Διαφήμιση

Αγορά Xiaomi Redmi Note 4X από επίσημο κατάστημα MUI Store (Golden Hall)

• Αγορά Xiaomi Redmi Note 4X από επίσημο κατάστημα MUI Store (Golden Hall)

Καλησπέρα σας
      Καλή χρονιά να έχετε με υγεία και ότι επιθυμείτε

αγόρασα πρόσφατα σε στενό οικογενειακό πρόσωπο

το παρακάτω κινητό και θα ήθελα τα "φώτα σας" καθώς είμαι αρχάριος

λοιπόν το αγόρασα από το επίσημο κατάστημα MUI Store (Golden Hall) στο μαρούσι

το μοντέλο όπως λέω και στον τίτλο είναι το Xiaomi Redmi Note 4x (Gold) 3GB/32GB (Snapdragon)

αυτό που με απογοήτευσε είναι ότι δεν μου είπαν στο κατάστημα ότι δεν μπορώ να προσθέσω την κάρτα μνήμης MicroSD Kingston 32GB Class 10 UHS 1 που αγόρασα στον βασικό αποθηκευτικό χώρο της συσκευής ώστε να έχω στο σύνολο 64GB
      ελπίζω να μην δημιουργηθεί πρόβλημα στο μέλλον

τώρα τι άλλο πρέπει να κάνω?

λογαριασμό στο MUI έφτιαξα
      Images
      • Screenshot_2017-12-30-20-23-10-115_com.android.settings.png

157,57 kB, 1.080×1.920, viewed 394 times
    • Αυτό φίλε μου δεν έχει να κάνει με το κατάστημα ή με την συσκευή αλλά με το android, από την έκδοση 5 και μετά δεν υποστηρίζεται η μεταφορά εφαρμογών στην sd card.

Μπορείς όμως από Ρυθμίσεις > Αποθηκευτικός χώρος > Ρυθμίσεις Αποθήκευσης > Να ορίσεις ποια στοιχεία θα πηγαίνουν απευθείας στην sd card για να μην γεμίσει ο εσωτερικός χώρος.
    • συγνώμη αλλά θα διαφωνήσω σε αυτό που λες καθώς υπάρχει η δυνατότητα να κάνεις την κάρτα μνήμης MicroSD "Εσωτερικό χώρο αποθήκευσης" το ξέρω ότι γίνεται καθώς είναι ενεργοποιημένη στο δικό μου κινητό Lenovo (Motorola) Moto G4 Plus το οποίο φοράει Android 7.x έτσι έχω πλέον με τον εσωτερικό χώρο της συσκευής 16GB + την κάρτα μνήμης 64GB = 80GB χώρο αποθήκευσης.

το "κλείδωμα" της δυνατότητας αυτής το έχω συναντήσει στο Tablet (Lenovo) που έχω αγοράσει επίσης για το οικογενειακό μου πρόσωπο η κάρτα μνήμης εκεί χρησιμοποιείτε ως Εξωτερικός χώρος αποθήκευσης