Διαφήμιση

Αποτελέσματα αναζήτησης

Αποτελέσματα αναζήτησης 161-180 από 451.

  • ΝΑΙ! Πριν από λίγο βρήκα και εγώ ακόμη έναν κρυμμένο θησαυρό !!! Vegetable-PNG-Clipart.jpg Για όσους απορούν ποιός είναι αυτός ο θησαυρός, ρίξτε μία ματιά εδώ => xiaomi-miui.gr/community/index.php/Thread/26651

  • RE:

    longus - - Ο καφενές μας

    Μήνυμα

    Παράθεση από akisjes: “Φιλε μου εμένα το refund φαινότανε σαν ενέργεια ακριβώς από την επόμενη που άνοιξα ticker για cancel order και refund ακριβώς την ημέρα που μου απάντησαν στο ticket ότι η παραγγελία ακυρώθηκε.Σε τρεις μέρες τα χρήματα ήτανε στην κάρτα.Δεν θέλω να σε ανησυχισω αλλά ψαξτω λίγο κάτι δεν μου άρεσει” Παράθεση από nickkon: “στείλε τους ένα mail και ζήτα άμεση κινηση refund ή αλλιώς ανοίγεις case στο paypal , δεν παιζει να μη φαίνεται το refund sto paypal για 4 ολόκληρες μέρες. Α…

  • Παράθεση από ktlk21: “κοίτα στο gb wallet... συνήθως κάνουν refund εκεί Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk” Τους έχω πει να γίνει στο paypal και όχι στο wallet, και μου είπαν ότι το έκαναν στο paypal, αλλά το refund ακόμη " άφαντο " τέσσερις μέρες τώρα... Στάλθηκε από το Mi Note 2 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

  • @billfot οχι, γιατί μόνο με απλό ταχυδρομείο ή DHL μου είπαν ότι μπορούν να το στείλουν, και φυσικά ζήτησα refund, το οποίο σύμφωνα με τα λεγόμενα τούς έχει γίνει από τις 9/10/17, και το οποίο ακόμη δεν έχει φανεί στο paypal... Στάλθηκε από το Mi Note 2 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

  • Παραγγελία 6/10 δυο θήκες και κάτι tempered στο Gearbest, μετά από το κρούσμα με το mi mix2, και πριν μάθω ότι δεν μπορούν να το στείλουν με DPD όπως μου έγραψαν στο ticket που είχα ανοίξει, μιλάω μαζί τους εχθές στο chat γιατί δεν την έχουν στείλει ακόμη, και μου είπαν ότι είχαν κάποια θέματα με τις μεταφορικές εταιρίες και ότι σε 1-2 θα την στείλουν. Λέω οκ, σήμερα μου έρχεται mail ότι η παραγγελία έφυγε και μου δίνουν και tracking. Βάζω το tracking στο " sky56 " και μου δείχνει ότι έχει παραλ…

  • RE:

    longus - - Ο καφενές μας

    Μήνυμα

    Παράθεση από makis1024: “Banggood και έχεις το κεφάλι σου ήσυχο.” Είπα να δοκιμάσω φίλε μου και από το ριμαδι το Gearbest... Banggood και ξερό ψωμί!! Τέλος το Gear για μένα. Στάλθηκε από το Mi Note 2 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Και διαφορετικά είναι όταν έχεις διαθέσει 10€ ή και λίγο μεγαλύτερα ποσά, και αλλιώς είναι όταν έχεις διαθέσει 480€...

  • Οι άνθρωποι τελικά εκεί στο Gearbest είναι πολύ @#@κες. Ενώ έχει ακυρωθεί η παραγγελία μου από 9/10, και στο ticket που άνοιξα μου γράφουν ότι μου έχουν κάνει refund στο paypal την ίδια μέρα, δεν υπάρχει κανένα refund στον λογαριασμό μου...Αν είναι δυνατόν....100 ticket για να κάνουν μια ακύρωση, αλλά τόσα για να γίνει refund, με αποτέλεσμα τα λεφτά να μην έχουν μπει ακόμη... Ούτε mail μου έχει έρθει ότι μου έχει γίνει refund...Άρα ΨΕΜΑΤΑ...Στο banggood σε ανάλογη περίπτωση έγινε ακύρωση παραγγε…

  • Ναι, και εγώ το παράγγειλα ( mi mix 2 ) στις 28/9 και στις 7/10 μου απάντησαν ότι δεν μπορούν να το στείλουν με DPD, μόνο με απλό ταχυδρομείο ή DHL= ( μπρρρρ.... μακριά ), τους ζήτησα ακύρωση, και ακόμα και τώρα που γράφω δεν μου έχουν κάνει refund (480€), παρόλο που στο status της παραγγελίας γράφει refund, άνοιξα και case στο paypal, τίποτα αυτοί, το βιολί τους...μην πω το @#@λι τους... Ποτέ ξανά από τους απατεώνες... Προσοχή και στα υπόλοιπα παιδιά που θέλετε να παραγγείλετε με priority line.…

  • Έψαξα λίγο στο net, και βρήκα ότι έχουν κάποια θέματα με την συγκεκριμένη αποστολή από Gearbest με τα τελωνεία στην Αγγλία, αλλά ρε φίλε... έχεις θέματα...οκ, κατάργησε την την @#@#να την αποστολή, μην την δίνεις ακόμη σαν επιλογή... σταματά την... Αλλά άμα είσαι για τα πανηγύρια και δεν δίνεις καθόλου σημασία στους πελατές σου...είσαι άξιος της μοίρας σου... Προτιμώ να μου κοπεί το χέρι την ώρα που θα πάω να πατήσω το pay στο paypal... παρά να ξαναπαραγγειλω από αυτούς πάλι... Στάλθηκε από το M…

  • Θα ήθελα βάση της πρόσφατης περιπέτειας μου στο Gearbest - Gearwhorst..., για όσους δεν την ξέρουν και δεν την έχουν παρακολουθήσει, να πω κάποια πράγματα επιπλέον. Έχω παραγγείλει ένα mi mix 2 στις 28/9 και φυσικά επέλεξα αποστολή Priority για ευνόητους λόγους... Σε ticket που άνοιξα για αργοπορία αποστολής ( πιθανή ημερομηνία έδιναν 3 με 5/10 ), μου απάντησαν σήμερα ότι λυπούνται, και ότι δεν μπορούν πλέον να στείλουν την παραγγελία μου με αυτόν τον τρόπο, και αν ήθελα να επιλέξω κάποιον άλλο,…

  • @NasDriver Τους ρώτησα στο ticket και περιμένω... Στάλθηκε από το Mi Note 2 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

  • RE:

    longus - - Ο καφενές μας

    Μήνυμα

    Παράθεση από NasDriver: “Δες στο status της παραγγελίας στον λογαριασμό σου τι λέει” Το ίδιο λέει... Δεν την έχουν ακυρώσει ακόμη. Στάλθηκε από το Mi Note 2 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

  • @NasDriver δεν το γράφει όμως κάπου ξεκάθαρα..... Εγώ δεν μπορώ να εμπιστευτώ τις αερολογίες τους...θέλω ξεκάθαρα πράγματα.

  • Λοιπόν,...άνοιξα καινούργιο ticket με θέμα "ακύρωση παραγγελίας και επιστροφή χρημάτων", και η απάντηση τους ήταν αυτή: Dear konstantinos, Thank you for contacting Gearbest. We are so sorry for this situation. Please note: For paypal refund, it may take up to 2 business days . For credit card refund, it may take up to 7-14 business days . Please contact us if you need more hlep. Best Regards Gearbest Customer Service Εγώ τους λέω για ακύρωση παραγγελίας και refund και αυτοί μου εξηγούν πότε θα π…

  • @NasDriver Άνοιξα και καινούργιο ticket με καινούργιο λόγο, γιατί το προηγούμενο που μου απάντησαν είχε άλλο θέμα ( καθυστέρηση αποστολής ), και στο καινούργιο έγραψα για ακύρωση παραγγελίας και επιστροφή χρημάτων στο Paypal, και θα δω τι θα μου απαντήσουν... Τώρα θα κάνω και αυτό που λες μέσα από το paypal. Πάντως το Banggood θα μου είχε κάνει ήδη επιστροφή χρημάτων χωρίς πολλά πολλά... αυτή είναι η μεγαλύτερη διαφορά μεταξύ των δύο καταστημάτων...

  • @Thracia Τους απάντησα ήδη στο ticket για ακύρωση και επιστροφή χρημάτων, το θέμα μου είναι μην κάνουν τους "κινέζους"...και το στείλουν εντέλει με απλό ταχυδρομείο... ή βάλουν τα λεφτά στο wallet... θα κάνω και αυτό που λες για refund μέσα από το paypal και βλέπουμε...

  • Οκ, και τι λόγο να επιλέξω;; Λίγο τα φώτα σας γιατί με έχει εκνευρίσει τόσο πολύ αυτό με τους @@@@κες... Στάλθηκε από το Mi Note 2 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

  • Το θέμα μου είναι ότι κάπου λέει ότι αν δεν απαντήσω σε τρεις μέρες θα το στείλουν με απλό ταχυδρομείο και θα μου κάνουν επιστροφή τα λεφτά για την αποστολή που επέλεξα. Εγώ τους απάντησα να μου κάνουν refund και ακύρωση της παραγγελίας, θα το κάνουν όμως? ή θα κάνουν τους ΚΙΝΈΖΟΥΣ ως συνήθως.... και το στείλουν με απλό ταχυδρομείο?? Η γνώμη μου είναι να ανοίξω dispute στο Paypal, αλλά δεν ξέρω ποιόν λόγο να επιλέξω?? =============== Οκτ 8th 2017, 1:17pm =============== Παράθεση από Thracia: “Πα…

  • Λοιπόν είχα γράψεισε προηγούμενο post ότι είχα θέμα με μια παραγγελία στο Gearwhorst... Σήμερα στο ticket που είχα ανοίξει γιατί καθυστερούν την αποστολή της παραγγελίας μου, μου έστειλαν αυτό: Dear konstantinos, We wish to apologize for any inconvenience. We apologize for not shipping out the order to you yet. We have checked that your item is in stock now. I regret to inform you that the item cannot be shipped via Priority Direct Mail. However, we are able to send the order to you via regular …

  • ΝΑΙ! Πριν από λίγο βρήκα και εγώ ακόμη έναν κρυμμένο θησαυρό !!! Vegetable-PNG-Clipart.jpg Για όσους απορούν ποιός είναι αυτός ο θησαυρός, ρίξτε μία ματιά εδώ => xiaomi-miui.gr/community/index.php/Thread/26651