Αποτελέσματα αναζήτησης
Αποτελέσματα αναζήτησης 61-80 από 82.
-
Επειδή είμαι τελείως αρχάριος δεν ξέρω εάν εχω TWRP αλλά ούτε πως να το ενεργοποιήσω και να κάνω την αλλαγή. Το τηλέφωνο είναι ξεκλείδωτο με τον λογαριασμό του παιδιού από τον όποιον το αγόρασα. Του ζήτησα να το ξανακλειδωσει και να το περάσουμε σε δικό μου λογαριασμό και να το ξεκλειδωσω από εκεί αλλά δεν το κάναμε μιας καί μου είπε ότι εφόσον είμαστε κοντά εάν κάτι πάει στραβά μπορεί αυτός να μου το επαναφέρει. Τώρα για το θέμα που σας έλεγα έβγαλα το playstore δηλαδή έκανα Uninstall τα update…
-
Δηλαδή ζητάω 1. Να αποσυνδέσει το τηλέφωνο από Gmail & mi accounts 2. Να περάσει ξανά την Άγγλο κινεζική rom 3. Να ξανά κλειδώσει τον bootloader Μετά εγώ πρέπει μόνος μου 1. Να ξεκλειδωσω ξανά τον bootloader 2. Να συνδέσω με δικό μου Gmail το τηλέφωνο 3. Να περάσω global rom Από την στιγμή που ξσνακλειδωσει ο bootloader για να ξανά ξεκλειδώσει από εμένα χρειάζεται κάποιο αίτημα από ότι άρχισα τώρα να διαβάζω στο forum? Παίρνει πολύ καιρό;
-
Εάν αφαιρέσει την συσκευή από τους παραπάνω λογαριασμούς και κάνει επαναφορά εργοστασιακών ρυθμίσεων ώστε να μου δώσει μια καθαρή συσκευή με την ήδη υπάρχουσα xiaomi eu εγώ θα έχω πρόβλημα να το χρησιμοποιήσω ; Τον ρώτησα εάν η xiaomi eu παίρνει updates και μου είπε ναι κανονικά Τώρα με όλα αυτά που μου λέτε εγώ δεν πολύ καταλαβαίνω πολλά πράγματα και έχω αρχίσει να απελπίζομαι και να σκέφτομαι μήπως δεν πρέπει να προχωρήσω στην αγορά.......
-
Εάν παραμείνω στην xiaomi eu θα έχω πρόβλημα με αναβαθμίσεις; Μου είπε ότι πριν το πάρω θα κάνει επαναφορά στις εργοστασιακές ρυθμίσεις αυτό δεν σημαίνει ότι γίνεται και sign out από το Gmail και το mi account; Επειδή είμαι άσχετος τελείως με φλασαρισματα κτλ και επειδή θέλω το τηλέφωνο να έχει ελληνικά μήπως θα ήταν καλύτερο να μείνω με την xiaomi eu rom ;
-