Δηλαδή δεν μπορώ να αλλάξω αν δεν ξεκλειδώσω???
Εγκατάσταση official rom με χρήση το XiaoMiTool για όλα τα κινητά xiaomi
- Οδηγός
-
-
αυτες που ειναι με πρασινο χρωμα μπορεις με κλειδωμενο με κοκκινο ειναι για ξεκλειδωτο
μπορει να παιζει και αυτο που λεει ο @NasDriver ξανα δοκιμασε και αν βγαλει παλι error
μετα καλυτερα ειναι να ξεκλειδωσεις και να περασεις global -
Σε αρκετά νέα μοντέλα όχι, δεν μπορείς αν δεν ξεκλειδώσεις.
-
-
Δεν ξέρω εάν ξεκλειδώνει το Jason με stable rom όμως.
Δοκίμασε να ξεκλειδώσεις όπως είσαι αλλιώς , updater και China dev στον εσωτερικό χώρο, εάν δεν κάτσει πας για Κινέζικο mi PC suite dev rom recovery ή fastboot rom , αλλιώς mi flashing tool , ένα από όλα θα κάτσει. -
Παιδιά δοκίμασα και stable kai developer.. Τίποτα.. Ίσως φταίει που έκανε αναβάθμιση σε 9.2
-
-
Παιδιά εγώ είμαι άσχετος από αυτά, απλά ακολούθησα τον οδηγό εδώ και δεν ξέρω να κάνω κάτι άλλο....Ο/H makis1024 έγραψε:
Δεν ξέρω εάν ξεκλειδώνει το Jason με stable rom όμως.
Δοκίμασε να ξεκλειδώσεις όπως είσαι αλλιώς , updater και China dev στον εσωτερικό χώρο, εάν δεν κάτσει πας για Κινέζικο mi PC suite dev rom recovery ή fastboot rom , αλλιώς mi flashing tool , ένα από όλα θα κάτσει.
-
Κάνε αίτηση για να ξεκλειδώσεις bootloader Διαδικασία αίτησης και ξεκλειδώματος του Bootloader - Mi Flash Unlock Tool - [ΞΕΚΛΕΙΔΩΜΑ BOOTLOADER]
Και βάλε και driver στο pc Αυτοματοποιημένη εγκατάσταση drivers για κινητά Xiaomi σε όλα τα Windows x64 & x86
Και όταν πάρεις την άδεια θα σε πουμε για παρακάτω
Redmi Note 3 pro -
-
-
Δεν είναι τίποτα να το μάθεις και πίστεψέ με θα σου λύσει τα χέρια, όλα θα τα κάνεις από εκεί πλέον (φλασαρίσματα και backup).Ο/H Giannis Roussakis έγραψε:
@8@nos ναι προχώρησα και παραπέρα χρησιμοποιώντας το Mi unlock tool. Ναι θα προχωρησω μέσω του twrp τελικά να το μάθω κιόλας
Για ό,τι απορία έχεις απλά ρωτάς