Διαφήμιση

Όταν ο Κινέζος "κάνει το Κινέζο"...

    • Ο/H apmi78 έγραψε:

      Caeser Να υποθέσω ότι είναι το ίδιο κατάστημα που ψώνισα και εγώ? Διότι και σκάρτα βγήκε η οθόνη και τα ίδια μου έγραψαν.

      Στάλθηκε από το GT-I9300 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


      Πάντως την δική μου "σκάρτη" οθόνη την έχω κυριολεκτικά άθικτη. Όποιος νομίζει ότι ξέρει και μπορεί να τσεκάρει την γνησιότητά της, είναι στη διάθεσή του.


      Στάλθηκε από το MI NOTE Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
    • Εγώ έχω μέχρι στιγμής 3 στα 3 με Κινέζους! Μια από Ali και 2 από merimobiles! Περιμένω πως και πως το mi5. 4η και φαρμακερή ! Το νου σας Κινέζοι!
    • Απλά με προβλημάτισε το γεγονός ότι τα ελέγχουν. Με πιο τρόπο? Και πως εγγυούνται ότι θα δουλεύουν μετά?

      Στάλθηκε από το GT-I9300 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
    • Διαφήμιση
    • Ο/H apmi78 έγραψε:

      Απλά με προβλημάτισε το γεγονός ότι τα ελέγχουν. Με πιο τρόπο? Και πως εγγυούνται ότι θα δουλεύουν μετά?

      Στάλθηκε από το GT-I9300 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


      Όντως... Αυτό το επιχείρημα ήταν πολύ περίεργο...

      Στάλθηκε από το MI NOTE Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
    • Ο/H apmi78 έγραψε:

      Το mi 5 θα αργήσει κανένα τρίμηνο πιστεύω.

      Στάλθηκε από το GT-I9300 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

      Μια χαρά! Τότε θα αξιωθουν να μας πληρώσουν από τα voucher! Χαχα
    • Κι αμα σου εκαναν και παλι νερά ανοιγες ενα dispute στο Paypal τους εδειχνες και το βιντεο
      καθως εκανες εγκατασταση την οθονη και 99% το PayPal θα ηταν με το μερος σου
      και θα τους υποχρεωνε α στειλουνε καινουργια οθονη αφου τους στειλεις τη προβληματικια
      η να σου παραχωρησουνε refund.
    • Διαφήμιση
    • Ο/H K4rMa έγραψε:

      Κι αμα σου εκαναν και παλι νερά ανοιγες ενα dispute στο Paypal τους εδειχνες και το βιντεο
      καθως εκανες εγκατασταση την οθονη και 99% το PayPal θα ηταν με το μερος σου
      και θα τους υποχρεωνε α στειλουνε καινουργια οθονη αφου τους στειλεις τη προβληματικια
      η να σου παραχωρησουνε refund.


      Όλα αυτά που λες είναι σωστά! Ευτυχώς όμως δεν χρειάστηκε να τα κάνω... "καθάρισε" το xiaomi-miui.gr! :)

      Στάλθηκε από το MI NOTE Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
    • Ο/H caeser έγραψε:

      Ο/H K4rMa έγραψε:

      Κι αμα σου εκαναν και παλι νερά ανοιγες ενα dispute στο Paypal τους εδειχνες και το βιντεο
      καθως εκανες εγκατασταση την οθονη και 99% το PayPal θα ηταν με το μερος σου
      και θα τους υποχρεωνε α στειλουνε καινουργια οθονη αφου τους στειλεις τη προβληματικια
      η να σου παραχωρησουνε refund.


      Όλα αυτά που λες είναι σωστά! Ευτυχώς όμως δεν χρειάστηκε να τα κάνω... "καθάρισε" το xiaomi-miui.gr! :)

      Στάλθηκε από το MI NOTE Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


      Δεν είμαι σίγουρος αλλά το pay-pal πρέπει να δουλεύει με Ευρωπαϊκούς κανόνες, Άρα και καλή να είναι η οθόνη, έχεις 14 μέρες να την επιστρέψεις, χωρίς καμία άλλη δικαιολογία, επιβαρυνόμενος όμως τα μεταφορικά. Ο πελάτης έχει πάντα δίκιο.
      Η MIUI είναι η Χαλκιδική των ROMs...
      ...και σαν την Χαλκιδική....ΔΕΝ ΕΧΕΙ!! ;)
    • Πηρα ενα android tv box προσφατα...δουλευε κανονικα και μετα απο 10 λεπτα μου καηκε... δε ανοιγε προσπαθησα με διαφορους τροπους οι μερες περνουσαν...
      δε ηθελα να μπω καν σε διαδικασιες επιστροφης μεχρι που μετα 2-3 εβδομαδες αφου δε εγινε τιποτα και ειχε νεκρωσει ολικα... ανοιγω ενα dispute στο paypal
      και ουτε χρειαστηκε να παραχωρησω αποδειξεις κλπ πως καικε και γιατι... το επισημανα ως προβληματικο και το Paypal με τη σειρα του εβαλε το china-store να
      απαντησει.. αλλα τι να πουν κι αυτοι.... κ με λεει το Paypal γυρνα το και θα παρεις full refund πραγμα το οποιο και κανα!

      Oποτε με λιγα λογια δε γινεται μια αγορα μεσω paypal να αγορασεις κατι ελαττωματικο η να χαλασει στη πορεια και να μη βρεις το δικιο σου
      με τον εναν η με τον αλλο τροπο!
    • Στη προκειμένη περίπτωση το ζητούμενο ήταν μια γνήσια οθόνη και όχι ένα αργοπορημένο refund... και ευτυχώς το ζητούμενο επετεύχθει!
      Όπως, όμως, είπα και παραπάνω ο σκοπός αυτού του ποστ δεν είναι και δυσφημίζω ένα κατάστημα ή να διαφημίσω ένα άλλο. Όπως έχει πει ΚΑΘΑΡΑ και ΞΑΣΤΕΡΑ ο Admin @MIUI_ART στο παρελθόν, "...Η κοινότητά μας προασπίζει τα συμφέροντα των μελών της, και όχι των Shop... Aν κάνουν κάτι στραβό, θα το αναφέρουμε πάντα, με στόχο την βελτίωση των υπηρεσιών τους. Στο κάτω - κάτω, δική τους είναι η ευθύνη για την ποιότητα των υπηρεσιών που παρέχουν...."
      Με το σκεπτικό αυτό και με σκοπό να μοιραστώ την πρόσφατη εμπειρία μου μαζί σας, θέλω να πιστεύω ότι στο μέλλον το συγκεκριμένο κατάστημα θα αναβαθμίσει τις υπηρεσίες του και θα είναι ιδιαιτέρως προσεκτικό, όταν έχει να κάνει με Greek-Miuers!
    • Διαφήμιση
    • Καλησπέρα παιδιά! Ειχα και εγώ την ατυχία να σπασω την οθόνη του mi4. Έτσι λοιπόν αγόρασα καινούργια οθόνη από ένα κινεζομαγαζο!Η οθόνη ήρθε σε 15 μερες.

      Όταν άνοιξα την συσκευασία έκπληκτος είδα ότι είχε κοπεί το καλώδιο από του digitizer. Το πιο τραγικό ήταν ότι το κομμένο καλώδιο βρισκόταν έξω από την συσκευασία.

      Έστειλα email απαιτώντας μια καινούργια οθόνη αλλά ή μόνη απάντηση που έχω πάρει εδώ και μια βδομάδα είναι ότι ελέγχουν το αίτημα μου. Θα ήθελα την βοήθεια έτσι ώστε να χειριστω σωστά το θέμα

      Στάλθηκε από το Mi 4i μου χρησιμοποιώντας Tapatalk