Αποτελέσματα αναζήτησης
Αποτελέσματα αναζήτησης 41-60 από 112.
-
Παράθεση από caeser: “Αν πριν την αναβάθμιση, είχες κάνει συγχρονισμό με το MiCloud, το μόνο που χρειάζεται είναι να ξανακάνεις και θα "στρώσουν" τα πάντα... Εάν (κακώς!) δεν είχες κάνει, τότε βρες και κατέβασε την εφαρμογή "contact photo finder" (ή κάποια αντίστοιχη... κυκλοφορούν πολλές) και συγχρόνισε και πάλι τηις επαφές σου με τις αντίστοιχες φωτογραφίες. Επίσης, αν δεν το έχεις κάνει ήδη, πρόσθεσε το +30 μπροστά απο όλες τις ελληνικές σου επαφές (είτε σταθερά, είτε κινητά) με την εφαρμογή …
-
Γεια σας! Μετά την αναβάθμιση του κινητού μου (που και πάλι ευχαριστώ θερμά όλοι όσοι με βοήθησαν μέσα από εδώ μιας και είμαι αρχάριος σε αυτά… ) λοιπόν έβαλα την προηγούμενη (μιας και την είχα κάνει χθες το μεσημέρι… ΈχονταςΈχω το Redmi Note 3G πλέων όταν με καλούν στα άτομα που έχω βάλει κάποια φωτογραφία τους. ΔΕΝ μου την βγάζει πλέων…. Απλά βγάζει το όνομα τους και η φωτογραφία ΟΧΙ!!!! ΔΕΝ πείραξα καθόλου τις ρυθμίσεις παρά μόνο ευλαβικά την αναβάθμιση έκανα…. Τι να κάνω;;;;;; σος έχει συμβε…
-
Παράθεση από Bodai: “Ορίστε @1KOSTAS η rom που θέλεις => xiaomi-miui.gr/community/wsif/…2-wet-jb9-GTV-6-3-24-zip/ και ακολουθείς τις οδηγίες του @NasDriver ” Κατά αρχήν ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΘΕΡΜΑ για τις απαντήσεις σας και την ΠΟΛΥΤIΜΗ βοήθεια που μου προσφέρατε…. Ειλικρινά μένω κατά υποχρεωμένος…..!!!!! Βλέπετε τελείως αρχάριος και σήμερα το μεσημέρι με πολύ φόβο και ευλαβικά ακολουθουμενος τις οδηγίες σας τα κατάφερα!!!!! Μια ερώτηση. Το αρχείο της αναβαθμίσεως το πέρασα στην κάρταSD και από εκεί έκανα τ…
-