Διαφήμιση

Όταν ο Κινέζος "κάνει το Κινέζο"...

    • Όταν ο Κινέζος "κάνει το Κινέζο"...

      ...ο Έλληνας τον χτυπάει ακριβώς εκεί που πονάει! Δηλαδή στη "τσέπη" του και στη πιθανότητα να "χάσει λεφτά"...

      Πρόκειται για μια μικρή προσωπική περιπέτεια που είχα, που όμως την δημοσιεύω, επειδή αφορά και ενδιαφέρει ΟΛΟΥΣ μας, έμεσα ή άμεσα, στο παρόν ή στο μέλλον και επίσης αφορά ΑΜΕΣΑ αυτό εδώ το φόρουμ, το Xiaomi-miui.gr, το οποίο αποδεικνύει στη ΠΡΑΞΗ πλέον, τη δύναμη, τη φήμη και την αποτελεσματικότητα που έχει ως κοινότητα!

      Όπως είχα γράψει στο παρελθόν (οι πιό παλιοί το ξέρουν ήδη το γεγονός) είχα ένα μικρό ατύχημα με το Mi Note Pro που έχω. Μου έπεσε και έσπασε η οθόνη του. Ένα κοινό και
      συνηθισμένο ατύχημα που συμβαίνει σε πάρα πολλούς χρήστες.

      Αποφάσισα λοιπόν να παραγγείλω μια καινούρια οθόνη για να αντικαταστήσω τη σπασμένη. Επέλεξα ένα ΠΟΛΥ ΓΝΩΣΤΟ σε όλους μας κινεζοκατάστημα (πάρα, μα πάρα πολύ γνωστό!!!), που μέχρι τώρα θεωρείτο ιδιαιτέρως αξιόπιστο. Παρήγγειλα την οθόνη και με συνοπτικές διαδικασίες η οθόνη έφτασε εδώ 10 μερές μετά...

      Και εδώ ξεκινάει στην ουσία η περιπέτεια... Με την ουσιαστική βοήθεια και την πολύτιμη συνεργασία του παλιού μέλους του φόρουμ @originalxda (ο οποίος είναι φίλος και υψηλού επιπέδου γνώστης του αντικειμένου!), αλλά και τις συμβουλές του μέλους @Emplokeas που πρόσφατα είχε παρόμοια εμπειρία αλλαγής οθόνης στη συσκευή του, άρχισα το "χειρουργείο". Ο @originalxda ήταν δίπλα μου απο το πρώτο λεπτό του "χειρουργείου" και επίσης βιντεοσκοπήσαμε ΤΑ ΠΑΝΤΑ!

      Η επέμβαση ήταν τελικά σχετικά απλή και ιδιαιτέρως επιτυχημένη, αφού η αλλαγή της οθόνης έγινε με ιδιαίτερη σχολαστικότητα, με απόλυτη επιτυχία χωρίς απρόοπτα ή άλλου είδους προβλήματα... Όταν όμως πάτησα το κουμπί "power" ήρθε η απόλυτη απογοήτευση! Η οθόνη παρουσίαζε αδικαιολόγητα σοβαρά προβλήματα που δεν έχει καμμιά σημασία να σας περιγράψω αναλυτικά... Απλά φανταστείτε μια οθόνη που την έχει χτυπήσει ...κεραυνός!
      Ήταν απολύτως εμφανές ότι το ανταλλακτικό που μου είχαν στείλει απο το συγκεκριμένο ...ΑΝΑΞΙΟΠΙΣΤΟ ΠΛΕΟΝ κινεζοκατάστημα, ήταν είτε "μαϊμού" ή απλά απο ανακατασκευή και προφανώς ιδιαιτέρως προβληματικό...

      Η επόμενη κίνησή μου, μετά το σοκ, ήταν να τους γράψω ένα ευγενικό μήνυμα και να τους εξηγήσω ότι το ανταλλακτικό ήταν προβληματικό, ότι έκανα την αλλαγή με ιδιαιτέρως προσεκτικό, αλλά και πολύ εξιδικευμένο τρόπο και δεν ευθύνομαι εγώ σε καμμία περίπτωση για το απαίσιο αποτέλεσμα που παρουσιάζει η οθόνη και τους παρακάλεσα να αντιδράσουν ως αξιόπιστοι επαγγελματίες και πολύ απλά να μου αντικατστήσουν την οθόνη, στέλνοντάς μου μια νέα και ΓΝΗΣΙΑ οθόνη!!!

      Αυτό που θέλω να δείξω δεν είναι το όνομα του καταστήματος (αφου παρόμοιο περιστατικό μάλλον μπορεί να συμβεί σε οποιοδήποτε κινεζοκατάστημα, είτε παρουσιάζεται ως ΕΝΤΙΜΟ, είτε ως άτιμο..), αλλά το τρόπο που επέλεξα να χειριστώ το πρόβλημα απο εδώ και κάτω προς γνώση και ενημέρωση ΟΛΩΝ μας!

      Με ένα εντελώς απρόσωπο και κρύο "Dear customer" ξεκινάει η επιστολή που μου έστειλαν ως απάντηση, που με έφτασε στα πρόθυρα του εγκεφαλικού (και ήταν και μακριά ο @maddoctor....) και οι Κινέζοι με δίδαξαν στη πράξη τη σημαίνει "κάνω το Κινέζο"...

      Πάμε λοιπόν:

      1.We checked that the item delivered on August 13.And now it's 3 weeks passed.
      Όπα ρε μεγάλε... Τι επιχείρημα είναι αυτό? Όταν το PayPal μου δίνει το χρονικό περιθώριο των 180 ημερών (6 μήνες παρακαλώ!!!!) να κάνω dispute για πιθανή μούφα που θα μου στείλεις, εσύ με "μέμφεσαι" και με "εγκαλείς" επειδή σου έστειλα επιστολή μόλις 3 εβδομάδες (20 μέρες) μετά???

      2.We checked and tested every screen before we send it out to customers and ensure they work well. Our technician tested the screen with motherboard for every aspects.
      ΟΟΟΟΠΑ!!! Παιδιά αυτό μυρίζει μπαρούτι... Δηλαδή εσείς, που είστε έμποροι και όχι οι τεχνικοί της Xiaomi, ΠΩΣ ΑΚΡΙΒΩΣ βγάζεται απο την συσκευασία του εργοστασίου μια ολοκαίνουρια και γνήσια οθόνη, την συνδέεται, έστω πρόχειρα επάνω σε μια ήδη ανοιχτή συσκευή, την τσεκάρετε ότι δουλεύει μια χαρά και μετά την ξανασυσκευάζετε και την στέλνετε στο πελάτη και πάλι ως καινούρια, μέσα στη συσκευασία της και μάλιστα αυτό το κάνετε, με ρυθμό παραγωγής, για μεγάλο αριθμό πελατών και όχι μόνον εμένα???

      For your problem:
      1.About the ghost touches, during the installation, maintenance staff squeezed the screen, leading to failure of the part of touch screen.Your improper installation ,for example,you damaged the touch cable and it caused ghost touches.It's fragile and needs very careful.
      2.About "shadows" and abnormal colors,heavy pressure for the LCD cable,it caused this problem.If you press the screen too heavy ,it damaged the LCD.
      Αυτοί, είναι τοοοοοοσο προχωρημένοι, που όχι μόνο έβγαλαν το πόρισμα ότι ΦΤΑΙΩ ΕΓΩ για το κακό αποτέλεσμα, αλλά μου αναλύουν και τους ΛΟΓΟΥΣ που συνέβει αυτό!!! Τι σου είναι αυτός ο "κινέζος" τέλος πάντων....

      All in all,the touch has been through professional tested before delivery, so there is no quality problems,we also will not send the defect touch screen to customers. When install the screen,customers needvery careful and professional.
      Και αφου αποποιούνται ΟΛΩΝ των ευθυνών, μου κάνουν και τη ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ ότι πρέπει να είμαι πολύ προσεκτικός και "επαγγελματίας" όταν αλλάζω οθόνες... και συνεχίζουν...

      Your understanding will be highly appreciated.
      Αυτό ήταν η λυπητερή, επικαλούμενοι την κατανόησή μου και πόσο πολύ θα την εκτιμούσαν, ότι ΔΕΝ πρόκειται να μου αντικαταστήσουν την οθόνη! ... Έτσι για την ενημέρωσή σας, την "εκτίμηση" την πλήρωσα 100€ και πήρα αυτό που περιέγραψα απο πάνω...

      Στη συνέχεια λοιπόν, που έχει και ενδιαφέρον, πήραν μια πολύ ήρεμη και ευγενική απάντηση απο μένα (και ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ η αναφορά μου στο ΦΟΡΟΥΜ με έσωσε στη κυριολεξία!!!)

      Τους έγραψα λοιπόν, ότι όλα...οκαυ, κανένα πρόβλημα αποδέχομαι όλα όσα λένε, αφού αυτοί έτσι λένε, τους ευχαρίστησα θερμά για το χρόνο τους... αλλά αφού ο νόμος μου δίνει το δικαίωμα μέσα σε 180 ημέρες να κάνω dispute στο Paypal, θα το κάνω, αλλά ΕΠΙΣΗΣ (και εδώ είναι το ενδιαφέρον) είμαι ενεργό μέλος και μάλιστα πρωτοστατώ ως "σχολιαστής" στο φόρουμ Xiaomi-Miui.gr που αριθμεί γύρω στα 5000 μέλη και τους πληροφόρησα ότι κανένα απο αυτά να μέλη δεν θα ενθουσιαστεί όταν θα διαβάσει το "επαγγελματικό τρόπο" που χειρίστηκανε το θέμα...
      Τελείωσα λέγοντάς τους, ακριβώς αυτό "...I will probably lose almost 100€, but obviously you will have much more to lose than that... and all for a fake screen!!!
      Best Regards, Vangelis Mitrousis (aka "caeser" in Xiaomi-Miui Hellas Επίσημο MIUI Fan Club)
      "

      Ο τρόπος που αντέδρασαν ήταν σαν να τους χτύπησε κεραυνός, επειδή σχεδόν αμέσως αποφάσισαν "...να λύσουν το θέμα, στέλνοντας ΝΕΑ ΓΝΗΣΙΑ ΟΘΟΝΗ, αφου αποδεχτώ να πληρώσω τα ταχυδρομικά" (9€) .... Χαχαχα! Και το καφέ κερνάω παιδιά, αρκεί να βάλετε την ουρά στα σκέλια και να παραδεχτείτε ότι είστε ΜΙΚΡΟΑΠΑΤΕΩΝΙΣΚΟΙ και κοροϊδεύετε το κόσμο στέλνοντας "κινεζιές" και "μαϊμουδιές"...παρόλο που σας έχουμε (ΕΙΧΑΜΕ) εκτίμηση και σας θεωρούμε αξιόπιστο κατάστημα...

      Φυσικά έχω κρατήσει τα πάντα ...just in case. Όλη την αλληλογραφία και φυσικά... αναλυτικό βίντεο με την αλλαγή της οθόνης και τα συμπτώματα, αλλά και την μαρτυρία του μέλους @originalxda, που έζησε αυτές τις "ανεπανάληπτες" στιγμές μαζί μου, βήμα...βήμα... στιγμή...στιγμή!

      Πήρα λοιπόν την νέα ΓΝΗΣΙΑ οθόνη, αυτή τη φορά και δουλεύει απλά ΑΨΟΓΑ... και έτσι έχω και πάλι πίσω το Mi Note Pro μου με ολοκαίνουρια και εμφανώς γνήσια 2Κ οθόνη....

      ΗΘΙΚΟ ΔΙΔΑΓΜΑ: Μην τσακώνεστε με τους Κινέζους σε παρόμοιες καταστάσεις... Απλά κάντε τους να νοιώσουν ότι απειλούνται οικονομικά.... Και επίσης απο σήμερα αναθεωρώ την έννοια "αξιόπιστο", όταν αναφέρομαι σε Κινεζομάγαζο...
      :thumbsup:

      ΠΡΑΚΤΙΚΟ ΔΙΔΑΓΜΑ: Το να είσαι μέλος στο Xiaomi-Miui.gr μόνο κέρδος, εμπειρία και χαρά μπορεί να επιφέρει!

    • Πάντως γνώμη μου είναι ότι πρέπει να αναφέρεις το όνομα του καταστήματος. Για μένα μετράει η αρχική τους στάση και όχι η στάση που κράτησαν μετά την "απειλή" σου.

      Στην τελική κανείς δεν εγγυάται ότι ο κινέζος δεν θα το ξαναπαίξει κινέζος.
    • Συμφωνώ. Πρέπει να μάθουμε το όνομα του καταστήματος για να το έχουμε υπόψη μας σε μελλοντικές αγορές. Γιατί όπως λέει και μια παλιά παροιμία: "Once a kinezos, always a kinezos" !! ☺
    • Διαφήμιση
    • Νομίζω το νόημα του συγκεκριμένου post δεν είναι να "δώσει" ενα κινεζομάγαζο που πράγματι δεν αντέδρασε σωστά στο πρόβλημα που αντιμετώπισε ένας πελάτης. Αυτό μπορεί να συμβεί σε οποιαδήποτε αγορά κάνουμε on line. Το θέμα είναι τι κάνουμε εμείς, σαν πελάτες... Από τη στιγμή που πλέον έχουμε κάποια σημαντικά όπλα στα χέρια μας (PayPal, προβολή μέσα από ένα ισχυρό forum) επιβάλλεται να απαιτούμε αυτά για τα οποία έχουμε πληρώσει. Και εφόσον το κάνουμε σωστά, το αποτέλεσμα θα είναι (σχεδόν πάντα) θετικό...

      Sent from my ONE A2003 using Tapatalk
    • Ο/H originalxda έγραψε:

      Και εφόσον το κάνουμε σωστά, το αποτέλεσμα θα είναι (σχεδόν πάντα) θετικό...


      Το σχεδόν πάντα μπορεί να είναι πολλλυυυυ μακριά απο το πάντα.
      Και στο κάτω-κάτω γιατί να συνεχίσουμε να στηρίζουμε ενα κινεζομάγαζο με τις αγορές μας αφού έδειξε τέτοια συμπεριφορά?
      Μήπως αφού άρχισαν να στέλνουν μαιμού σε κάτι όπως ένα τέτοιο φθηνό ανταλλακτικό να αρχίσουν να το κάνουν και σε πιο ακριβές αγορές. Μήπως αυτή η συμπεριφορά υποκρύπτει προβλήματα και καταστάσεις που μπορεί να σκάσουν στο εγγύς μέλλον.

      @caeser στην τελική προστάτεψε όλους τους υπολοίπους του φόρουμ απο παρόμοια επεισόδια. Νομίζω για τον ίδιο λόγο κάναμε και το thread με την αξιολόγηση των e-shops, νομίζω για τον ίδιο λόγο συνεισφέρουμε την εμπειρία μας απο online αγορές σε όσους νέους ζητάνε τέτοιες πληροφορίες.

      Φιλικά,
      @Bodai
    • Φυσικά και έκανα την αξιολόγησή μου, ώς όφειλα, ωστόσο όπως είπε και ο @originalxda ο σκοπός του συγκεκριμένου πόστ δεν είναι να πω το όνομα του μαγαζιού, αλλά να καταθέσω την εμπειρία μου και τον τρόπο που το χειρίστηκα, προς αποφυγή νέων παρόμοιων περιστατικών και μάλιστα απο καταστήματα που τα θεωρούμε αξιόπιστα!
    • Διαφήμιση
    • Ο/H Bodai έγραψε:

      Πάντως γνώμη μου είναι ότι πρέπει να αναφέρεις το όνομα του καταστήματος. Για μένα μετράει η αρχική τους στάση και όχι η στάση που κράτησαν μετά την "απειλή" σου.

      Στην τελική κανείς δεν εγγυάται ότι ο κινέζος δεν θα το ξαναπαίξει κινέζος.


      Και για μένα μετράει η αρχική τους στάση και όχι η στάση που κράτησαν "κατόπιν εορτής"... Τι θα γινόταν εαν δεν ήμουν μέλος του φόρουμ άραγε?
    • Ο/H gripas4 έγραψε:

      Συμφωνώ. Πρέπει να μάθουμε το όνομα του καταστήματος για να το έχουμε υπόψη μας σε μελλοντικές αγορές. Γιατί όπως λέει και μια παλιά παροιμία: "Once a kinezos, always a kinezos" !! ☺


      Αυτή η παροιμία σου φίλε @gripas4 με έστειλε ..."αδιάβαστο"! :D
    • Ο/H originalxda έγραψε:

      Νομίζω το νόημα του συγκεκριμένου post δεν είναι να "δώσει" ενα κινεζομάγαζο που πράγματι δεν αντέδρασε σωστά στο πρόβλημα που αντιμετώπισε ένας πελάτης. Αυτό μπορεί να συμβεί σε οποιαδήποτε αγορά κάνουμε on line. Το θέμα είναι τι κάνουμε εμείς, σαν πελάτες... Από τη στιγμή που πλέον έχουμε κάποια σημαντικά όπλα στα χέρια μας (PayPal, προβολή μέσα από ένα ισχυρό forum) επιβάλλεται να απαιτούμε αυτά για τα οποία έχουμε πληρώσει. Και εφόσον το κάνουμε σωστά, το αποτέλεσμα θα είναι (σχεδόν πάντα) θετικό...
      Sent from my ONE A2003 using Tapatalk


      Η μεγάλη απογοήτευση ήρθε, επειδή όπως ήδη ξέρεις, (και το λέω εδώ για να το διαβάσουν και οι υπόλοιποι) είχαμε βρει οθόνη σχεδόν 35% φθηνότερη σε άλλο online κατάστημα, αλλά αποφάσισα να το πληρώσω ακριβότερα, μόνο και μόνο επειδή και οι δύο θεωρούσαμε το συγκεκριμένο κατάστημα "αξιόπιστο"...
    • Μπράβο σου Βαγγέλη, νομίζω το χειρίστηκες άψογα. Δεν έχουν "φρένα" οι κινέζοι έμποροι, στο βωμό των χρημάτων κάνουν τα πάντα. Είμαστε(όλη η ευρώπη) και χρυσωρυχείο για αυτούς είναι η αλήθεια και αν δεν "τρίξουμε τα δόντια" δε θα κάνουν πίσω. Ευτυχώς υπάρχει το paypal που σε αυτές τις απάτες (γιατί περι απάτης πρόκειται καθαρά).
    • Διαφήμιση
    • Ο/H iAmLiakos έγραψε:

      Μπράβο σου Βαγγέλη, νομίζω το χειρίστηκες άψογα. Δεν έχουν "φρένα" οι κινέζοι έμποροι, στο βωμό των χρημάτων κάνουν τα πάντα. Είμαστε(όλη η ευρώπη) και χρυσωρυχείο για αυτούς είναι η αλήθεια και αν δεν "τρίξουμε τα δόντια" δε θα κάνουν πίσω. Ευτυχώς υπάρχει το paypal που σε αυτές τις απάτες (γιατί περι απάτης πρόκειται καθαρά).


      Η αλήθεια είναι, απο όσο γνωρίζω μέχρι σήμερα, ότι η πολιτική του συγκεκριμένου καταστήματος δεν είναι η "απατεωνιά", ωστόσο αυτό που μου συνέβει είναι πέρα για πέρα αληθινό (και έχω και τις ανάλογες αποδείξεις φυσικά!!!) και πραγματικά αναρωτιέμαι πως και γιατί να αντιδράσουν έτσι, ακόμα και ΜΕΤΑ το μαιλ μου, που τους έλεγα ότι η οθόνη είναι "μούφα" (ή "χαλασμένη")! Φυσικά μέχρι εκείνη τη στιγμή μίλαγα υποτίθεται με κάποια υπάλληλο και όταν τελικά αποφάσισαν να μου στείλουν νέα οθόνη πίσω (μετά τις "απειλές" μου) μου έγραψε αυτή η υπάλληλος μεταξύ άλλων... "...I have tried my best and applied from our leader to solve the problem as this way:..." Που σημαίνει ότι και καλά όταν ανέλαβε ο "προιστάμενος" έλυσε το πρόβλημα... Ελπίζω να μην ξανασυμβεί, τουλάχιστον απο αυτούς...