Διαφήμιση

Αποτελέσματα αναζήτησης

Αποτελέσματα αναζήτησης 61-80 από 524.

  • Παράθεση από americ: “Πως και δεν υπάρχει μέσα στην xtrv το mi drop? ” Σε εμένα πάντως υπάρχει.

  • @giannisatsi αυτό δείχνει πως ή δεν έκατσε καλά η rom ή κάποια εφαρμογή κρατάει ενεργό το τηλέφωνο, τέτοια κατανάλωση σε Android system δεν έχω δει στον ένα χρόνο που το έχω. Το πιο πολύ έχει φτάσει 15%.

  • Το lag υπάρχει ακόμα αλλά μόνο όταν ξεκινάει η αλλαγή, μετά στρώνει. Τουλάχιστον στο mi note3. Επίσης παρατήρησα πως μπήκε και στην αριθμομηχανή+συλλογή+σημειώσεις

  • Νέα συσκευή [SOLVED]

    Firem@n - - Mi Max 3 (Nitrogen)

    Μήνυμα

    Μόλις αγόρασα το max 3 για την σύζυγο για να ξεχρεώσω γιορτές-γενέθλια . Δημιούργησα miui acc, ο bootloader είναι κλειδωμένος μετά από τον έλεγχο που έκανα ( αγορασμένο από Ελλάδα ) και σε λίγο θα κάνω την αίτηση για ξεκλείδωμα. Έκανα ήδη αναβάθμιση στην τελευταία rom αλλά μόλις ξεκλειδώσω θα περάσω την δικιά μας. Ότι απορίες προκύψουν θα τις μεταφέρω εδώ. Και κάτι ίσως άσχετο με αυτό: ως vip μπορώ να δέχομαι και στην νέα συσκευή τις αναβαθμίσεις που παίρνω για το δικό μου; ή θέλει κάποια άλλη δ…

  • Επιβεβαιώνω για ομαλή λειτουργία πλέον της αριθμομηχανής μετά το zip, επίσης παρατήρησα ένα μικρό lag μετά την ενεργοποίηση του dark mode, όλα αυτά στο mi note3. Σε όλα τα άλλα άψογη η rom, μπράβο άλλη μια φορά!

  • Σχετικά πρόσφατη εμπειρία από Ali: 29/7 παραγγελία, 31/7 αποστολή και 5/8 είσοδος στο τελωνείο. Από τότε και μέχρι τέλη Οκτωβρίου στάσιμο το δέμα με την ίδια αναφορά του Αυγούστου. Επικοινωνία με Κινέζο, αναμονή 10 ημέρες και καπάκι dispute. Χρειάστηκε να επικοινωνήσω με κεντρικά γραφεία ΕΛΤΑ όπου και έστειλα email και την απάντηση αυτού την έκανα προώθηση στον Κινέζο. Το email έλεγε πως αν και το ταμπελακι μπήκε Ελλάδα το δέμα απουσίαζε. Αρχές Δεκεμβρίου πιστώθηκε το ποσό αγοράς. Τέλη Δεκεμβρίο…

  • Περάστηκε από χθες το βράδυ (mi note 3) και δείχνει εξαιρετική σε όλα. Μπράβο team!!

  • @derveni χωρίς ίχνος αντιπαράθεσης με εσένα θα πω το εξής: εγγύηση σημαίνει ζητάς αλλαγή/αντικατάσταση χωρίς να πληρώσεις, σωστά; Όταν θέλω να αλλάξω κάτι εκτός εγγύησης πληρώνω όσο κοστίζει που είναι ίδιο σαν να βρίσκεται εκτός εγγύησης (μετά τα 2-3..χρόνια) άρα; Απλά δεν στέκει αυτό που είπαν στον φίλο. Σαν να λέμε σπάω το σασμάν, πάω στην αντιπροσωπεία και λέω αλλάξτε μου τα ηχεία (με δικά μου έξοδα αφού δεν τα καλύπτει η εγγύηση) γιατί τρίζουν στα μπάσα και σου λένε πως πρέπει να αλλάξεις πρ…

  • @derveni θα είχες δίκιο στην περίπτωση που ο φίλος είχε απαίτηση να καλυφθεί εντός εγγύησης. Στην προκειμένη περίπτωση όμως όπως αναφέρθηκε ζήτησε αλλαγή ανταλλακτικού εκτός εγγύησης και μάλιστα από όσο σκαμπάζω από τεχνικές λεπτομέρειες, η οθόνη δεν έχει καμία σχέση με την μπαταρία!! Να του έλεγαν για καλωδιοταινία έστω και να μην χρειαζόταν - στα πλαίσια να αρπάξουμε στα μουλωχτά κάτι παραπάνω - θα έλεγα οκ..αλλά οθόνη;; και χωρίς χρήση της εγγύησης;;

  • Παράθεση από pantelisdim: “με σκοπό να το στείλω - με μικρές αλλαγές - στον Συνήγορο του Καταναλωτή. Αντ΄αυτού, καθώς το δίκιο μου δε πιστεύω να το βρω ” Η δική εμπειρία από τον Συνήγορο είναι θετικότατη και στις δυο περιπτώσεις που απευθύνθηκα εκεί. Θέλει βέβαια υπομονή καθώς η επικοινωνία μεταξύ του Συνήγορου και της εκάστοτε εταιρίας παίρνει μέρες αλλά δεν χάνεις κάτι να στείλεις ηλεκτρονικά την επιστολή σου μαζί με όποιες αποδείξεις διαθέτεις. Μην ξεχνάμε πως τέτοιες συμπεριφορές δεχόμαστε ε…

  • @makisfz ευχαριστώ!

  • Θέλω να παραγγείλω μπαταρία μιας και από ότι φαίνεται θα το κρατήσω καιρό. Υπάρχει τρόπος να μάθω τον κωδικό της μπαταρίας χωρίς να ανοίξω την συσκευή;

  • Δεν ξέρω αν θα σας βοηθήσω αλλά ποτέ δεν ενεργοποίησα το encryption παρόλα αυτά σήμερα μου ζήτησε κωδικό. Δεν μου έκανε βέβαια format data or reset μιας και είχα την 8.12.27 πρίν. Σαν ρομ πάντως πάει καλά μέχρι στιγμής.

  • Καλησπέρα, αφού κατέβασα μέσω email την τελευταία ξεκίνησα την διαδικασία αναβάθμισης μέσω updater χειροκίνητα και αφού επέλεξα το αρχείο που έχω χύμα μέσα στην μνήμη μου έβγαλε το παρακάτω μήνυμα: ''ο εσωτερικός χώρος της συσκευής είναι κρυπτογραφημένος, μετά την επανεκκίνηση της συσκευής στο recovery να εισάγετε τον κωδικό ξεκλειδώματος της συσκευής για να συνεχίσει η εγκατάσταση''. Αυτό πρώτη φορά το βγάζει και ας έχω κάνει την ίδια διαδικασία αρκετές φορές. Αν συνεχίσω ποιον κωδικό θα βάλω; …

  • Σας ευχαριστώ πολύ!!

  • Παράθεση από tacolla: “Κινηση μηδεν στην ομαδα, τι εγινε; αλλαξαμε κινητο; ” Χαχα, το πιο πιθανό είναι επειδή δεν έχουμε προβλήματα με την συσκευή δεν έχουμε τι να πούμε!!! Για παράδειγμα πέρασα την τελευταία 8.12.27 και είναι όλα καλά...μπράβο σε όλο το team άλλη μια φορά!!

  • ΝΑΙ! Πριν από λίγο βρήκα και εγώ ακόμη έναν κρυμμένο θησαυρό !!! Vegetable-PNG-Clipart.jpg Για όσους απορούν ποιός είναι αυτός ο θησαυρός, ρίξτε μία ματιά εδώ => xiaomi-miui.gr/community/index.php/Thread/26651

  • ΝΑΙ! Πριν από λίγο βρήκα και εγώ ακόμη έναν κρυμμένο θησαυρό !!! Vegetable-PNG-Clipart.jpg Για όσους απορούν ποιός είναι αυτός ο θησαυρός, ρίξτε μία ματιά εδώ => xiaomi-miui.gr/community/index.php/Thread/26651

  • ΝΑΙ! Πριν από λίγο βρήκα και εγώ ακόμη έναν κρυμμένο θησαυρό !!! Vegetable-PNG-Clipart.jpg Για όσους απορούν ποιός είναι αυτός ο θησαυρός, ρίξτε μία ματιά εδώ => xiaomi-miui.gr/community/index.php/Thread/26651

  • ΝΑΙ! Πριν από λίγο βρήκα και εγώ ακόμη έναν κρυμμένο θησαυρό !!! Vegetable-PNG-Clipart.jpg Για όσους απορούν ποιός είναι αυτός ο θησαυρός, ρίξτε μία ματιά εδώ => xiaomi-miui.gr/community/index.php/Thread/26651