Διαφήμιση

Καρφιτσωμένο Αξιολόγηση των διαφόρων e-shops (για να μην πέσετε σε παγίδες)

    • Ο/H caeser έγραψε:

      Ο/H sanceliken2000 έγραψε:

      Το ερώτημα είναι πρέπει να αρχίσω να ανησυχώ για κάποια απο τις δυο παραγγελίες και αν ναι σε ποιόν πρέπει να απευθυνθώ' στο εκάστοτε ταχυδρομίο ή στον seller;
      Με παραγγελίες στις 23 και 26 Νοεμβρίου δεν νομίζω ότι υπάρχει λόγος ανησυχίας προς το παρόν και ιδιαίτερα τώρα που είναι και περίοδος εορτών... Είναι πολύ νωρίς ακόμα για "ανησυχία"!
      Σας ευχαριστώ πολύ και παλι για την άμεση απάντηση! Πότε περίπου με συμβουλεύετε να αρχίσω να ανησυχώ; :P σε περίπτωση που δεν αλλάξει κάτι στην ενημέρωση κατάστασης των tracking number;
    • Ο/H sanceliken2000 έγραψε:

      Σας ευχαριστώ πολύ και παλι για την άμεση απάντηση! Πότε περίπου με συμβουλεύετε να αρχίσω να ανησυχώ; :P σε περίπτωση που δεν αλλάξει κάτι στην ενημέρωση κατάστασης των tracking number;
      Αν οι αγορές είναι μέσω paypal έχεις 180 μέρες από την παραγγελία για να κάνεις refund...τυπικά θα έλεγα μετά από ένα μήνα κολλημένα στο ίδιο σημείο μάλλον υπάρχει κάποιο πρόβλημα
    • Ο/H sanceliken2000 έγραψε:

      Σας ευχαριστώ πολύ και παλι για την άμεση απάντηση! Πότε περίπου με συμβουλεύετε να αρχίσω να ανησυχώ; σε περίπτωση που δεν αλλάξει κάτι στην ενημέρωση κατάστασης των tracking number;
      Απο τη στιγμή που έχεις Tracking number και ήδη έχουν "κινηθεί" και τα δύο αντικείμενα μετά την αρχική ημερομηνία αποστολής τους, δεν νομίζω ότι χρειάζεται να κάνεις οτιδήποτε, πέρα από υπομονή! Αν περάσει ο Δεκέμβρης και δεν έχεις παραλάβει, τότε το ξανασκεφτόμαστε... Οι περίοδος εορτών κάνει όλες τις αποστολές εξαιρετικά αργές, ακόμα και για μια απλή επιστολή απο/προς το εξωτερικό!!!
      Εγώ έχω 4 αποστολές καθ'οδόν... η μία παραγγελία μάλιστα, ενώ έγινε στις 5 Δεκεμβρίου (όπου και πληρώθηκε φυσικά) σπάστηκε στα ...3 κομμάτια (χωρίς να το ζητήσω!), όπου το ένα έφυγε στις 7 Δεκεμβρίου, το άλλο στις 11 Δεκεμβρίου και το τρίτο κομμάτι ΔΕΝ έχει φύγει ακόμα! ("Άλλα κόλπα" απο το GearBest) :D
    • Διαφήμιση
    • Ο/H sanceliken2000 έγραψε:

      Ο/H caeser έγραψε:

      Ο/H sanceliken2000 έγραψε:

      Το ερώτημα είναι πρέπει να αρχίσω να ανησυχώ για κάποια απο τις δυο παραγγελίες και αν ναι σε ποιόν πρέπει να απευθυνθώ' στο εκάστοτε ταχυδρομίο ή στον seller;
      Με παραγγελίες στις 23 και 26 Νοεμβρίου δεν νομίζω ότι υπάρχει λόγος ανησυχίας προς το παρόν και ιδιαίτερα τώρα που είναι και περίοδος εορτών... Είναι πολύ νωρίς ακόμα για "ανησυχία"!
      Σας ευχαριστώ πολύ και παλι για την άμεση απάντηση! Πότε περίπου με συμβουλεύετε να αρχίσω να ανησυχώ; :P σε περίπτωση που δεν αλλάξει κάτι στην ενημέρωση κατάστασης των tracking number;
      Όπως σου είπανε είναι νωρίς. Εξάλλου λόγο φόρτου εργασίας για τα Χριστούγεννα, δεν θα το περίμενα φέτος. Αν περάσουν τα φώτα και δεν έχεις νέα, τότε να αρχίσεις να ρωτάς.
      • Την επωνυμία της επιχείρησης: Yeso521
      • Την Διεύθυνσή της (URL): yeso521.com
      • Tι ακριβώς αγοράσατε: Xiaomi Redmi 2 + 2 θήκες + tempered glass Nilkkin
      • Την ημερομηνία αγοράς: 24/11
      • Την αξιολόγηση σας για την παραλαβή (1-10): 9
      • Τον χρόνο που κάνατε να παραλάβετε: 21 ημέρες
      • Την αξιολόγησή σας για το After Sales (Υποστήριξη μετά την αγορά) (1-10): Δεν χρειάστηκε
      • Τα σχόλιά σας (Θετικά ή Αρνητικά): Ακόμα ένα θετικό τεστ για τον γλυκό κινέζο. Απόλυτα λογική η αναμονή των 21 ημερών, άψογο το πακέτο, είχε και δωράκι μια ακόμα θήκη κι ένα τζαμάκι. Δύσκολα θα αλλάξω μαγαζί...
    • Καλησπέρα κ από μένα! Έκανα κ γω τις αγορές μου από δύο shops κ οι δυο ήταν απογοητευτικές... Λυπάμαι που το πρώτο ποστ είναι μέσα στη μίρλα αλλά τι να κάνω που έχω φοβερή τύχη! Σας παραθέτω λοιπόν:

      • Την επωνυμία της επιχείρησης Gearbest
      • Την Διεύθυνσή της (URL) gearbest.com
      • Tι ακριβώς αγοράσατε Mii key
      • Την ημερομηνία αγοράς 18/9
      • Την αξιολόγηση σας για την παραλαβή (1-10) δεν παρέλαβα
      • Τον χρόνο που κάνατε να παραλάβετε -
      • Την αξιολόγησή σας για το After Sales (Υποστήριξη μετά την αγορά) (1-10) -
      • Τα σχόλιά σας (Θετικά ή Αρνητικά) Έχω να πω μόνο τα χειρότερα για το support τους. Κάνουν 6 μέρες να απαντήσουν στο κάθε μήνυμα, με τα πολλά είπαν ότι το ξανάστειλαν 5/12, πιστεύω θα περιμένω ένα δίμηνο ακόμα κ ααααν έρθει. Το παρήγγειλα κ νωρίς να το κάνω κ δώρο... που να ήξερα.


      • Την επωνυμία της επιχείρησης Vickmall
      • Την Διεύθυνσή της (URL) vickmall.com
      • Tι ακριβώς αγοράσατε Piston youth edition (τουλάχιστον έτσι πίστευα)
      • Την ημερομηνία αγοράς 14/11
      • Την αξιολόγηση σας για την παραλαβή (1-10) 8 για την αναμονή - 1 για το προϊόν γιατί άλλο παρήγγειλα - 10 για το support
      • Τον χρόνο που κάνατε να παραλάβετε 32 μέρες
      • Την αξιολόγησή σας για το After Sales (Υποστήριξη μετά την αγορά) (1-10) -
      • Τα σχόλιά σας (Θετικά ή Αρνητικά) Λοιπόν μου έστειλαν τα colorful edition με το ένα κουμπί. Όταν παρήγγειλα είχαν φώτος τα youth με τα 3 κουμπιά 1000τσεκαρισμένο. Παρόλο που είχαν όμως φώτος με τα youth, πριν αγοράσω τους ρώτησα μέσω skype αν είναι όντως αυτά, απάντηση καμία για 3 μέρες οπότε είπα όλοι λένε τα καλύτερα για το site αυτό ας τους εμπιστευτώ. Αμ δε... Παραλαμβάνω τα λάθος κ πάω λοιπόν να δω το listing από το οποίο αγόρασα κ είχαν αλλάξει τις φωτογραφίες κ είχαν βάλει τις σωστές! (ξέχασαν κ μία με τα youth όμως) Επικοινωνώ επιτόπου με μέιλ, μου απαντούν σήμερα ότι αυτοί πουλάνε τα colorful, τα youth δεν τα έχουν πια κ ότι όταν τα είχαν είχαν 24$, κανένα σχόλιο για τις αλλαγές στις φώτος. Φυσικά άλλα sites τα έχουν σε αυτή την τιμή κ αυτά που μου έστειλαν στην μισή. Τους ξανάστειλα λοιπόν τονίζοντας τις αλλαγές στις φώτο κ τις τιμές τους. UPDATE Τελικά μου έκαναν refund χωρίς πολλά πολλά, μπράβο τους δεν το περίμενα, θα τους προτιμήσω για αγορά κινητού στο μέλλον απλά όχι για gadgets.

      Το μήνυμα επεξεργάστηκε 1 φορά, τελευταία από τον/ην vic ().

    • Διαφήμιση
    • Ξέχασα τελείως ότι είχα κάνει κάποιες καλές αγορές πριν καιρό οπότε ας πω κ γι'αυτές.


      • Την επωνυμία της επιχείρησης Allbuy
      • Την Διεύθυνσή της (URL) Allbuy.com
      • Tι ακριβώς αγοράσατε Xiaomi power bank, 2 Xiaomi usb LED mini light, Piston 3, Mi band
      • Την ημερομηνία αγοράς 13/6
      • Την αξιολόγηση σας για την παραλαβή (1-10) 5 για την αναμονή - 10 για τα προϊόντα
      • Τον χρόνο που κάνατε να παραλάβετε Ακριβώς δεν θυμάμαι ημερομηνίες αλλά περίπου 25 Ιουλίου το band και την πρώτη βδομάδα του Αυγούστου τα υπόλοιπα.
      • Την αξιολόγησή σας για το After Sales (Υποστήριξη μετά την αγορά) (1-10) -
      • Τα σχόλιά σας (Θετικά ή Αρνητικά) Αρχικά να πω ότι κατά τις 20/6 τους στέλνω μήνυμα στο site γιατί 2 από τις 4 παραγγελίες δεν τις είχαν στείλει ακόμα. Δεν απαντούν οπότε 2 μέρες μετά τους μιλάω στο facebook. Μου απαντούν στις 23/6 ότι είχαν κάποια παραδοσιακή γιορτή κ ήταν κάποιες μέρες κλειστά, αλλά οι παραγγελίες έχουν σταλεί στις 17/6 απλά το site δεν ανανέωσε για να το δω. Αν εξαιρέσω ότι άργησα αρκετά να παραλάβω, είμαι ευχαριστημένη γιατί ήταν πρόθυμοι να βοηθήσουν.
      • Την επωνυμία της επιχείρησης Banggood
      • Την Διεύθυνσή της (URL) banggood.com
      • Tι ακριβώς αγοράσατε Xiaomi Little Bee Sucker
      • Την ημερομηνία αγοράς 1/10
      • Την αξιολόγηση σας για την παραλαβή (1-10) 10
      • Τον χρόνο που κάνατε να παραλάβετε 15 ημέρες
      • Την αξιολόγησή σας για το After Sales (Υποστήριξη μετά την αγορά) (1-10) - 10
      • Τα σχόλιά σας (Θετικά ή Αρνητικά)- Η αγορά έγινε 1/10 και στάλθηκε χωρίς tracking number. Δυστυχώς δεν το παρέλαβα ποτέ, οπότε μετά από επικοινωνία, μου το ξαναστείλανε με tracking number αυτή την φορά. Πολύ καλή αντιμετώπιση. Και περιμένω άλλες 4 αγορές από εκεί.
    • [*]Την επωνυμία της επιχείρησης Minideal
      [*]Την Διεύθυνσή της (URL) minideal.net
      [*]Tι ακριβώς αγοράσατε Xiaomi redmi note 2 16gb
      [*]Την ημερομηνία αγοράς 24/11
      [*]Την αξιολόγηση σας για την παραλαβή (1-10) 9
      [*]Τον χρόνο που κάνατε να παραλάβετε -21 ημερες (18 απο την μέρα αποστολής)
      [*]Την αξιολόγησή σας για το After Sales
      [*](Υποστήριξη μετά την αγορά) (1-10) - ελπίζω να μην χρειαστεί
      [*]Τα σχόλιά σας (Θετικά ή Αρνητικά) αρνητικό οτι δεν απάντησαν ποτε σε ενα e-mail μου.Κατα τα αλλά το κινητό υπέροχο και κλασικά δωράκια θήκες και ζελατινες προστασίας
    • Ας βάλω και γώ την αγορά μου

      • Την επωνυμία της επιχείρησης: Vickmall
      • Την Διεύθυνσή της (URL): vickmall.com
      • Tι ακριβώς αγοράσατε: Xiaomi Mi4c
      • Την ημερομηνία αγοράς: 20/11
      • Την αξιολόγηση σας για την παραλαβή (1-10): 9
      • Τον χρόνο που κάνατε να παραλάβετε: 25μέρες περίπου
      • Την αξιολόγησή σας για το After Sales (Υποστήριξη μετά την αγορά) (1-10): Δεν χρειάστηκε
      • Τα σχόλιά σας (Θετικά ή Αρνητικά): Όπως συνήθως μετά απο συνομιλία με Selina μου έδωσε και δώρο ακουστικά και απάντησαν στα mail μου

    • Διαφήμιση
    • Επειδή παρέλαβα και εγώ σήμερα το android tv box που περίμενα από το Coolicool, ας το προσθέσω και εγώ...



      • [i]Την επωνυμία της επιχείρησης: Coolicool[/i]
      • [i]Την Διεύθυνσή της (URL): coolicool.com/[/i]
      • [i]Tι ακριβώς αγοράσατε: ZIDOO X6 PRO[/i]
      • [i]Την ημερομηνία αγοράς: 23/11[/i]
      • [i]Την αξιολόγηση σας για την παραλαβή (1-10): 10[/i]
      • [i]Τον χρόνο που κάνατε να παραλάβετε: 17 ημέρες μετά την αποστολή[/i]
      • [i]Την αξιολόγησή σας για το After Sales (Υποστήριξη μετά την αγορά) (1-10): Ποτέ δεν έχει χρειαστεί μέχρι τώρα, σε όλες μου τις αγορές[/i]
      • [i]Τα σχόλιά σας (Θετικά ή Αρνητικά): Το tv box δεν το είχανε στο μαγαζί και το φέρανε, μετά από την δικιά μου αναζήτηση και επικοινωνία για να το αγοράσω από κάπου. Η τιμή ήταν τελικά 1$ λιγότερο από τους άλλους και με το κουπονάκι, έπεσε και άλλο. Εννοείται πάλι εκεί θα ξαναγυρίσω για το Miband 1S.[/i]