Ο/H GR_Macedon έγραψε:
Εγώ λέω να το κλείνετε τα βράδια. Ίσως κιτρίνισε γιατί ξενυχτάει.![]()
Σιγά σιγά θα μας πεις ότι έχει και ίκτερο και για αυτό έχει γίνει κίτρινη

Στάλθηκε από το MI 4W μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Πρέπει να εγγραφείτε ως μέλη για να μπορέσετε να αφήσετε σχόλια και μηνύματα
Έχετε ήδη έναν λογαριασμό ; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώραΔημιουργήστε έναν νέο λογαριασμό στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΟ/H GR_Macedon έγραψε:
Εγώ λέω να το κλείνετε τα βράδια. Ίσως κιτρίνισε γιατί ξενυχτάει.![]()

εχω βεβαια και ενα φοβο να το στειλω... Δεν ξερω τι να κανω βασικα να πληρωσω ή να το στειλω?
Για εγκυκλοπαιδικούς λόγους ρωτάω: Τι ρομ φορουσες όταν έγινε το ατυχές συμβάν;Ο/H ntel0s έγραψε:
Κυριοι ολα ενταξει με την οθονη.....τωρα κιτρινιζει λιγο παραπανω....![]()

Φορουσα stable v6.4.0 το κινητο το πηρα απο minideal και μετα απο 3 ΟΛΟΚΛΗΡΕΣ μερες επικοινωνιαςΟ/H GR_Macedon έγραψε:
Για εγκυκλοπαιδικούς λόγους ρωτάω: Τι ρομ φορουσες όταν έγινε το ατυχές συμβάν;Ο/H ntel0s έγραψε:
Κυριοι ολα ενταξει με την οθονη.....τωρα κιτρινιζει λιγο παραπανω....![]()
Αν το μαγαζί που το αγόρασες είναι από τα γνωστά δοκιμασνένα, μπορείς να το στείλεις πίσω αφού συνεννοηθείς μαζί τους και βάλεις και ένα χαρτί με όλα τα στοιχεία της παραγγελίας που είχες κάνει (όπως σου τα έστειλαν με mail όταν το αγόρασες). Δεν χάνονται έτσι εύκολα τα τηλέφωνα. Σε 7-10 μέρες θα το έχουν στα χέρια τους. Το πότε θα το έχεις πίσω εσύ, είναι άλλη υπόθεση.
στις οποιες μολις ανεφερα "i want to send my phone back to check it and then tell me for warranty*(συγγνωμη για τα λιγα αγγλικα που ξερω αλλα συνεννοοομαι) δεν επερνα καμια απαντηση! Την 4 μερα τους εστειλα ενα mail και εγγραψα πολυ απλα και ευγενικα(οπως παντα) οτι μετα πο 10-12 παραγγελιες χρειαστηκα βοηθεια 1 φορα και δεν θελετε να με βοηθησετε για να δειτε το κινητο. Οποτε και εγω με την σειρα μου θα γραψω την εμπειρια μου απο το καταστημα σας στο site xiaomi-miui.gr απο που ειμαι ενεργο μελος και εχει 5000 μελη για να ξερουν την συμπεριφορα σας στο θεμα after sales! Thank you have a nice day! Ημερα ΣΑΒΒΑΤΟ που δεν απαντουν ποτε μου απαντησαν να στειλω το κινητο πισω με τα γνωστα στοιχεια! Θα κανουν περιπου ενα μηνα να δοορθωσουν! Το θεμα ειναι θα το περασουν εγυηση ή τσαμπα χρονος? Γιατι δεν το ανεφεραν πουθενα στα mail...!! Προσπάθησε να το επιβεβαιώσεις αυτό με τον τεχνικό τους. Γιατί από την δική μου εμπειρια ενώ είχα επιβεβαίωση από email περι εγγύησης πήρα email που έλεγαν (αφου το έλεγξαν) να πληρώσω ένα καθόλου αμελητέο ποσό για να το επισκευάσουν και όχι να μου το αντικαταστήσουν. Και τελικά μετά από περέμβαση του τεχνικού τους αγνόησα το email και είχα αίσια κατάληξη. RMA form σου έστειλαν??Ο/H ntel0s έγραψε:
Το θεμα ειναι θα το περασουν εγυηση ή τσαμπα χρονος? Γιατι δεν το ανεφεραν πουθενα στα mail...!!
Η stable ηταν η ελληνική ή αυτή που είχε οταν πατελαβες;Ο/H ntel0s έγραψε:

Να του βάλεις. Εγώ έχω αλλάξει 3 συσκευές χωρίς κανένα πρόβλημα. Είναι μη σου τύχει που λένε. Αν η οθόνη βγει σκάρτη θα σου βγάλει πρόβλημα, ειδικά άμα την υπερθερμαίνεις συχνά.Ο/H jonnieX έγραψε:
Δλδ οι νεοι χρηστες, ωσονουπο να μην του βαλουμε τιποτα? Ουτε tempered ουτε θήκη?
s3 QS

