Διαφήμιση

Προβλημα με ακουστικο

    • Γεια σας παιδιά είχα ακριβώς το ίδιο πρόβλημα με το ακουστικό...Το έστειλα για σεβρις αλλά πάλι τα ίδια... Τέλος πάντων δοκίμασα να ξανά εγκαταστήσω την τελευταία έκδοση του android και δούλεψε προς το παρόν ( έχει μια εβδομάδα) λειτουργεί κανονικά.
      Images
      • IMG_20210204_155824.jpg

        236,53 kB, 1.080×2.400, viewed 67 times
      • IMG_20210204_155759.jpg

        297,52 kB, 1.080×2.400, viewed 100 times
      • IMG_20210204_155738.jpg

        116,6 kB, 1.080×2.400, viewed 73 times
      • IMG_20210204_155719.jpg

        147,87 kB, 1.080×2.400, viewed 101 times
    • καλησπέρα κ πάλι...από τις 6 Ιανουαρίου μέχρι κ σήμερα 19 Μαρτίου το ακουστικό δούλευε κανονικά... σήμερα δε σταμάτησε να δουλεύει τελείως αλλά έχει μειωθεί η ένταση του σε σημείο που νομίζεις ότι ο άλλος που σου μιλάει βρίσκεται σε άλλο γαλαξία...πήρε πάλι κάτι ενημέρωσης σε κάποιες εφαρμογές,με την τελευταία να είναι η εφαρμογή του screen recorder... πραγματικά απορώ με τη xiaomi,πως γίνεται να βγάζει τόσο δυνατά κινητά κ να τα σκατωνει με την ενημέρωσης;;; κρίμα
    • Εγώ σε ένα που έτυχα ήθελε αλλαγή το ακουστικό τελικά...


    • Διαφήμιση
    • Ο/H Spiros Ferrari έγραψε:

      πραγματικά απορώ με τη xiaomi,πως γίνεται να βγάζει τόσο δυνατά κινητά κ να τα σκατωνει με την ενημέρωσης;;; κρίμα
      Μην είσαι και σίγουρος πως φταίει η ενημέρωση;
      Μάλλον για ακουστικό μου κάνει.
    • ΚΑλησπέρα. Το Note 9Pro της συζύγου παρουσίασε το "γνωστό" πια πρόβλημα με το ακουστικό.
      Μία Δευτέρα πρωί σταμάτησε να λειτουργεί και η κυρά μιλούσε μονο με ανοικτή ακρόαση. Ύστερα από μία εβδομάδα του έκανα επαναφορά εργοστασιακών ρυθμίσεων και, ως δια μαγείας το ακουστικό επανήλθε!
      Η χαρά δεν κράτησε πολύ όμως. Την επόμενη Δευτέρα πρωί, τα ίδια. Αυτή τη φορά δεν επανερχόταν ούτε με επαναφορά.
      Τελευταία ελπίδα, πέρασα XTRV αλλά και πάλι τα ίδια.
      Το δικό μου, που τα πήραμε παρέα, δεν έχει παρουσιάσει τίποτα φτου φτου.
      Το κακό είναι ότι το δικό μου το πήρα από Ελλάδα και της συζύγου από Ευρωπαϊκό κατάστημα και μάλλον θα πρέπει να το στείλω!
      Τελικά είναι πρόβλημα του ακουστικού; Όσοι το άλλαξαν ησύχασαν ή είχαν πάλι τα ίδια; και αν γνωρίζετε πόσο περίπου κοστίζει η αλλαγή ακουστικού να μην το στείλω έξω;
      Ευχαριστώ εκ των προτέρων όποιον προθυμοποιηθεί να απαντήσει.
    • Ο/H koutsou έγραψε:

      αν γνωρίζετε πόσο περίπου κοστίζει η αλλαγή ακουστικού να μην το στείλω έξω;
      Δεν πας καλύτερα σε ένα Service να ρωτήσεις πάνω κάτω πόσο θα σου στοιχίσει η αντικατάσταση για να μην μπλέξεις με αποστολές έξω ? ^^
      Γίνε και εσύ εύκολα V.I.P μέλος !



      ή επέλεξε να κάνεις μία δωρεά
      Δωρεά προς την κοινότητα (Donation)
    • οχι παραπανω απο 15 ευρο. ακουστικο και εργασια 5 λεπτων.απο παλαιωτερη εμπειρια που ειχα.
    • Διαφήμιση
    • καλησπέρα αν κάνω λήψη τελευταίου πακέτου θα διορθωθεί το πρόβλημα με το άκουστικο;;;ο φίλος πιο πάνω που έστειλε κ φωτό, λύθηκε το πρόβλημα του;;;
    • στο changelog της τελευταιας ενημερωσης δεν αναφερει κατι σχετικα.
      δε χανεις κατι να το κανεις παντως.
      Δημοκρατία είναι 4 λύκοι και 1 πρόβατο να ψηφίζουν για φαγητό...
    • Κατοχος 9 pro απο τον Γερμανο 4 μηνες τωρα δεν μου εβγαλε τιποτα(12.0.4)ολα κανονικα.Τωρα.Φιλος που πηρε απο Ελλαδα το 9S ΣΗΜΕΡΑ ΤΟ ΠΡΩΙ ΧΩΡΙΣ ΛΟΓΟ ΤΟ ΑΚΟΥΣΤΙΚΟ ΤΕΛΟΣ.Παντως & να ξαναρχισει να δουλευει οπως εκανε σε μερικους φιλους δεν μπορει να εισαι στην τσιτα ποτε θα το κανει ξανα.Ειχα το 4 μετα το 7 τωρα το 9 & πανω κατω ξερω τα λαθη που κανει η XIAOMI ομως αυτο ειναι ΑΠΑΡΑΔΕΧΤΟ οπως & να το δεις.
    • καλησπέρα κ πάλι...τελικά αποφάσισα να πάω το κινητό μου στο σερβις μιας κ είναι ακόμα μέσα στην εγγύηση,μπας κ σωθεί με κάποιο τρόπο η σπαζοκεφαλια με το ακουστικό...
      Με ειδοποίησαν ότι αλαχθηκε το άκουστικο διότι δεν δούλευε σωστά...3 εβδομάδες τώρα που το έχω στη κατοχή δουλεύει κανονικότατα...δε κατάλαβα βέβαια πως ένα ακουστικό το οποίο έχει πρόβλημα,μια δουλεύει μια δε δουλεύει,αλλά οκ αφού φτιάχτηκε κ δεν πλήρωσα κ τίποτα δε με χάλασε κιόλας...
      Οπότε γνώμη μου...
      Όσοι αντιμετωπίζεται το ίδιο προβλήμα στείλτε το στο σέρβις...
    • Διαφήμιση
    • Καλησπερα φιλε μου.Του δικου μου κρατησε μια βδομαδα σχεδον & τωρα δουλευει κανονικα τι να πω.Αυτος εχει το ΝΟΤΕ 9S.Το δικο μου το Pro δεν εβγαλε ακομα τιποτα τι να πω.Ειπαμε ολα στο βωμο του κοστους αλλα τετοιαθεματα δεν θα επρεπε να υπαρχουν(να ζω εφω με το αγχος αν το ξανακανει ειναι ΑΠΑΡΑΧΕΚΤΟ)