Γίνε λίγο πιο συγκεκριμένος.Ο/H Simos Christodoulou έγραψε:
Καλησπέρα σε όλους.
Υπάρχει τρόπος να λυθεί το εξής πρόβλημα;
2 φορές μέσα σε διάστημα 2 βδομάδων περίπου στο mi box s που έχω δεν είχε ήχο και δεν γινόταν αναπαραγωγή κανενός βίντεο .. το βγάζω απ' το ρεύμα για 10 λεπτά το ξανά βάζω και λειτουργεί κανονικά..
Από ότι καταλαβαίνω δεν έπαιζε το βίντεο. Άρα ήταν λογικό να μην έχεις και ήχο.
Γιατί τι εφαρμογή μιλάμε; Netflix, YouTube, σε κάποια άλλη;
Τώρα πάμε στις προσωπικές μου εμπειρίες. Εδώ και κάνα δυο εβδομάδες παρατήρησα να μην παίζει βίντεο από το YouTube (από την εφαρμογή στο TV box, δεν δοκίμασα cast). Ακόμη στο Netflix δεν έπαιζε καμία προεπισκόπηση (τρέιλερ) και όταν έμπαινα σε κάποια ταινία φόρτωνε έως το 24% και μετά έμενε εκεί. Με ρεμπουτ έφτιαχνε και όλα καλά. Αλλα επαναλαβανοτανε.
Έκανα επαναφορά εργοστασιακών ρυθμίσεων. Μέχρι στιγμής φαίνεται να παν καλά τα πράγματα. Είναι υπό διερεύνηση.