Αποτελέσματα αναζήτησης
Αποτελέσματα αναζήτησης 81-100 από 112.
-
Το GPS μέχρι πριν από λίγο το είχα ΣΥΝΕΧΕΙΑ ανοιχτό!!! Τώρα το εκλεισα!ΑΧΧΧΧΧ. κάτι δεν κάνω σωστά! Τώρα είμαι στην δουλειά και μου βγάζει ότι δεν έχει σήμα για GPS το έκλεισα πλέων και…..ΘΕΛΩ να ελπίζω να βρω κανέναν να ξέρει έστω και λίγο από gps να μου πει κάποια βασικά να μου δείξει τι πατάμε!!!!! Το έκανα φίλε αυτό που μου έδειχνες στο βιντεακι (αν και την ενεργοποίηση στην αρχή δεν χρειάζονταν γιατί ήταν ανοιχτό για εβδομάδες….)και δεν κατάφερα τίποτα!!!! Έχω πει στον γιο μου να φέρει ένα …
-
Φίλε Bodai….μακάρι να καταλάβαινα τι μου λες!!!! Βλέπεις είμαι αρχάριος και μου φαίνονται κινέζικα αυτά!!!!! Και επειδή δυστυχώς δεν μπορώ να βγάλω άκρη και….(είμαι σε μια κρίσιμη ηλικία που σέρνονται και εγκεφαλικά…) αποφασίζω από εδώ μέσα να βάλω κάποια μορφή «αγγελίας» Ζητώ άτομο από την Χαλκίδα, από την ευρύτερη περιοχή της Χαλκίδας και από την Αθήνα τον παρακαλώ να βρεθούμε, τον κερναω καφέ μπύρα ή ότι θέλει να μου δείξει!!!! Πιθανών για αυτόν που ξέρει να είναι υπόθεση 2 λεπτών! Για μένα ε…
-
Για πλοήγηση έχω αυτά….. HERE, sygic, και Local και δεν μπορώ σε κανένα. Ίσως ΠΡΩΤΗ φορά ασχολούμαι με πλοήγηση!!!!!! Αυτός ο γνωστός μου που μου έκανε την αναβάθμιση μου έβαλε το sygic και συνέχεια δείχνει το σπίτι του!!!! Εκεί που μου την έκανε!!! Στο Here ήμουν στο σταθμό Λαρίσης και το πασπατευα και συνέχεα εκεί δείχνει λες και είμαι εκεί!!!! Ο γιος μου 18 χρονών…..δεν ξέρει!!!!! Δεν έχω κανέναν εδώ κοντά (έστω και λίγο μακριά) να μου πει μερικά πράγματα δείχνοντας μου!!!
-
Σας! ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΘΕΡΜΑ για τις απαντήσεις σας…. εγκατέστησα την εφαρμογή gps test και ….αν και δεν ξέρω ΚΑΘΟΛΟΥ να την διαβάζω σας στέλνω κάποιες φωτογραφίες από άλλο κινητό!!! Το κινητό το έβγαλα να κοιτάζει στο Νότο έξω από στο σπίτι μου (Χαλκίδα) ….. Τι λέει;;;; βγάζεται καμία άκρη;;;; 6StD4J.jpg yfrog | Share, Converse and Connect ybPsuX.jpg yfrog | Share, Converse and Connect v2lxbS.jpg yfrog | Share, Converse and Connect
-