Καρφιτσωμένο XIAOMI REDMI NOTE 2/PRIME τα πάντα για το smartphone
- RedMi Note 2
-
-
Ο/H makis1024 έγραψε:
Χαχα ...
Δεν έχει να κάνει με κάποιο προγραμματισμό και δεν είμαι προγραμματιστής , κάποιοι φάκελοι λείπουν μέσα από το ρομ.
Όσοι παρακολουθούν το τοπικ με τα μαγείρεματα και φλασαρουν το Custom rom , το'χουνε ήδη δει αυτό το έργο , το'χουμε δοκιμάσει κι εμείς και είχαμε ακριβώς τα ίδια αποτελέσματα με κρασαρισματα εφαρμογών και του playstore στα "περισσότερα" ...
Τώρα αν φαίνεται βουνό να βάλεις 3 φακέλους σ'ενα ζιπ η να θέλει κάποια εξειδίκευση , βάζουμε κατευθείαν το Custom , το είπα αλλωστε και σαν πρωτη λύση.
Με τον michael το είχαμε συζητήσει αυτό το θέμα με τους φακέλους arm και arm64 και μου είχε πει ότι καλύτερο θα ήταν να μην διαγραφούν οι φάκελοι διότι θα δημιουργουσαν προβλήματα και όντως είχε δίκιο .
Του είχα εξηγήσει όμως ότι μπορεί να γίνει η διαγραφή των φακέλων αν επεξεργαστούν και τα jar και όπως το'χω κάνει στο Custom και παρ'οτι δεν έχω μέσα τους φακέλους αυτούς το τηλ... δουλεύει χωρίς πρόβλημα.
Το δοκιμασαμε πριν δύο βδομάδες με τα παιδιά χωρίς αλλαγή στα jar και είχαμε τα προβλήματα που λέτε εσείς τώρα.
Και για το θέμα downgrade , θα συμφώνησω μαζί σου , το σύνηθες είναι να μην αναγνωρίζει σιμ και έτσι το τηλ.. γίνεται άχρηστο , δεν επανέρχεται ούτε με φλασαρισμα του τελευταίου ρομ , αν δεν έχεις backup αναγκαστικά πας για clean install ..
Τώρα πως έκατσε αυτό στον caeser δεν μπορώ να το εξηγήσω , εγώ θα'παιζα κι ένα τζόκερ μεθαύριο , ποιος ξέρει ίσως είναι η βδομάδα του :p
Στάλθηκε από το 2014813 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk -
Ο/H gkalen έγραψε:
Ο/H makis1024 έγραψε:
OffTopic
Τη rom είπαμε...τη...she's a lady
-
Ο/H gkalen έγραψε:
Και για το θέμα downgrade , θα συμφώνησω μαζί σου , το σύνηθες είναι να μην αναγνωρίζει σιμ και έτσι το τηλ.. γίνεται άχρηστο , δεν επανέρχεται ούτε με φλασαρισμα του τελευταίου ρομ , αν δεν έχεις backup αναγκαστικά πας για clean install ..