Διαφήμιση

Ο πιο γλυκός Κινέζος...

  • Ο/H caeser έγραψε:

    Ο/H dragonball έγραψε:

    Καλησπερα. Εαν δεν εχουν αντιριση oi admin και δεχτει και ο ιδιος φυσικα θα ήταν χαρα μου να το βοηθησω τα σκ.
    @dragonball καταλαβαίνω απόλυτα την ΚΑΛΗ σου διάθεση και πρόθεση να βοηθήσεις, αλλά στην συγκεκριμένη περίπτωση, απ'όσο γνωρίζω ο Admin και οι Moderators δεν έχουν κάποια προσωπική ή φιλική σχέση με τον Yeso521. Η δική μου η "σχέση" μαζί του είναι καθαρά πελατιακή, όπως και πολλών άλλων μελών... και τίποτα περισσότερο απο αυτό.
    Δεν νομίζω ότι μπορούμε να πάμε ως εκπρόσωποι της κοινότητας να του δώσουμε εθελοντική βοήθεια στη μετάφραση της σελίδας του ...ΧΩΡΙΣ ΛΟΓΟ! (Δεν έχει ζητήσει ΚΑΝ τέτοια βοήθεια!)
    Τώρα εάν κάποιος, ατομικά θέλει να το κάνει, δεν μπορεί να τον εμποδίσει κάποιος. Φυσικά και είναι ελεύθερος να κάνει ότι θέλει, σε ατομικό επίπεδο, είτε με το yeso521, είτε με οποιοδήποτε άλλο κινεζοκατάστημα... Μια τέτοια βοήθεια, όμως, θα ήταν καθαρά προς τους Κινέζους και όχι προς τη κοινότητα!
    Αλλά να παρουσιαστεί κάποιος εθελοντής στο yeso, ως εκπρόσωπος του Miui.gr (αν και δεν είμαι ο Admin), δεν νομίζω ότι υπάρχει τέτοια "εξουσιοδότηση" απο το φόρουμ, για "εθελοντική εργασία"...
    Θα συμφωνήσω απόλυτα. Ατομικά μπορεί ο καθένας να κάνει ότι θέλει. Σαν xiaomi-miui.gr όμως θα πρέπει να έχει και την σύμφωνη γνώμη του διαχειριστή @MIUI_ART
  • Ο/H NasDriver έγραψε:

    Εγώ το ξεκίνησα παραπάνω, οπότε περισσότερο προς το δικό μου ποστ πάνε τα παραπάνω και όχι προς τον φίλο dragonball που απλά προσφέρθηκε
    Σαν "νέοι" στις ηλεκτρονικές αγορές είναι πράγματα που δεν τα γνωρίζουμε και ίσως δεν τα μάθουμε ποτέ, πόσο μάλλον να εμφανιζόμαστε και σαν εκπρόσωποι ολόκληρης κοινότητας
    Οκαυ βρε... και προς εσένα και προς όλους απευθύνονται τα σχόλιά μου, που επαναλαμβάνω είναι η άποψή μου και όχι η επίσημη θέση του φορουμ, την οποία έχει, όπως είναι φυσικό, ο Admin. Και ακριβώς επειδή κάποια παιδιά δεν γνωρίζουν κάποια "πράγματα", έγραψα την άποψή μου δημόσια, που φυσικά παραμένει ανοιχτή για περαιτέρω συζήτηση, εάν χρειαστεί...
  • Εάν κάποιος το σκέφτεται σοβαρα, ας μιλήσει με τον @MIUI_ART και να του πει την ιδέα του. Μπορεί και να βρεθεί κάποια λύση, αλλά και πάλι ο admin θα το αποφασίσει.
  • Διαφήμιση
  • Ο yeso είναι καλός έμπορος και τίποτα παραπάνω.
    Ωστόσο είναι απαράδεκτος όσον αφορά την συμπεριφορά του στα mail και στο Skype.
    Δεν μπήκε καν στον κόπο να μας απαντήσει σε καμία απολύτως από τις πρότασεις που του κάναμε.

    Βέβαια λογικό είναι, αφού μπορεί και πουλάει τρελά με έμμεση διαφήμιση χωρίς να του κοστίζει τίποτα . :lol:

    Εσείς βέβαια σε προσωπικό επίπεδο είστε ελεύθεροι να κάνετε ότι θέλετε. :D
    Γίνε και εσύ εύκολα V.I.P μέλος !



    ή επέλεξε να κάνεις μία δωρεά
    Δωρεά προς την κοινότητα (Donation)
  • Ο/H MIUI_ART έγραψε:

    Ο yeso είναι καλός έμπορος και τίποτα παραπάνω.
    Ωστόσο είναι απαράδεκτος όσον αφορά την συμπεριφορά του στα mail και στο Skype.
    Δεν μπήκε καν στον κόπο να μου απαντήσει σε καμία απολύτως από τις πρότασεις που του έκανα.

    Βέβαια λογικό είναι, αφού μπορεί και πουλάει τρελά με έμμεση διαφήμιση χωρίς να του κοστίζει τίποτα . :lol:

    Εσείς βέβαια σε προσωπικό επίπεδο είστε ελεύθεροι να κάνετε ότι θέλετε. :D
    Αφού διάβασα όλο το θέμα κι είχα εντυπωσιαστεί με τα όσα γράφονταν για το yeso521 (με μοναδική εξαίρεση μια οθόνη-ανταλλακτικό που δεν είδα-κατάλαβα τι έγινε στο τέλος), διάβασα τώρα που τέλειωσα το σχόλιο του MIUI_ART & μου δημιουργήθηκαν απορίες. ?(
    Γιατί απ' τη μια να δίνει τέτοια υποστήριξη (& δωράκια που δεν είναι υποχρεωμένος να το κάνει), κι απ' την άλλη να έχει απαράδεκτη συμπεριφορά;
    Γιατί να μην απαντήσει καν στον Admin ενός forum που του έφερε (μέσω της πληροφόρησης - έμμεσης διαφήμισης) τόσους νέους πελάτες & θα μπορούσε να του φέρει κι άλλους;

    Μήπως πρόκειται για κάποια παρεξήγηση, οπότε θα ήταν καλό να διαπιστωθεί;
    Θα μπορούσε -π.χ.- ο caeser, ως αυτός που μας ενημέρωσε για τον "γλυκούλη", να επικοινωνήσει μαζί του & να του ζητήσει εξηγήσεις; :?:
    Πιστεύω πως καλό θα ήταν να μην κοπούν οι γέφυρες επικοινωνίας του xiaomi-miui.gr
    (ως κοινότητα κι όχι ατομικά) μαζί του, ώστε να μείνει ανοιχτή η δυνατότητα εκμετάλλευσης κάποιων πιθανών ειδικών προσφορών προς την κοινότητα μας.

    Όπως & να 'χει, θέλω να ευχαριστήσω τον caeser για την ενημέρωση. Αυτά που διάβασα για τον "γλυκούλη" δεν τα έχω δει/διαβάσει ως παρεχόμενη υποστήριξη/συμπεριφορά από κάποιο άλλο κινεζομάγαζο (καλό το vickmall, αλλά δεν νομίζω ότι φτάνει στο επίπεδο κάποιων περιπτώσεων που διάβασα). Ας μην ξεχνάμε ότι το καλύτερο προϊόν μπορεί εύκολα να καταντήσει άχρηστο αν στη συνέχεια δεν έχει καλή υποστήριξη. Γι' αυτό το λόγο ξεχωρίζει η Xiaomi: έχει καταφέρει ν' αποκτήσει κοινότητες σαν τη δική μας, που παρέχουν αμέριστη υποστήριξη προς τους χρήστες των vfm προϊόντων της. :thumbup:
  • Ο/H evankouros έγραψε:

    Ο/H MIUI_ART έγραψε:

    Ο yeso είναι καλός έμπορος και τίποτα παραπάνω.
    Ωστόσο είναι απαράδεκτος όσον αφορά την συμπεριφορά του στα mail και στο Skype.
    Δεν μπήκε καν στον κόπο να μου απαντήσει σε καμία απολύτως από τις πρότασεις που του έκανα.

    Βέβαια λογικό είναι, αφού μπορεί και πουλάει τρελά με έμμεση διαφήμιση χωρίς να του κοστίζει τίποτα . :lol:

    Εσείς βέβαια σε προσωπικό επίπεδο είστε ελεύθεροι να κάνετε ότι θέλετε. :D
    Αφού διάβασα όλο το θέμα κι είχα εντυπωσιαστεί με τα όσα γράφονταν για το yeso521 (με μοναδική εξαίρεση μια οθόνη-ανταλλακτικό που δεν είδα-κατάλαβα τι έγινε στο τέλος), διάβασα τώρα που τέλειωσα το σχόλιο του MIUI_ART & μου δημιουργήθηκαν απορίες. ?( Γιατί απ' τη μια να δίνει τέτοια υποστήριξη (& δωράκια που δεν είναι υποχρεωμένος να το κάνει), κι απ' την άλλη να έχει απαράδεκτη συμπεριφορά;
    Γιατί να μην απαντήσει καν στον Admin ενός forum που του έφερε (μέσω της πληροφόρησης - έμμεσης διαφήμισης) τόσους νέους πελάτες & θα μπορούσε να του φέρει κι άλλους;

    Μήπως πρόκειται για κάποια παρεξήγηση, οπότε θα ήταν καλό να διαπιστωθεί;
    Θα μπορούσε -π.χ.- ο caeser, ως αυτός που μας ενημέρωσε για τον "γλυκούλη", να επικοινωνήσει μαζί του & να του ζητήσει εξηγήσεις; :?:
    Πιστεύω πως καλό θα ήταν να μην κοπούν οι γέφυρες επικοινωνίας του xiaomi-miui.gr
    (ως κοινότητα κι όχι ατομικά) μαζί του, ώστε να μείνει ανοιχτή η δυνατότητα εκμετάλλευσης κάποιων πιθανών ειδικών προσφορών προς την κοινότητα μας.

    Όπως & να 'χει, θέλω να ευχαριστήσω τον caeser για την ενημέρωση. Αυτά που διάβασα για τον "γλυκούλη" δεν τα έχω δει/διαβάσει ως παρεχόμενη υποστήριξη/συμπεριφορά από κάποιο άλλο κινεζομάγαζο (καλό το vickmall, αλλά δεν νομίζω ότι φτάνει στο επίπεδο κάποιων περιπτώσεων που διάβασα). Ας μην ξεχνάμε ότι το καλύτερο προϊόν μπορεί εύκολα να καταντήσει άχρηστο αν στη συνέχεια δεν έχει καλή υποστήριξη. Γι' αυτό το λόγο ξεχωρίζει η Xiaomi: έχει καταφέρει ν' αποκτήσει κοινότητες σαν τη δική μας, που παρέχουν αμέριστη υποστήριξη προς τους χρήστες των vfm προϊόντων της. :thumbup:
    Αν εννοεις στην οθονη του mi-4 μου εκτός απο ενα mail συγνώμης δεν εγινε κατι αλλο. Εκανα εκ νεου παραγγελεια
    στα 38$ απο 45Ε(τωρα την δινει38$) του ζητησα φυσικα να δω με φωτο την κατασταση και το περιεχομενο του πακετου πριν το στειλει.
    Φυσικα μπηκε γαντι με το ισιοι πανελ και το αυτοκόλλητο που ξέχασε να βάλει την προηγούμενη φορά.όλα καλά αν εξερεσεις οτι
    κοστισε λιγο παραπάνω.
  • Διαφήμιση
  • Ο/H evankouros έγραψε:

    Ο/H MIUI_ART έγραψε:

    Ο yeso είναι καλός έμπορος και τίποτα παραπάνω.
    Ωστόσο είναι απαράδεκτος όσον αφορά την συμπεριφορά του στα mail και στο Skype.
    Δεν μπήκε καν στον κόπο να μου απαντήσει σε καμία απολύτως από τις πρότασεις που του έκανα.

    Βέβαια λογικό είναι, αφού μπορεί και πουλάει τρελά με έμμεση διαφήμιση χωρίς να του κοστίζει τίποτα . :lol:

    Εσείς βέβαια σε προσωπικό επίπεδο είστε ελεύθεροι να κάνετε ότι θέλετε. :D
    Αφού διάβασα όλο το θέμα κι είχα εντυπωσιαστεί με τα όσα γράφονταν για το yeso521 (με μοναδική εξαίρεση μια οθόνη-ανταλλακτικό που δεν είδα-κατάλαβα τι έγινε στο τέλος), διάβασα τώρα που τέλειωσα το σχόλιο του MIUI_ART & μου δημιουργήθηκαν απορίες. ?( Γιατί απ' τη μια να δίνει τέτοια υποστήριξη (& δωράκια που δεν είναι υποχρεωμένος να το κάνει), κι απ' την άλλη να έχει απαράδεκτη συμπεριφορά;
    Γιατί να μην απαντήσει καν στον Admin ενός forum που του έφερε (μέσω της πληροφόρησης - έμμεσης διαφήμισης) τόσους νέους πελάτες & θα μπορούσε να του φέρει κι άλλους;

    Μήπως πρόκειται για κάποια παρεξήγηση, οπότε θα ήταν καλό να διαπιστωθεί;
    Θα μπορούσε -π.χ.- ο caeser, ως αυτός που μας ενημέρωσε για τον "γλυκούλη", να επικοινωνήσει μαζί του & να του ζητήσει εξηγήσεις; :?:
    Πιστεύω πως καλό θα ήταν να μην κοπούν οι γέφυρες επικοινωνίας του xiaomi-miui.gr
    (ως κοινότητα κι όχι ατομικά) μαζί του, ώστε να μείνει ανοιχτή η δυνατότητα εκμετάλλευσης κάποιων πιθανών ειδικών προσφορών προς την κοινότητα μας.

    Όπως & να 'χει, θέλω να ευχαριστήσω τον caeser για την ενημέρωση. Αυτά που διάβασα για τον "γλυκούλη" δεν τα έχω δει/διαβάσει ως παρεχόμενη υποστήριξη/συμπεριφορά από κάποιο άλλο κινεζομάγαζο (καλό το vickmall, αλλά δεν νομίζω ότι φτάνει στο επίπεδο κάποιων περιπτώσεων που διάβασα). Ας μην ξεχνάμε ότι το καλύτερο προϊόν μπορεί εύκολα να καταντήσει άχρηστο αν στη συνέχεια δεν έχει καλή υποστήριξη. Γι' αυτό το λόγο ξεχωρίζει η Xiaomi: έχει καταφέρει ν' αποκτήσει κοινότητες σαν τη δική μας, που παρέχουν αμέριστη υποστήριξη προς τους χρήστες των vfm προϊόντων της. :thumbup:
    Όπως είπε και ο admin, αυτή την στιγμή από τα μέλη του φόρουμ του γίνεται μία φοβερή έμμεση διαφήμιση που του έχει αυξήσει τις πωλήσεις κατά πολύ. Το να δίνει δωράκια, απλά βοηθάει στην διατήρηση αυτής της έμμεσης διαφήμισης. Το να αποκτήσει λοιπόν χώρο στο φόρουμ, 1) θα του απασχολούσε χρόνο από το 24ώρο του, αφού θα έπρεπε να το παρακολουθεί/ενημερώνει, 2) σίγουρα θα βοηθούσε ελάχιστα ως καθόλου στις πωλήσεις του.
  • Ο/H evankouros έγραψε:

    Μήπως πρόκειται για κάποια παρεξήγηση, οπότε θα ήταν καλό να διαπιστωθεί;
    Θα μπορούσε -π.χ.- ο caeser, ως αυτός που μας ενημέρωσε για τον "γλυκούλη", να επικοινωνήσει μαζί του & να του ζητήσει εξηγήσεις;
    Δεδομένου του γεγονός ότι συνήθως ο yeso ανταποκρίνεται άμεσα, ακόμα και ..." τι ώρα είναι?" να τον ρωτήσεις, μου κάνει εντύπωση το γεγονός ότι δεν απάντησε στον Admin, όμως εγώ ΔΕΝ αμφισβητώ τον Admin, όποτε δύο τινά υπάρχουν: Ή όντως το έπαιξε "κινέζικο παγώνι", οπότε είναι απαράδεκτος ή απλά έγινε κάποια "παρεξήγηση" όπως λές και εσύ (μήπως δεν είδε το μήνυμα του Admin? Αν.. .και δύσκολο μου φαίνεται αυτό, αλλά είναι μια υπόθεση).
    Ωστόσο, εγώ δεν έχω καμμιά διάθεση να του ζητήσω εξηγήσεις...
  • Ο/H caeser έγραψε:

    Ο/H evankouros έγραψε:

    Μήπως πρόκειται για κάποια παρεξήγηση, οπότε θα ήταν καλό να διαπιστωθεί;
    Θα μπορούσε -π.χ.- ο caeser, ως αυτός που μας ενημέρωσε για τον "γλυκούλη", να επικοινωνήσει μαζί του & να του ζητήσει εξηγήσεις;
    Δεδομένου του γεγονός ότι συνήθως ο yeso ανταποκρίνεται άμεσα, ακόμα και ..." τι ώρα είναι?" να τον ρωτήσεις, μου κάνει εντύπωση το γεγονός ότι δεν απάντησε στον Admin, όμως εγώ ΔΕΝ αμφισβητώ τον Admin, όποτε δύο τινά υπάρχουν: Ή όντως το έπαιξε "κινέζικο παγώνι", οπότε είναι απαράδεκτος ή απλά έγινε κάποια "παρεξήγηση" όπως λές και εσύ (μήπως δεν είδε το μήνυμα του Admin? Αν.. .και δύσκολο μου φαίνεται αυτό, αλλά είναι μια υπόθεση).Ωστόσο, εγώ δεν έχω καμμιά διάθεση να του ζητήσω εξηγήσεις...
    Απλά μάλλον δεν θέλει να πληρώσει για διαφήμιση. Το τζάμπα είναι πάντα πιο γλυκό.
    Η MIUI είναι η Χαλκιδική των ROMs...
    ...και σαν την Χαλκιδική....ΔΕΝ ΕΧΕΙ!! ;)
  • Ο/H evankouros έγραψε:

    Θα μπορούσε -π.χ.- ο caeser, ως αυτός που μας ενημέρωσε για τον "γλυκούλη", να επικοινωνήσει μαζί του & να του ζητήσει εξηγήσεις;
    Πιστεύω πως καλό θα ήταν να μην κοπούν οι γέφυρες επικοινωνίας του xiaomi-miui.gr (ως κοινότητα κι όχι ατομικά) μαζί του, ώστε να μείνει ανοιχτή η δυνατότητα εκμετάλλευσης κάποιων πιθανών ειδικών προσφορών προς την κοινότητα μας.
    Ο γλυκούλης και κάθε γλυκούλης είναι απλά ένας έμπορος όπως όλοι τους και τίποτα παραπάνω.
    Όλοι μας όταν βρίσκουμε κάτι καλό ή κακό, όπως έχουμε πει, το αναφέρουμε στην κοινότητα, για να βοηθήσουμε και άλλα μέλη να σχηματίσουν γνώμη για τις αγορές τους.
    Αυτό έκανε και ο Ceaser, και αυτό θα έκανα και εγώ όπως και τα άλλα μέλη μας. :thumbsup:

    Το γεγονός όμως, ότι ο Yeso δεν μπαίνει καν στον "κόπο" να απαντήσει στις προτάσεις μας για συνεργασία με επιπλέον οφέλη στα μέλη μας μέσω κουπονιών έκπτωσης - ειδικών προσφορών και Giveaways, είναι όντως άσχημη, αλλά όχι και παράξενη. :D

    Είναι επιλογή του Yeso να μην απαντήσει, και καμμία υποχρεώση κανενός να κάνει τον ενδιάμεσο στην επικοινωνία.
    Εφ'όσον η μέχρι τώρα συμπεριφορά του στα μέλη μας είναι σωστή, δεν υπάρχει λόγος να πούμε τίποτα παραπάνω. ;)
    Γίνε και εσύ εύκολα V.I.P μέλος !



    ή επέλεξε να κάνεις μία δωρεά
    Δωρεά προς την κοινότητα (Donation)
  • Διαφήμιση
  • Ο/H MIUI_ART έγραψε:

    Είναι επιλογή του Yeso να μην απαντήσει, και καμμία υποχρεώση κανενός να κάνει τον ενδιάμεσο στην επικοινωνία.
    άρα καλό θα ήταν ,(προσωπική άποψη )να κλείσει & το νήμα αυτό Δημήτρη... .
    ENJOYme, m!, mi , μη !!!!