Διαφήμιση

[Προσοχή Απάτη] Αντιμετώπιση θεμάτων σχετικά με το duangtop

    • Ολοκληρώθηκε
    • Σημαντικό
    • Πληροφοριακά, η διαδικασία αμφισβήτησης χρέωσης πιστωτικής της Πειραιώς,
      από την ημέρα της αναφοράς μου έως την ημέρα της επιστροφής των χρημάτων,
      διήρκεσε περίπου 2,5 μήνες, (συνοδευόμενη με αλλαγή κάρτας, φυσικά) σε οφθαλμοφανή περίπτωση, που δεν μου ζητήθηκε κανένα επιπλέον αποδεικτικό στοιχείο των λεγομένων μου.

      Στην περίπτωση του Δάσκαλου Ντράγκι, θεωρώ ότι αυτή η κίνηση (η αμφισβήτηση χρέωσης) είναι η πλέον άστοχη, αφού σε καμία περίπτωση δεν μιλάμε για υποκλοπή στοιχείων κάρτας ή μη εξουσιοδοτημένη κίνηση κλπ.
    • Κρίμα γιά όσους πέσανε "θύμα" του τύπου.
      Ο τύπος λοιπόν προσπάθησε να εκμεταλευτεί ένα "παράθυρο" σε ότι αφορά την αγορές μέσω paypal, να παραδίδει μέν τα πακέτα αλλά με διαφορετικά αντικείμενα απο αυτά της παραγγελίας.
      Η τράπεζα του καθενός δεν έχει καμία σχέση, εδώ ούτε στοιχεία κλάπησαν, ούτε χάθηκε κάποια κάρτα, όυτε έγινε και χρέωση σε κάρτα χωρίς την συγκατάθεση του ιδιοκτήτη.
      Το Paypal τώρα, πέρνουνε ώς δεδομένο ότι το paypal πέρνει το μέρος του αγοραστή.
      Επομένως για όσους δεν παρέλαβαν κάν στον προβλεπόμενο χρόνο που αναφέρει ο τύπος , μπορούν μετά απο μερικές μέρες να κάνουν επικοινωνοία με τον τύπο και ανάλογα την απάνατηση να κάνουν claim στο paypal ότι δεν παρέλαβαν και τι τούς απάντησε ο τύπος.
      Το PayPal θα εξετάσει την κάθε περίπτωση ξεχωριστά αλλά όταν πρόκειται για συνεχόμενα παράπονα για κάποιον λογαρισμό τότε φυσικά και αλλάζει το status του συγκεκριμένου λογαριασμού.
      Για αρχή δεν θα μπορεί να κάνει συναλλαγές και "κατεβάσει" το paypal balance του σε άλλη κάρτα ή λογαριασμό και στην συνέχεια θα γίνει suspend και θα έχει μεγάλο θέμα στο να πάρει έστω και 1$ απο τον λογαρισμό του στο paypal.
      Απο την στιγμή που ο τύπος συνεχίζει να έχει λογαριασμό στο paypal τότε όποιος απο εσάς έχει κάνει και ζήτησε refund το paypal κάνει "παρακράτηση" στα paypal balance του λογαριασμού του Πωλητή.
      Αν δεν έχει υπόλοιπο στον λοαριασμό του ή το υπόλοιπο δεν φτάνει για να πληρώσει όλα τα τα refund το υπόλοιπο θα το καλύψει το paypal.
      Οπότε όταν αποφασίσει ότι έχεται δίκιο θα σας επιστρέψει τα λεφτά σας, ο χρόνος που θα χρειαστεί μπορεί να είναι αρκετές μέρες (45 ή ακόμη και περισσότερες).
      Οπώς και να έχει θα πάρεται τα χρήματα σας πίσω.
      Η αληθεία είναι ότι ο τύπος έστησε ένα πολύ πονηρό κόλπο για κάνει δύσκολο να μπορείτε να αποδείξετε τι πραγματικά παραλάβατε.
      Αλλά και όταν οι καταγγειλίες είναι τόσες πολλές το paypal θα πάρει πιό γρήγορα απόφαση για τα refund.
    • Ο/H episkeptis έγραψε:

      Η αληθεία είναι ότι ο τύπος έστησε ένα πολύ πονηρό κόλπο για κάνει δύσκολο να μπορείτε να αποδείξετε τι πραγματικά παραλάβατε.
      Συμφωνώ με ολόκληρο το κείμενό σου, με εξαίρεση αυτές τις τελευταίες γραμμές.
      Βλέπω το κόλπο να είναι ότι πιο απλοϊκό μπορεί να σκεφτεί κάποιος, γιατί η αλήθεια καθίσταται αυταπόδεικτη σε 20-25 μέρες.
      Ο Δάσκαλος έστησε την απάτη του πάνω στην έννοια του "χρόνου", ότι δηλαδή ΜΕΧΡΙ να αποκαλυφθεί η αλήθεια, αυτός θα έχει κερδίσει χρόνο να σηκώσει ότι μπορεί και να φύγει.
      Υποστηρίζω ότι δεν είναι καθόλου δύσκολο να αποδειχθεί τι παρέλαβε κάποιος, αρκεί φυσικά να μην κάνει/έχει κάνει χαζομάρες (μία εκ των οποίων είναι η αμφισβήτηση χρέωσης στην τράπεζα).

      Το σημείο "κλειδί" για εμάς εδώ, είναι ότι εμπίπτουμε σε δύο (2) διαφορετικές περιπτώσεις (αυτών, που έλαβαν κάτι κι αυτών που δεν έλαβαν τίποτα, ουτε tn) και έτσι πρέπει να τις αντιμετωπίσουμε, δηλαδή ΜΕ 2 ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ, ανάλογα που εντάσσεται η καθεμία.
    • Διαφήμιση
    • Μετά από τρεις ημέρες αναμονής για απάντηση από τον ντούγκη το προχώρησα κι εγώ σε claim

      Status
      This significantly not as described dispute has been escalated to a claim.
      We requested additional information from the seller about this transaction.

      What happens next

      The seller has been asked to respond by Jun 14, 2017. Once we receive the information, we'll continue our review of this case.
      You can cancel this case at any time.
      R O M: XTRV ARΩMA
      Bootloader: UNLocked

    • Ο/H soulg έγραψε:

      Μετά από τρεις ημέρες αναμονής για απάντηση από τον ντούγκη το προχώρησα κι εγώ σε claim
      01-06-2017 έκανες dispute?

      Μήπως υπάρχει κάποιο δεσμευτικό όριο ημερών που πρέπει να περιμένουμε πριν προχωρήσουμε σε claim?

      Στο tutorial που έχουν σην σελίδα τους για το dispute γράφουν για αναμονή 7 ημερών, αλλά σε περίπτωση που δεν έχει παραληφθεί ένα προϊόν.
      Γαι την περίπτωσή μας (που παραλάβαμε κάτι άλλο) δεν είδα να γράφει κάτι!
      Ὦ ξεῖν᾿, ἀγγέλλειν πατράσι ὅτι τῇδε κοιμόμεθα τοῖς κείνων χρήμασι τρεφόμενοι.
    • Λέει αόριστα να αφήσω χρόνο στον πωλητή και ότι θα μείνει αυτή η κατάσταση μέχρι 21 Ιουνίου οπότε μέχρι τότε αν δεν υπάρξει καμία κίνηση και από τους δυο (πωλητή και αγοραστή) η υπόθεση κλείνει. Στο διάστημα αυτό πρέπει να κάνει κάτι η μια πλευρά και έκανα claim. Τρεις ημέρες του είναι αρκετές να απαντήσει. Έχει άλλες 10 με το claim.
      R O M: XTRV ARΩMA
      Bootloader: UNLocked

    • μπορεί να πάει και μέχρι ένα μήνα η εξέταση της υπόθεσης, έτσι δε σου χουν γράψει στο ενημερωτικό email που σου ρθε μετά το claim?
      Είναι επικίνδυνο να έχεις δίκιο, όταν η εξουσία έχει άδικο!!

    • Διαφήμιση
    • Δεν έλεγε κάτι τέτοιο το e-mail που μου ήρθε παρά μόνο ότι "escalate this dispute to a claim".
      Περιμένουμε (paypal κι εγώ) μέχρι 14 Ιουνίου
      "What happens next
      The seller has been asked to respond by Jun 14, 2017. Once we receive the information, we'll continue our review of this case."

      Αυτά έχω λάβει σε e-mail και εντός συστήματος από το paypal.
      R O M: XTRV ARΩMA
      Bootloader: UNLocked

    • εντάξει, ανέμενε, στην επόμενη φάση θα στο γράψουν αυτό... :thumbup:
      Είναι επικίνδυνο να έχεις δίκιο, όταν η εξουσία έχει άδικο!!

    • @soulg Η επόμενη φάση περιλαμβάνει την αποστολή των "αποδείξεων" (βίντεο, φωτο κλπ). Να είσαι έτοιμος (αν έχεις παραλάβει καλώδιο - δεν θυμάμαι).
    • Ο/H demakhs έγραψε:

      μπορεί να πάει και μέχρι ένα μήνα η εξέταση της υπόθεσης, έτσι δε σου χουν γράψει στο ενημερωτικό email που σου ρθε μετά το claim?
      Step 3 - Close the dispute or escalate to a claim
      You can closeTo end a dispute or claim. A closed dispute cannot be reopened or escalated to a claim. We automatically close disputes after 20 days unless they have been escalated to a PayPal claim. a dispute if you and the seller reach an agreement.
      Otherwise, you can escalate the dispute to a PayPal claim within 20 days of opening the dispute. You must wait 7 days to allow for shipping before escalating a dispute to a PayPal claim for an item not received. We automatically close disputes after 20 days.
      Wait until you are 100% satisfied with the resolution before closing a dispute. A closed dispute cannot be reopened or escalated to a PayPal claim.
      Select the open dispute in the Resolution Center and click the desired action at the bottom of the dispute details screen to close or escalate a dispute.
      We require more information from you when you escalate a dispute to a PayPal claim.

      Ο/H demakhs έγραψε:

      εντάξει, ανέμενε, στην επόμενη φάση θα στο γράψουν αυτό... :thumbup:
      Πρόσεχε...θα φωνάξω τον @George Kaggelaris :lol:
      Ὦ ξεῖν᾿, ἀγγέλλειν πατράσι ὅτι τῇδε κοιμόμεθα τοῖς κείνων χρήμασι τρεφόμενοι.
    • Διαφήμιση