Διαφήμιση

Αποτελέσματα αναζήτησης

Αποτελέσματα αναζήτησης 1-20 από 32.

• Mi9 πρώτες εντυπωσεις

lef79 - - Mi-9 (Cepheus)

Μήνυμα

Καλησπέρα σε όλους!Παιδιά ξέρω προς πώληση το mi9 μου.ειναι 128gb piano black χρώμα global stable δεν έχει πειράζει ποτέ. Αγορασμένο από Ελλάδα, χωρίς την παραμικρή αμυχη . Όποιος ενδιαφέρεται ας ενημερώσει. Αν αυτά που γράφω δεν συνάδουν με το νήμα ας τα αφαιρέσει ο διαχειριστής. ευχαριστώ πολύ!! Στάλθηκε από το MI 9 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

• Mi9 πρώτες εντυπωσεις

lef79 - - Mi-9 (Cepheus)

Μήνυμα

Αυτό έχω τώρα 30b171cba9f7e630f17e381aba37c959.jpg Στάλθηκε από το MI 9 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

• Mi9 πρώτες εντυπωσεις

lef79 - - Mi-9 (Cepheus)

Μήνυμα

Πώς γίνεται να έχω κι εγώ android 10 ρε παιδιά;Σορυ είμαι άσχετος.Αναβαθμιζεται μόνο του; Στάλθηκε από το MI 9 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

• Mi9 πρώτες εντυπωσεις

lef79 - - Mi-9 (Cepheus)

Μήνυμα

Κι εμένα ακόμη τίποτα... Στάλθηκε από το MI 9 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

• Μπορείτε να βάλετε κανένα λινκ να το κατεβάσω και εγώ ο ασχετος; Στάλθηκε από το MI 9 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

• Mi9 πρώτες εντυπωσεις

lef79 - - Mi-9 (Cepheus)

Μήνυμα

Α ρε όμιλος for ever...!!! Στάλθηκε από το MI 9 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

• Παράθεση από makis855: “Παράθεση από lef79: “Παράθεση από johnny_red: “Εδώ συζητάμε μόνο για θήκες και προστασία οθόνης του Mi9. Φυσικά μας ενδιαφέρουν και τα δύο αλλά και ο συνδυασμός τους (πολλές φορές η θήκη δημιουργεί προβλήματα στο τζάμι και το αντίστροφο). Βοηθήστε λοιπόν από την εμπειρία σας να διαλέξουμε σωστά. Ξεκινάω εγώ: Για θήκη παράγγειλα Spigen Rugged Armor. Κάποιοι το 'χουν νομίζω Τι λέει; Τζάμι πήρα Nillkin Amazing H Tempered Glass Τι λέει; Θα κάνω edit με εντυπώσεις μόλις τα βάλ…

• Mi9 πρώτες εντυπωσεις

lef79 - - Mi-9 (Cepheus)

Μήνυμα

Εχει κάπου οδηγίες γιαυτο; Στάλθηκε από το MI 9 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

• Mi9 πρώτες εντυπωσεις

lef79 - - Mi-9 (Cepheus)

Μήνυμα