Διαφήμιση

Αποτελέσματα αναζήτησης

Αποτελέσματα αναζήτησης 121-140 από 149.

• brick ?

CyNote - - Redmi Note 3G (lcsh92_wet_jb9)

Μήνυμα

Φίλε! Είμαι και είσαι καθηγητής. Ήταν το επόμενο βήμα που σκέφτηκα! Μπήκα recovery και έκανα full wipe/reset και τώρα άνοιξε!!! Να σαι καλά!!! :)))

• brick ?

Μήνυμα

Είχα στο κινητό μου Xiaomi Redmi Note 3G την 5.5.15 Developer έκανα εργοστασιακές ρυθμίσεις και μετα πήγα να βάλω την Global ROM απο en.miui.com μέσω updater. Κόλλησε στο MIUI λογότυπο... τι κάνω; Θέλω downgrade! V5 !!!

• Καλησπέρα! Είμαι κάτοχος του Xiaomi Redmi Note 3G Enhanced με την MIUI-Stable40-GTV-5.2.10 ROM. Θα ήθελα να κάνω αναβάθμιση στην Developer ROM v6 5.5.1 (KitKat). Κάνω εργοστασιακές ρυθμίσεις και μετα επιλέγω τη ROM που κατέβασα μέσω updater miui; Δεν είναι rooted όπως είδα η Developer ROM.

• Πάντως η Ελληνική 5.2.10 τρέχει τέλεια στο Xiaomi Redmi Note Enhanced WCDMA Να προτείνω κάτι αν θέλετε Όπως γνωρίζει και ο MIUI_ART έκανα ένα μικρό ταξιδάκι με την Official Global ROM της Xiaomi και τελικά επέστρεψα στα μισά του ταξιδιού πίσω στη δικιά μας. Η Official Global ROM για μένα, άποψη μου φυσικά έχει αρκετά προβλήματα ακόμη για να είναι Stable. Όπως για παράδειγμα: Δοκίμασα να κάνω Hardware και Software Reset και με τους 2 τρόπους, όλα έφυγαν εκτός απο τις εφαρμογές που είχα εγκαταστήσ…

• χαχαχα γιατί όμως να έχω 2 recovery;

• Δεν έχω φούβού :P

CyNote - - Η εφημερίδα μας

Μήνυμα

ESET Set it and forget it

• Απο τις Ρυθμίσεις -> Εφαρμογές (Βρες την Κάμερα και κανε κλίκ πάνω της και θα δείς αυτό που ψάχνεις)

• Παρόλα αυτά, τυχαία σήμερα αντί να κάνω volume down + power, έκανα volume up και... Βγήκαν κινεζάκια Γνωρίζει κανείς ποιός τα έχει χάσει;

• Σε υπέρ-ευχαριστώ.

• Updated to 5.1.18 - Redmi Note 3G

Μήνυμα