Για να γυρίσω στην 4.12.26 απλά την κατέβαζω και την φλασαρω; Θα διόρθωση το πρόβλημα ή τζάμπα θα το κάνω;
[GTV-5.9.10] H νέα έκδοση της Ελληνικής MIUI ROM είναι διαθέσιμη για λήψη !
- ROM
-
-
Δυστυχώς, η διαδικασία com.android.sustemui έχει σταματήσει
-
-
Ο/H spiv4kl έγραψε:
Για να γυρίσω στην 4.12.26 απλά την κατέβαζω και την φλασαρω; Θα διόρθωση το πρόβλημα ή τζάμπα θα το κάνω;
σωστά , την φλασάρεις απο το Αναβάθμιση όπως όλες( Με την εγγραφή στο φόρουμ , μεγαλώνει η παρέα μας! )
-
Ο/H merkman έγραψε:
Καλημέρα σε όλους. Πέρασα τώρα το πρωί την έκδοση 5.1.3 και από τότε όποτε πατάω το κουμπί να κλείσω τις εφαρμογές μου λέει «Δυστυχώς, η διαδικασία com.android.sustemui έχει σταματήσει». Έκανα την διαδικασία που κάνω κάθε φορά στην αναβάθμιση. Κατέβασα την rom απο OTA Updater (το οποίο κρασάρει 2 στις 3 φορές τώρα με την 5.1.3) και μετά μέσω της αναβάθμισης. Τι μπορώ να κάνω για να το διορθώσω; Είμαι και λίγο άσχετος με αυτά
Ο/H spiv4kl έγραψε:
Μια από τα ίδια και σε μένα,redmi note 4g.
Αν θέλετε προσωρινά μπορείτε να γυρίσετε την γλώσσα στα Αγγλικά ή να κάνετε Flash πάλι την προηγούμενη 4.12.26 ή να περιμένετε να βγεί τo Fix μέχρι το βράδυ....
Η ROMs θα ακυρωθούν για να μην έχουν και άλλοι την ίδια απορία !!!!
-
Καλημέρα από χθες συνέχεια βγάζει systemantroindmiui δεν λειτουργεί και κάποιες φορες χάνεται το σήμα. Διάβασα ότι και σε άλλους συμβαίνει, εγώ έκανα wipe partition & wipe dalvike (σόρυ για ορθογραφία) αλλά τίποτα δεν διορθώνεται.
-
μέχρι να έλθει η νέα ,,
mi3w
GTV-4-12-19 , όλα τέλεια
xiaomi-miui.gr/community/wsif/…GTV-4-12-19-zip-V6-WCDMA/
note 4g/lte
dior-GTV-4-12-19
xiaomi-miui.gr/community/wsif/…V-4-12-19-zip-V6-Kit-Kat/
( Με την εγγραφή στο φόρουμ , μεγαλώνει η παρέα μας! )
Το μήνυμα επεξεργάστηκε 2 φοράs, τελευταία από τον/ην tora33 ().
-
Από ότι είδα το πρόβλημα είναι στο μπουτόν αφής με τις τρεις γραμμές.
-