Διαφήμιση

Αποτελέσματα αναζήτησης

Αποτελέσματα αναζήτησης 21-32 από 32.

• Παιδιά, σας ευχαριστώ πολύ για τις συμβουλές... Επειδή δεν έχω χρόνο να κάνω τώρα την εγκατάσταση, θα σας ευχαριστήσω γενικότερα (για όλα) αύριο... Εκτός αν τα κάνω μαντάρα, οπότε θα σας ζητήσω πάλι βοήθεια...

• Geoanto, ποια από τις 2 ROM κατεβάζω; Αυτή: xiaomi-miui-hellas-5.1_kenzo_Stable-V7.3.2.0.zip ή αυτή: xiaomi-miui-hellas-5.1_kenzo_V8_GTV-6.6.30.zip; Είχα κατεβάσει πριν λίγες μέρες αυτή: [GTV-6.7.28] H νέα έκδοση της Ελληνικής MIUI V8 ROM. (τελευτ. ενημέρωση 30/7 20:34), ώστε να την έχω έτοιμη... Ποια είναι η διαφορά με τις άλλες; Επίσης, στον οδηγό που πόσταρες, κάνω όλα τα βήματα κάτω από αυτό το σημείο "ΣΗΜΕΙΩΣΗ : Διορθώθηκε το πρόβλημα με το TWRP Recovery"; ( Είμαι εντελώς άσχετος, το ξέρω )

• Gian, ακολούθησα αυτόν τον οδηγό Ελληνικός οδηγός Flash Official Rom με το Mi PC Suite για όλα τα Xiaomi (ακόμα και με κλειδωμένο Bootloader), μου εμφάνισε ένα update (V.7.5.2.0.LHOCNDE), έκανα το update, και μετά ακολουθώντας αυτόν τον οδηγό Ξεκλείδωμα του Bootloader. ξεκλείδωσα τον bootloader (χωρίς να χρειαστεί να περάσω την China dev, που αναφέρεται στο 1ο βήμα).

• 'Εκανα τελικά το update και ξεκλείδωσα (επιτέλους!!!) τον bootloader... Για να περάσω τώρα την ελληνική ROM πρέπει να περάσω πρώτα την China dev ή δεν χρειάζεται; Επίσης, ποιον οδηγό θα χρησιμοποιήσω; Αυτόν: Flash την Ελληνική ROM στο RedMi Note 3 (Για πρώτη φορά) ή επειδή δεν έχω ήδη ελληνική ROM μέσα πρέπει να κάνω κάτι άλλο;