Έχω δοκιμάσει διάφορες εφαργογες για να μεταφέρω τις εφρμογες αλλά δεν μπορώ με καμία,υπάρχει κάποια που δουλευει??Σόρρυ παιδιά αλλά είμαι λίγο άσχετος και πιθανών έχει ξαναγίνει το ίδιο ερώτημα
Πως μπορουμε να μεταφέρουμε apps στην sd card ??
-
-
Link2sd αδερφε, δουλευει μια χαρα. Εγω αυτο χρησιμοποιω και ολα ok!
-
Link2sd εχω και γω στο red rice και δουλευει μια χαρα.
-
-
ΑΓΟΡΑΣΤΕ MI CREDITS ΜΕ PAYPAL
Mi3W (cancro) All CM11/AOSP Rom+Mirrors
Moderator, Μεταφραστής Ελληνικής Rom & υπεύθυνος γραφικών.
Δωρεά προς την κοινότητα (Donation)
-
Αυτό έχω σκοπό να κάνω αλλά μέχρι τότε μήπως ξέρεις αν γίνεται να κάνω backup στο τηλέφωνο μου με ότι υπάρχει μέσα από επαφες ,φωτογραφίες,προγράμματα για να μη χάσω τιποτα ώστε να ρουταρω το τηλεφωνο με τις οδηγίες που δίνετε εδώ και να μπορέσω μετά να το επεναφέρω στη μορφή που έχω τώρα με όλα τα αρχεία μου(επαφες,φωτο κτλ) /?? Σόρρυ αλλά όπως είπα και πιο πάνω είαι λίγο άσχετος με το θέμα !!!
-
πάς ρυθμίσεις, storage στο backups του λες να κάνει backup τα πάντα, επιλέγοντας όλα του συστήματος και όλες τις εφαρμογές, θα κάνει πάρα πολύ ωρα αλλά θα σου δείχνει στην οθόνη τι κάνει..
όταν τελειώσει συνέδεσέ το στον υπολογιστή σου και στον φάκελο MIUI θα βρεις μέσα backup και μέσα AllBackup εκεί μέσα έχει έναν φάκελο με ημερομηνία και ώρα που έκανες το backup στο κινητό, τον παίρνεις όπως είναι αντίγραφο στον υπολογιστή
επίσης για ασφάλεια και τον φάκελο DCIM που έχιε ότι φωτο και βίντεο τράβηξες..
κρατάει λογαριασμούς, wifi passwords και πολλά ακόμα, αλλά εάν έχεις τις επαφές σου σε λογαριασμό της Google δεν σε νοιάζει να επιλέξεις εκεί επαφές, θα τις βάλει έτσι κι αλλιώς όταν ξανα προσθέσεις το gmail σου κατά την εκκίνηση..ΑΓΟΡΑΣΤΕ MI CREDITS ΜΕ PAYPAL
-
Ευχαριστώ πολύ για τη βοήθεια !!!
-
σαφώς τον επιστρέφεις τον βάκελο μέσα στο AllBackup μετά από ότι κάνεις,
flashing ξέρω γω τι..
ώστε όταν πας πάλι στο ίδιο μέρος να το βρεις εκεί και να ξεκινήσεις την διαδικασία ανάκτησης όλων των δεδομένων και εφαρμογών σου.