Διαφήμιση

Ο πιο γλυκός Κινέζος...

  • Ο/H maddoctor έγραψε:

    Όπως είπε και ο admin, αυτή την στιγμή από τα μέλη του φόρουμ του γίνεται μία φοβερή έμμεση διαφήμιση που του έχει αυξήσει τις πωλήσεις κατά πολύ. Το να δίνει δωράκια, απλά βοηθάει στην διατήρηση αυτής της έμμεσης διαφήμισης. Το να αποκτήσει λοιπόν χώρο στο φόρουμ, 1) θα του απασχολούσε χρόνο από το 24ώρο του, αφού θα έπρεπε να το παρακολουθεί/ενημερώνει, 2) σίγουρα θα βοηθούσε ελάχιστα ως καθόλου στις πωλήσεις του.
    Συμφωνώ.
    Δεν σκέφτηκα/πρότεινα όμως ν' αποκτήσει διαφημιστικό χώρο (π.χ. baner ή/& θέμα) στο forum.


    Ο/H caeser έγραψε:

    Ωστόσο, εγώ δεν έχω καμμιά διάθεση να του ζητήσω εξηγήσεις...
    Απόλυτα σεβαστό. 8-)

    Ο/H GR_Macedon έγραψε:

    Απλά μάλλον δεν θέλει να πληρώσει για διαφήμιση. Το τζάμπα είναι πάντα πιο γλυκό.
    ΧΑ-ΧΑ! Σίγουρα το τζάμπα (& το ξένο) είναι πιο γλυκό! :lol:
    Η λογική της πρότασης μου δεν ήταν να πληρώσει για διαφήμιση, αλλά να κάνει κάποιες "ειδικές" προσφορές προς τα μέλη/φίλους του forum, σαν αυτές που γράφει στο post του ο Admin (κουπόνια, εκπτώσεις κλπ).


    Ο/H MIUI_ART έγραψε:

    Ο γλυκούλης και κάθε γλυκούλης είναι απλά ένας έμπορος όπως όλοι τους και τίποτα παραπάνω.Όλοι μας όταν βρίσκουμε κάτι καλό ή κακό, όπως έχουμε πει, το αναφέρουμε στην κοινότητα, για να βοηθήσουμε και άλλα μέλη να σχηματίσουν γνώμη για τις αγορές τους.
    Αυτό έκανε και ο Ceaser, και αυτό θα έκανα και εγώ όπως και τα άλλα μέλη μας. :thumbsup:

    Το γεγονός όμως, ότι ο Yeso δεν μπαίνει καν στον "κόπο" να απαντήσει στις προτάσεις μας για συνεργασία με επιπλέον οφέλη στα μέλη μας μέσω κουπονιών έκπτωσης - ειδικών προσφορών και Giveaways, είναι όντως άσχημη, αλλά όχι και παράξενη. :D

    Είναι επιλογή του Yeso να μην απαντήσει, και καμμία υποχρεώση κανενός να κάνει τον ενδιάμεσο στην επικοινωνία.
    Εφ'όσον η μέχρι τώρα συμπεριφορά του στα μέλη μας είναι σωστή, δεν υπάρχει λόγος να πούμε τίποτα παραπάνω. ;)
    Συμφωνώ με όλα. :thumbup:
    Ο λόγος που έκανα την πρόταση, ήταν μπας & πραγματικά ξεχάστηκε & δεν απάντησε. Μου έχει τύχει (σε αυτοκινητιστικό forum όπου είμαι Mod εδώ & χρόνια) να μην απαντήσουν, αλλά με λίγη επιμονή πήρα προσφορές για το forum από τους ξεχασιάρηδες (φυσικά όχι από τους γραψοκοχόνες :P ). Όταν λες σε κάποιον επαγγελματία (που μπορεί -σύμφωνα με τα όσα γράφει στο προφίλ του- να μην είναι ο Yeso) ότι εκπροσωπείς ένα forum με κάτι χιλιάδες μέλη, το λογικό είναι κάτι να προσφέρει, έστω & μηδαμινής αξίας. Αν μη τι άλλο, σίγουρα οφείλει να δώσει μια απάντηση. :grumble:

    Ο/H mankap έγραψε:

    άρα καλό θα ήταν ,(προσωπική άποψη )να κλείσει & το νήμα αυτό Δημήτρη... .
    Δεν βλέπω το λόγο. Κρατώντας το ανοιχτό μπορεί να γίνεται ενημέρωση για τη συμπεριφορά του ή/& για νέες προσφορές που εντοπίζουμε. ;)
    ...lost in translation...
  • Φίλη παρέλαβε χθες με παραγγελία 19/12/2015 redmi note 3 με την τελευταία stable και δώρο θήκη σιλικόνης διάφανη, tempered glass (το οποίο δεν ξέρει αν το ράγισε η ίδια στο άνοιγμα η ήταν ραγισμένο μέσα στην συσκευασία), και ευρωπαϊκό ανταπτορα.
    Εγώ περιμένω Mi4 και Xiaomi water TDS tester με παραγγελία 8/1/2016
    και Mi4c με παραγγελία 11/1/2016
  • Η αλήθεια είναι πως αυτό το γλυκούλης είναι πολύ χτυπητό και λειτουργεί ως διαφημιστικό σποτ.
    Εγώ πήρα πριν από μερικές μέρες ένα 4i από το vickmall και ήταν όλα άψογα σε τιμή - χρόνο παράδωσης - συσκευασία - δώρα - Selina ktl.

    Για ποιό λόγο να μην ανοίξω και εγώ ένα αντίστοιχο θέμα με τίτλο η Ζαχαρένια Selina από το Vickmall ? :lol: O Yeso κατά την γνώμη μου δεν κάνει τίποτα παραπάνω και κακώς ανοίξατε ξεχωριστό θέμα για αυτόν.και εγώ ο Yeso να ήμουν, μ@#@ς θα ήμουν να πληρώσω εφόσον με διαφημίσζουν τζάμπα εδώ μέσα? άρα κάνει την κινέζικη πάπια στον admin και αυτό τουλάχιστον από ευγένεια και μόνο είναι απαράδεκτο.

    Εγώ πιστεύω πως το όλο νήμα θα πρέπει να εσωματωθεί μέσα στο άλλο που γράφουμε τις εμπειρίες μας ή να κλειδωθεί ή να αλλάξει τίτλο. άκου εκεί γλυκούλης :lol:
  • Διαφήμιση
  • Επειδή το νήμα αυτό έχει ξεφύγει από τον σκοπό που δημιουργήθηκε, και μετά από την συμπεριφορά του ιδιοκτήτη του σε ότι αφορά την επαφή μαζί μας, το παρόν νήμα κλειδώνεται.

    Θα μπορείτε να τον αξιολογείτε ελεύθερα όπως όλα τα υπόλοιπα καταστήματα στο νήμα που έχουμε ανοίξει με τις αξιολογήσεις όλων των καταστημάτων εδώ => Αξιολόγηση των διαφόρων e-shops (για να μην πέσετε σε παγίδες)

    Από εδώ και πέρα θα πρέπει σε ότι αφορά τις αξιολογήσεις και την εμπειρία σας με διάφορα καταστήματα να τα ανεφέρετε εκεί, ή σε περίπτωση που κάποιο από αυτά έχει επίσημη παρουσία στην κοινότητά μας, μπορείτε να ζητήσετε το Support τους στο δικό τους χώρο που υπάρχει στην κοινότητά μας => [E-Shops] Επίσημη υποστήριξη - ενημέρωση προσφορών

    Ευχαριστώ... :thumbsup:
    Γίνε και εσύ εύκολα V.I.P μέλος !



    ή επέλεξε να κάνεις μία δωρεά
    Δωρεά προς την κοινότητα (Donation)