Η Xiaomi πραγματοποίησε Press Conference στην Σιγκαπούρη σήμερα το πρωί . Εκτός από την έναρξη των πωλήσεων των Redmi και MI3 smartphones στη Σιγκαπούρη , ο Hugo Barra και ο Lin Bin μίλησαν αρκετά για τις φιλοδοξίες της Xiaomi σε όλο τον κόσμο .
Ο Hugo Barra εξήγησε ότι η εταιρεία θα χρησιμοποιήσει την ίδια τακτική πωλήσεων όπως και στην Κίνα.
Έτσι λοιπόν η Xiaomi θα έχει ένα κατάστημα παροχής υπηρεσιών στη Σιγκαπούρη, το οποίο θα είναι μόνο για τις επισκευές. Οι πωλήσεις θα διεξάγονται μέσα από e-shops ή μέσω τηλεφωνικών εταιριών με τις οποίες θα συνεργάζεται. Επείσης οι τηλεπικοινωνιακοί πάροχοι θα μπορούν να καθορίζουν τις δικές τους τιμές.
Δεν υπάρχουν σχέδια ακόμα για τις ΗΠΑ και την Ευρώπη. Η τωρινή στρατηγική της Xiaomi είναι η κυκλοφορία των συσκευών της σε όλη την Ασία , αλλά όχι ακόμη σε ΗΠΑ και Ευρώπη.
Ο Barra εξήγησε επίσης γιατί επέλεξε τη Σιγκαπούρη ως πρώτη στάση της Xiaomi στη Νοτιοανατολική Ασία.
Όπως ανέφερε ο ίδιος, μέσα από την μικρή αλλά εξελιγμένη αγορά της Σιγκαπούρης θα τους επιτραπεί η γρήγορη μετακίνηση, και θα μπορέσουν στη συνέχεια να χρησιμοποιήσουν αυτά τα μαθήματα και στις γειτονικές αγορές , όπως η Μαλαισία , η Ινδονησία και η Ταϊλάνδη .
Η Xiaomi εξετάζει επίσης προσεκτικά την Ινδία , και όπως λέει ο Barra, αναζητούν εταίρους για συνεργασία, και με βάση τα τωρινά δεδομένα, η Ινδία ίσως είναι η επόμενη χώρα που θα αποκτήσει έδρα η Xiaomi.
O Barra ανέφερε πως η ανάπτυξη στις αγορές των ΗΠΑ και της Ευρώπης, είναι πάρα πολύ δύσκολο να γίνει αυτή τη στιγμή, και έτσι προς το παρόν φαίνεται ότι η Xiaomi θα επικεντρωθεί στην Ασία για την ανάπτυξη της εταιρείας.
Αυτό βέβαια δεν είναι κάτι νέο διότι η Xiaomi δεν είναι στην πραγματικότητα η πρώτη κινεζική εταιρεία που χρησιμοποιεί την Ασία ως πρώτο βήμα για την επέκτασή της. Το ίδιο έχουν κάνει και η Oppo , Meizu , και Coolpad κατά το παρελθόν.
Ο Hugo Barra εξήγησε ότι η εταιρεία θα χρησιμοποιήσει την ίδια τακτική πωλήσεων όπως και στην Κίνα.
Έτσι λοιπόν η Xiaomi θα έχει ένα κατάστημα παροχής υπηρεσιών στη Σιγκαπούρη, το οποίο θα είναι μόνο για τις επισκευές. Οι πωλήσεις θα διεξάγονται μέσα από e-shops ή μέσω τηλεφωνικών εταιριών με τις οποίες θα συνεργάζεται. Επείσης οι τηλεπικοινωνιακοί πάροχοι θα μπορούν να καθορίζουν τις δικές τους τιμές.
Δεν υπάρχουν σχέδια ακόμα για τις ΗΠΑ και την Ευρώπη. Η τωρινή στρατηγική της Xiaomi είναι η κυκλοφορία των συσκευών της σε όλη την Ασία , αλλά όχι ακόμη σε ΗΠΑ και Ευρώπη.
Ο Barra εξήγησε επίσης γιατί επέλεξε τη Σιγκαπούρη ως πρώτη στάση της Xiaomi στη Νοτιοανατολική Ασία.
Όπως ανέφερε ο ίδιος, μέσα από την μικρή αλλά εξελιγμένη αγορά της Σιγκαπούρης θα τους επιτραπεί η γρήγορη μετακίνηση, και θα μπορέσουν στη συνέχεια να χρησιμοποιήσουν αυτά τα μαθήματα και στις γειτονικές αγορές , όπως η Μαλαισία , η Ινδονησία και η Ταϊλάνδη .
Η Xiaomi εξετάζει επίσης προσεκτικά την Ινδία , και όπως λέει ο Barra, αναζητούν εταίρους για συνεργασία, και με βάση τα τωρινά δεδομένα, η Ινδία ίσως είναι η επόμενη χώρα που θα αποκτήσει έδρα η Xiaomi.
O Barra ανέφερε πως η ανάπτυξη στις αγορές των ΗΠΑ και της Ευρώπης, είναι πάρα πολύ δύσκολο να γίνει αυτή τη στιγμή, και έτσι προς το παρόν φαίνεται ότι η Xiaomi θα επικεντρωθεί στην Ασία για την ανάπτυξη της εταιρείας.
Αυτό βέβαια δεν είναι κάτι νέο διότι η Xiaomi δεν είναι στην πραγματικότητα η πρώτη κινεζική εταιρεία που χρησιμοποιεί την Ασία ως πρώτο βήμα για την επέκτασή της. Το ίδιο έχουν κάνει και η Oppo , Meizu , και Coolpad κατά το παρελθόν.