Διαφήμιση

ΤΕΛΩΝΕΙΟ: Πως να αντιμετωπίσετε το "ΤΕΡΑΣ"

    • Οδηγός
    • Απο το tomtop, παρήγγειλα το πατίνι M365 black, βρήκα ένα κουπόνι , και πλήρωσα με pay pal 344,38 €. Έλαβα email, ότι το στέλνουν, νομίζω express, και tracking number μηδενικά, νομίζω 10 μηδέν ψηφία. Γιατί δεν είναι κάποιος αριθμός;
      Επίσης στο site, γράφει, ότι πληρώνουν τα έξοδα τελωνείο. Μια γνώμη;
    • @sakis112 Δεν νομίζω ότι πρέπει να ανησυχούμε με το συγκεκριμένο κατάστημα. Και εγώ έκανα παραγγελία το mi drone από το TomTop στα 405 € και μου έστειλαν μαιλ εχθές ότι το δέμα έχει αποσταλεί χωρίς tracking number. Είναι βέβαιο ότι έρχεται από Ευρωπαική αποθήκη του καταστήματος. 3-6 εργάσιμες δηλώνουν ως χρόνο παράδοσης οπότε δεν έχουμε απλά να περιμένουμε.
    • Απο την Ευρωπαϊκή αποθήκη, πήρα πριν 6 μήνες, ένα ρολόι 30 ευρώ. Στην παραγγελία, στο σάιτ έγραφε, αποστολή από Κίνα. Θα δείξει, τι να πω. Θα τους στείλω email, αν έχουν tracking number.
    • Διαφήμιση
    • Ο/H sakis112 έγραψε:

      Απο την Ευρωπαϊκή αποθήκη, πήρα πριν 6 μήνες, ένα ρολόι 30 ευρώ. Στην παραγγελία, στο σάιτ έγραφε, αποστολή από Κίνα. Θα δείξει, τι να πω. Θα τους στείλω email, αν έχουν tracking number.
      Δεν έχω πάρει από εκεί αλλά μήπως απλά δεν είχες τσεκάρει στο απο που θα γίνει η αποστολή την ευρωπαϊκή αποθήκη ;
    • Δεν είχε επιλογή για Ευρωπαϊκή αποθήκη, μόνο από Κίνα. Το tracking number γιατί είναι 0000000. ??????

      =============== Ιουλ 16th 2017, 10:38pm ===============
      Στο email που μου έστειλαν γράφει,,.
      Shipping Methods: yunexpress Dulunche Channel.
      Μόλις τώρα, έστειλα email , ζητώντας να ελέγξουν το tracking number, και να μου το στείλουν.
      Την μεταφορική, την ξέρει κάποιος???

      =============== Ιουλ 16th 2017, 10:48pm ===============
      By the way, your order maybe shipped out with several packages. But do not worry, we also will send you the package information with several emails. Looking forward to your understanding. , Από το αρχικό email. Τι σημαίνει αυτό???????
    • Ο/H sakis112 έγραψε:

      Δεν είχε επιλογή για Ευρωπαϊκή αποθήκη, μόνο από Κίνα. Το tracking number γιατί είναι 0000000. ??????

      =============== Ιουλ 16th 2017, 10:38pm ===============
      Στο email που μου έστειλαν γράφει,,.
      Shipping Methods: yunexpress Dulunche Channel.
      Μόλις τώρα, έστειλα email , ζητώντας να ελέγξουν το tracking number, και να μου το στείλουν.
      Την μεταφορική, την ξέρει κάποιος???

      =============== Ιουλ 16th 2017, 10:48pm ===============
      By the way, your order maybe shipped out with several packages. But do not worry, we also will send you the package information with several emails. Looking forward to your understanding. , Από το αρχικό email. Τι σημαίνει αυτό???????
      Και στο δικό μου μαιλ τα ίδια έγραφε. Ένα απλό copy paste είναι :). Τώρα όσον αφορά σε τελωνεία και δασμούς σε αρκετά προϊόντα όπως αυτό που περιμένεις εσύ και το drone που πήρα εγώ αναγράφεται ξεκάθαρα ότι αναλαμβάνουν αυτοί την πληρωμή των φόρων για αποστολή μέσα στην EU.


      XIAOMI Mi Drone 4K WiFi FPV RC Quadcopter
      3-Axis Gimbal / GPS / UHD Camera / we will pay tariffs in advance when the ship to Europe
    • το μονο που μπορω να υποθεσω,, το πιο πιθανον πρωτα θα παει στην ευρωπαικη αποθηκη κλπ
    • Διαφήμιση
    • Ο/H linuxilakis έγραψε:

      @moussathecat το πιο σωστό είναι να στο στείλει με το ίδιο κουτί που του το έστειλες οπότε θα έχει και το πράσινο αυτοκόλητο που σου έδωσαν τα ελτα για να το στείλεις πίσω. Ή να πάρει αυτό το αυτοκόλλητο και να το κόλλαγε πάνω στο νέο κουτί. Έτσι θα μπορούσες να αποδείξεις ότι είναι απο επισκευή. Τα σωστά μαγαζία σου στέλνουν ένα rma sheet που το γράφεις και το βάζεις μέσα. Με αυτό το ξαναστέλνουν πίσω. Οπότε αν το ανοίξουν να ξέρουν τι είναι. Τουλάχιστον να μπορέσεις να βρεις το δίκιο σου. Διότι αν το πας για επανέλεγχο ώστε να γλιτώσεις τους δασμούς (θέλουν 10 ευρώ τα ελτα για επανελεγχο) θα πρέπει να υπάρχει τρόπος να το αποδείξεις όπως σου ανέφερα παραπάνω.

      Ελπίζω κάπως να βοήθησα
      Σε φάκελο με φυσαλίδες του το είχα στείλει. Δε βγάζω συνενόηση μαζί του. Το τελευταίο μύνημα του γράφει: "We declared as your last parcel." Που μάλλον σημαίνει ότι έγραψε ότι είχε γράψει και την πρώτη φορά. Και το ALI μου λέει τα εξής:

      "we found that seller has send you the product, which is held by coustom. In this case, we you may need to pay coutoms. Hope you can understand. Hope the problem can be solved smoothly."

      Ενώ τους έχω πει την ιστορία. Απελπισία.

      =============== Ιουλ 17th 2017, 11:31am ===============
      Απίστευτο. Πήρα τηλέφωνο με το τελωνείο και το σήκωσαν και μου απάντησαν και ευγενικά (μία κυρία). Μου είπε ότι όταν το έστειλα έπρεπε να είχα κάνει μια διαδικασία με το τελωνείο για να κρατηθεί κάπου επίσημα το serial number του κινητού, ώστε όταν γυρίσει πίσω να γίνει ταύτιση και να μην πληρώσω ξανά κάτι. Πράγμα που δεν έκανα γιατί δεν το γνώριζα και το έστειλα από το ταχυδρομείο ως συστημένο. Αν και δε σκέφτηκα να ρωτήσω τι γίνεται στην περίπτωση που το κινητό είναι αντικατάσταση.

      Kαλό είναι να γραφτεί αυτό στην αρχή στον οδηγό για να το γνωρίζει ο κόσμος. Επίσης στο πρώτο τηλέφωνο που πήρα σήμερα (2103542122) ο τύπος μου είπε ότι τον έχουν πάρει άλλοι 4-5 από το πρωί που του λένε ότι το κινητό έχει κρατηθεί στο τελωνείο ενώ είναι από επισκευή. Οπότε σε καμία περίπτωση δεν ισχύει πια το "στείλτο με ΕΛΤΑ και δεν θα έχεις πρόβλημα".
    • Ο/H zt654 έγραψε:

      alipay φίλε. Σε προστατεύει όσο καλά κάνει το PayPal.
      Πως το λέτε αυτό ρε παιδιά? Εγώ τους παρακαλάω μήνες τώρα και δεν με έχουν προστατεύσει από τίποτα. Αρχικά δεν με προστάτευσαν από τον πωλητή που μου έστειλε χαλασμένο τηλέφωνο και τον πλήρωσαν πριν παραλάβω και μετά μου είπαν ότι πρέπει να ξαναπληρώσω τελωνείο γιατί είναι υποχρέωση μου (το κινητό είναι 2η φορά στο τελωνείο μετά την επισκευή). Δε συζητάω καν για την 6μηνη ταλαιπωρία μου. Παρακαλούσα αφού έστειλα το κινητό πίσω να πάρω τα λεφτά μου πίσω και δεν έκανα τίποτα. Σε καμία περίπτωση αγορά από τα Ali. Λίγο να ψάξετε για "ali reviews" στο google θα καταλάβετε. Σε κρεμάνε πολύ εύκολα.

      =============== Ιουλ 17th 2017, 1:21pm ===============

      Ο/H jimiss έγραψε:

      Σημερα εστειλα ενα note 3 pro στην Κινα για επισκευη.Εχετε ιδεα τι να πω στον εμπορο για να μην φαω την χρεωση στην επιστροφη;Αμαρτια ειναι και σε επισκευασμενο κινητο... "repair phone under warranty" αλλα και παλι νομιζω θα με σκισουν :)
      Τι έγινε τελικά? Ξαναμπήκε τελωνείο? Κι αν ναι εβγαλές άκρη?
    • Διαφήμιση
    • καλησπέρα παρέλαβα και εγώ σήμερα πλήρωσα 39 ευρώ και όπως θα δείτε δεν άνοιξαν καθόλου το δέμα το τηλ ειναι το redmi note 4x
      Images
      • Screenshot_2017-07-17-15-39-58-526_com.miui.gallery1.jpg

        256,91 kB, 800×1.204, viewed 114 times