυλίδι (ας πούμε) και όχι καλώδιο;;;
άσε που το γράφει και στίκερ πίσω... μην μπλέξεις και με τελωνεία χωρίς λόγο -
καλησπερα μου ήρθε μνμ από το paypal ώστε να ενημερώσω την Τράπεζα που έχω την κάρτα για την αμφισβήτηση της συναλλαγής λόγω μη παραλαβής .
Έχω ενημερώσει ήδη την τράπεζα μου & έχω στείλει email .
Περιμένω ώστε να στείλω & βίντεο . -
λοιπον παιδια μετα απο 8 μερες που ειχα κανει dispute το pp μου εστειλε σημερα mail και μου γραφει αυτο Your dispute has been escalated
και μετα ενα κατεβατό αυτο !!
We'll do our best to decide this case within 30 days, but if the case is
complicated, it may take a little longer.
We may ask you for more information about this case and you'll have a
limited time to reply. Please respond quickly so you don't risk losing a
possible refund.
If you think you received counterfeit merchandise, we may ask for a letter
of support from a reputable expert who agrees with you.
This letter should be printed on their official letterhead and include
contact information so we can talk with them, if necessary. (You're
responsible for any costs associated with the appraisal.)
To keep things moving toward resolution, your participation is essential.
As we look into the case, we may ask you for more information, and you'll
have a limited time to reply. Please respond quickly so you don't risk
losing a possible refund. We'll do our best to resolve the issue within 30
days, but sometimes it takes longer than that.
If the claim is decided in your favor, you may be covered up to the full
purchase amount.
το ερωτημα μου ειναι εγω τι κανω τωρα απλα καθομαι και περιμενω ?? η να στειλω κανενα email στο paypal ?
να πω πως εγω δεν παρελαβα οτυτε tracking number αλλα ουτε ειχε γινει η αποστολη!!!
dispute ειχα κανει στο paypal μετα απο τρεις μερες της παραγγελειας που ειχα κανει!! μεσα σε αυτες της 3 μερες ειχα στειλει 4 mail στο site χωρις καμια απαντηση ! και κατευθειαν εκανα dispute -
@cloudffvll απάντησε άμεσα στο μυνημα και πες τους ότι είσαι στην κατηγορία αυτών που δεν έλαβαν ποτέ Tracking Number
@doctor13 μπορείς να ανεβάσεις εδω το email τους? Πρώτη φορά βλέπω τέτοια απάντηση σε Dispute ... -
Ο/H doctor13 έγραψε:
καλησπερα μου ήρθε μνμ από το paypal ώστε να ενημερώσω την Τράπεζα που έχω την κάρτα για την αμφισβήτηση της συναλλαγής λόγω μη παραλαβής .
Έχω ενημερώσει ήδη την τράπεζα μου & έχω στείλει email .
Περιμένω ώστε να στείλω & βίντεο .
Με τι δικαιολογία άνοιξες dispute? Μήπως για αμφισβήτηση συναλλαγής? Κανονικά δεν θα έπρεπε το PayPal να εμπλέκει την Τράπεζα, εκτός και αν έχει αλλάξει κάτι πολύ πρόσφατα.
Sent from my Huawei Mate S using TapatalkThe day is my enemy, the night is my friend -
Ο/H Bodai έγραψε:
@cloudffvll απάντησε άμεσα στο μυνημα και πες τους ότι είσαι στην κατηγορία αυτών που δεν έλαβαν ποτέ Tracking Number
-
Dear
We were recently notified that you initiated a chargeback with your credit card issuer because The chargeback was initiated because you did not receive your item or service.
Here are the details of this case:
- Seller's name: tao lingling
- Seller's email: [email protected]
- Seller's transaction ID: 4R407331CC147031B
- Your transaction ID: 9DW319435H801230B
- Transaction date: 17 May 2017
- Transaction amount: -171,67 EUR
- Disputed amount: 171,67 EUR
PayPal Purchase Protection allows you to report a problem with any item you purchase using PayPal.
To learn more about PayPal and paying securely, click Security near the bottom of any PayPal page.
Sincerely,
PayPal
Το μνμ που μου ήρθε , ναι για αμφισβήτηση της συναλλαγής έκανα. dispute γιατί δεν έχω tracking - Seller's name: tao lingling
-
@cloudffvll δεν έχεις δυνατότητα Reply στο μύνημα τους? Δεν σου ήρθε μέσα στο Resolution Center ?
=============== Ιουν 1st 2017, 9:28pm ===============
@doctor13 εσυ την "πάτησες" ... Πρέπει να πας με την τράπεζα σου τώρα. Δεν μπορεις να κάνεις Dispute στο ΠΠ και Αμφισβήτηση Συναλλαγής στην τράπεζα σου. Καλά που το ανακαλύψαμε εγκαίρως αυτό.
Μπορεί να σου ανακαλέσει τον λογαριασμό εξαιτίας αυτού το ΠΠ -
ναι εκει ηρθε αλλα και στο email !!αλλα δεν βλεπω καπου που μπορω να απαντήσω??
ειναι σε αυτην την φαση Awaiting other party's response ??
λοιπον αυτα εδω μου γραφει
Status
This item not received dispute has been escalated to a claim.
We requested additional information from the seller about this transaction.
What happens next
The seller has been asked to respond by Jun 11, 2017. Once we receive the information, we'll continue our review of this case.
You can cancel this case at any time.
If you received the item but it's not as described by the seller, you can change the reason for your claim.
Supporting documents
Files (0)
You haven't submitted any files.
Faxes (0)
You haven't submitted any faxes.
View dispute comments
View case history
- Jun 1, 2017 - PayPal: Email sent to seller
- Jun 1, 2017 - PayPal: Email sent to buyer
- Jun 1, 2017 - Buyer: Complaint Case filed
Back to Resolution Center - Jun 1, 2017 - PayPal: Email sent to seller
-
Ο/H cloudffvll έγραψε:
Ο/H Bodai έγραψε:
@cloudffvll απάντησε άμεσα στο μυνημα και πες τους ότι είσαι στην κατηγορία αυτών που δεν έλαβαν ποτέ Tracking Number
Ὦ ξεῖν᾿, ἀγγέλλειν πατράσι ὅτι τῇδε κοιμόμεθα τοῖς κείνων χρήμασι τρεφόμενοι.
-
-
Μοιραστείτε
- Facebook 0
- Twitter 0
- Google Plus 0
- Reddit 0