Διαφήμιση

Καρφιτσωμένο Αξιολόγηση των διαφόρων e-shops (για να μην πέσετε σε παγίδες)

    • Παρέλαβα και εγώ σήμερα 2 προϊόντα της Xiaomi....

      • Την επωνυμία της επιχείρησης - Coolicool
      • Την Διεύθυνσή της (URL) - The best Android smartphone retailer/wholesale,specialized in electronics-Coolicool.com
      • Tι ακριβώς αγοράσατε - XIAOMI MI Band 1S και XIAOMI REDMI HONGMI NOTE 2 PRIME 32GB ROM
      • Την ημερομηνία αγοράς - 25/01/2016
      • Την αξιολόγηση σας για την παραλαβή (1-10) - Ενώ το μαγαζί τα έστειλε άμεσα, η PostNL με καθυστέρησε πάρα πολύ!
      • Τον χρόνο που κάνατε να παραλάβετε - 28 ημέρες
      • Την αξιολόγησή σας για το After Sales (Υποστήριξη μετά την αγορά) (1-10) - Γενικώς δεν το έχω χρειαστεί μέχρι στιγμής σε όλες μου τις αγορές από το Coolicool
      • Τα σχόλιά σας (Θετικά ή Αρνητικά) - Το πακέτο ήρθε πολύ καλά αμπαλαρισμένο. Μέσα είχε μία θήκη δώρο ( MOFI Flip Cover Protective Leather Case ) καθώς και ένα φιλμ προστασίας της οθόνης ( MOSKII 0.33mm Tempered Glass Protective Film Screen Protector ). :D Αυτό που μου έκανε τα νεύρα σπαράλια ήταν η PostNL, αφού για 12 ημέρες έδειχνε ότι πετούσε το αεροπλάνο από Ολλανδία -> Ελλάδα!!! :thumbdown: Υποθέτω θα ήταν κανένα φοβερό αεροπλάνο με τεράστιο ντεπόζιτο! Πάντως με το που "προσγειώθηκε", σε τρεις ημέρες το είχα στα χέρια μου! (Υποθέτω κάπου σκάλωσε στο αεροδρόμιο και δεν σκαναριζόταν, και το βρήκαν και πέρασε με συνοπτικές διαδικασίες :thumbsup: )
    • Ο/H maddoctor έγραψε:

      Παρέλαβα και εγώ σήμερα 2 προϊόντα της Xiaomi....

      • Την επωνυμία της επιχείρησης - Coolicool
      • Την Διεύθυνσή της (URL) - The best Android smartphone retailer/wholesale,specialized in electronics-Coolicool.com
      • Tι ακριβώς αγοράσατε - XIAOMI MI Band 1S και XIAOMI REDMI HONGMI NOTE 2 PRIME 32GB ROM
      • Την ημερομηνία αγοράς - 25/01/2016
      • Την αξιολόγηση σας για την παραλαβή (1-10) - Ενώ το μαγαζί τα έστειλε άμεσα, η PostNL με καθυστέρησε πάρα πολύ!
      • Τον χρόνο που κάνατε να παραλάβετε - 28 ημέρες
      • Την αξιολόγησή σας για το After Sales (Υποστήριξη μετά την αγορά) (1-10) - Γενικώς δεν το έχω χρειαστεί μέχρι στιγμής σε όλες μου τις αγορές από το Coolicool
      • Τα σχόλιά σας (Θετικά ή Αρνητικά) - Το πακέτο ήρθε πολύ καλά αμπαλαρισμένο. Μέσα είχε μία θήκη δώρο ( MOFI Flip Cover Protective Leather Case ) καθώς και ένα φιλμ προστασίας της οθόνης ( MOSKII 0.33mm Tempered Glass Protective Film Screen Protector ). :D Αυτό που μου έκανε τα νεύρα σπαράλια ήταν η PostNL, αφού για 12 ημέρες έδειχνε ότι πετούσε το αεροπλάνο από Ολλανδία -> Ελλάδα!!! :thumbdown: Υποθέτω θα ήταν κανένα φοβερό αεροπλάνο με τεράστιο ντεπόζιτο! Πάντως με το που "προσγειώθηκε", σε τρεις ημέρες το είχα στα χέρια μου! (Υποθέτω κάπου σκάλωσε στο αεροδρόμιο και δεν σκαναριζόταν, και το βρήκαν και πέρασε με συνοπτικές διαδικασίες :thumbsup: )

      Καλησπέρα φιλέ μου. Να ξέρεις οτι και NL post να επιλέξεις το προϊόν φεύγει απο Κίνα και προωθειτε στην Ολλανδία για να μπει Ελλάδα οποτε το λογικό να κανει 20 με 30 μέρες....

      Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
    • Και όμως όλες οι παραγγελίες μου έως τώρα, κάνανε 14-18 ημέρες το πολύ! Χρησιμοποιώ το TrackChecker mobile και ξέρω τι μου γίνεται ;)
    • Διαφήμιση
    • Συνήθως με post nl έρχονταν τα δέματα σε 12 έως 15 μέρες Τελευταία όμως καθυστερεί πολύ γύρω στο μήνα αλλά νομίζω ότι έχει να κάνει με πολλά πράγματα ή καθυστέρηση και όχι μόνο με την post nl

      Στάλθηκε από το Redmi Note 2 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
    • Ο/H maddoctor έγραψε:

      Και όμως όλες οι παραγγελίες μου έως τώρα, κάνανε 14-18 ημέρες το πολύ! Χρησιμοποιώ το TrackChecker mobile και ξέρω τι μου γίνεται ;)

      Θα άργησαν να το προωθήσουν στην Ολλανδία τοτε. Με flyt express το κανεις tracking πρώτο απο Κίνα και μένα NL post...

      Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
    • Τις τελευταίες μέρες διασκεδάζω με το vickmall...
      Οι τύποι παίζουν με τις τιμές, ιδιαίτερα στα πιο νέα και δημοφιλή μοντέλα.
      Καθημερινά τις ανεβοκατεβάζουν $5-10.
    • Πρόβλημα με Vickmall !!! ΠΡΟΣΟΧΗ σε όλους για τις μελλοντικές τους αγορές. Έχω αγοράσει από το συγκεκριμένο κατάστημα λόγω της άμεσης πάντα επικοινωνίας τους και της γρήγορης αποστολής μέχρι τώρα 4 συσκευές τηλεφώνων και όλα άριστα. Μέχρι που η 5η που την έχω παραγγείλει από τις 8 Ιανουαρίου δεν έχει φτάσει ακόμα... Στη συγκεκριμένη παραγγελία το κατάστημα όπως πάντα τα έπραξε όλα σωστά, όμως για δικής μου ατυχίας ο υπάλληλος του ταχυδρομείου στη Σιγκαπούρη δήλωσε το δέμα για Αγγλία με αποτέλεσμα το δέμα να πηγαινοέρχεται Ελλάδα - Αγγλία πολύ καιρό... Το ΘΕΜΑ που θεωρώ πως πρέπει να γνωρίζει ο καθένας μας εδώ για το συγκεκριμένο κατάστημα είναι πως μέχρι και την αποστολή έκανε τα πάντα σωστά όμως από ότι φαίνεται δεν υπάρχει περίπτωση να σε αποζημιώσει για αντικείμενο που δε σου έχει έρθει ο κόσμος ανάποδα να γυρίσει. Μετά λοιπόν από άπειρα mail μαζί τους, μου είπαν ότι έχουν συνεννοηθεί (με κάποιον) και το δέμα έχει διορθωθεί και θα έρθει Ελλάδα κανονικά (αυτό το προηγούμενο μήνα) και πως θα με αποζημιώσουν (εδώ και 2 βδομάδες) δίχως να πάρω cent. Εν τέλει λοιπόν ούτε λεφτά έχω πάρει αλλά ούτε και δέμα περιμένοντας τη Paypal να το εξετάσει μέχρι και 15 Μάρτη. Σας παραθέτω και το track number RF372049837SG.
    • Διαφήμιση
    • Θυμάμαι το Ελλάδα - Αγγλία... Κάπου το είχες γράψει πιο παλιά

      Ενημέρωσε μας φίλε και... υπομονή (τί να σου πω)
      Μακάρι να γίνει καμιά στραβή και να σου έρθει
    • Ποτε ξανα απο Tinydeal


      • Την επωνυμία της επιχείρησης - Tinydeal
      • Την Διεύθυνσή της (URL) -Home - Android Smart Phone, LED Watch, China Online Shop, Free Shipping
      • Tι ακριβώς αγοράσατε - teclast x98 air iii tablet (ακομα και το link σε πεταει αλλου ) :cursing: :cursing: :cursing: :cursing:
      • Την ημερομηνία αγοράς - 25/02/2016
      • Την αξιολόγηση σας για την παραλαβή (1-10) - -2
      • Τον χρόνο που κάνατε να παραλάβετε - 12 μερες processing order
      • Την αξιολόγησή σας για το After Sales (Υποστήριξη μετά την αγορά) (1-10) - -------------------
      • Τα σχόλιά σας (Θετικά ή Αρνητικά) - παραγγελιά 25/02/2016 από EU warehouse , 01/03/2016 βλεπω οτι ειναι out of stock, μιλαω στο live chat και μου λενε οτι σε 2-3 ημερες θα ξαναφερουν, για refund χρειαζονται 4-5 ημερες. Οκ λεω ας περιμενω, ξανα mail ΑΠΑΝΤΗΣΗ 5-6 μέρες για να το ξαναφερουν. εχω μιλησει με 3-4 διαφορετικα στην εξηπηρετηση πελατων (ο θεος να την κανει) και ολοι μου εχουν δωσει διαφορετικες απαντησεις για το αν και το ποτε [i][b]θα το ξαναφερουν. Στα σχολια ειχαν απαντησει σε καποιον οτι δεν θα το ξαναφερουν, οταν τους ρωτησα απέφυγαν επανειλημμένα να μου δωσουν απαντηση... Και το τελευταιο ζητησα refund και μου απαντησαν οτι χρειαζονται 7-14 ημερες!!!!! [/b][/i]
      • Γενικα για μενα ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ ΕΞΗΠΗΡΕΤΗΣΗ
    • @madmax τί ήταν αυτό που σε έκανε να αγοράσεις από αυτό το κατάστημα?
      Η MIUI είναι η Χαλκιδική των ROMs...
      ...και σαν την Χαλκιδική....ΔΕΝ ΕΧΕΙ!! ;)
    • Ο/H GR_Macedon έγραψε:

      @madmax τί ήταν αυτό που σε έκανε να αγοράσεις από αυτό το κατάστημα?
      Μου εβαγαινε πιο φθηνα, πιο γρηγορα μεταφορικα (3-5 εργάσιμες) κατα τους ισχυρισμους τους και καλες κριτικες απο φιλους που εχουν παραγγείλει και παραλαβει χωρις προβλημα
    • Διαφήμιση
      • Την επωνυμία της επιχείρησης - Gearbest
      • Την Διεύθυνσή της (URL) - Gearbest.com
      • Tι ακριβώς αγοράσατε - Xiaomi Piston 3 earphones, Xiaomi Bluetooth Hands free
      • Την ημερομηνία αγοράς - 12/11/2015
      • Την αξιολόγηση σας για την παραλαβή (1-10) - 1
      • Τον χρόνο που κάνατε να παραλάβετε - Δεν παρέλαβα ποτέ.
      • Την αξιολόγησή σας για το After Sales (Υποστήριξη μετά την αγορά) (1-10) - 1
      • Τα σχόλιά σας (Θετικά ή Αρνητικά) - Αφού τους πλήρωσα κανονικά για "In stock" προϊόντα και ύστερα από πολλές περιπέτειες με εναλλαγές stock, out of stock, τώρα στο στέλνουμε τώρα όχι θα περιμένεις κάποιες μέρες, σύμφωνα με τα λεγόμενα τους μου το στείλανε κάποια στιγμή. Όταν πέρασαν και τα Χριστούγεννα και δεν είχα παραλάβει ακόμη, επικοινώνησα μαζί τους και μου είπαν να περιμένω και άλλο. Περίμενα φυσικά. Σε επόμενη επικοινωνία μου ύστερα από 2 βδομάδες, δεν μου απάντησαν ποτέ. Άνοιξα ticket, όπου καθυστερημένα μου απάντησαν ότι αυτοί στείλανε την παραγγελία μου και ίσως η ταχυδρομική εταιρεία έκανε κάποιο λάθος κλπ. Και να περιμένω κι άλλο. Περίμενα. Ξανά επικοινωνία τα ίδια. Ύστερα από ticket μου απάντησαν κάποια στιγμή ότι αν πληρώσω ΞΑΝΑ το 50% της αρχικής μου παραγγελίας θα μου την ξαναστείλουν ή μπορώ να επιλέξω να μου δώσουν το 50% σε gearbest wallet όπου θα μπορούσα να το ξοδέψω μόνο στο κατάστημα τους. Απαράδεκτη πολιτική φυσικά, τους το είπα και ζήτησα τα χρήματα μου πίσω και δεν μου απάντησαν ποτέ ξανά, παρά μόνο όταν άνοιξα Case στο Paypal, όπου εκεί ύστερα από έλεγχο του Paypal πήρα τα χρήματα μου πίσω ύστερα από σχεδόν 4 μήνες.
      • Έπεσα στην παγίδα των καλών τιμών του καταστήματος και ταλαιπωρήθηκα!