Διαφήμιση

Αναζήτηση Πακέτου - Tracking Number - Επιστροφή - Refund

    Αυτή η σελίδα κάνει χρήση των Cookies. Εάν θέλετε να μάθετε περισσότερα για τα Cookies, κάντε κλικ στις Περισσότερες πληροφορίες

    • Ο/H Kostas.Tzav έγραψε:

      Παιδιά καλησπέρα. Στις 18/12 αγόρασα το Redmi 4 Pro 3/32 GB από το gearbest.com με Unregistered Air mail service. Η αποστολή γίνεται με PostNL. Το πρόβλημα μου είναι ότι έχουν περάσει 29 μέρες(εργάσιμες, υπολογίζοντας και τις αργίες) και δεν έχει γίνει κάποια ενημέρωση ως προς το που βρίσκεται το τηλέφωνο. Tracking Number: RS737303600NL. Σε αυτές τις περιπτώσεις, τι κάνω? Υπάρχει πιθανότητα να έχει χαθεί το πακέτο? Θα περιμένω άλλη μια εβδομάδα να δω μήπως είμαι τυχερός και μου έρθει...
      Μάλλον σήμερα όπως το βλέπω πρέπει να έφυγε από Ολλανδία. Λίγο υπομονή ακόμη.
    • Ο/H imazehost έγραψε:

      Ο/H Kostas.Tzav έγραψε:

      Παιδιά καλησπέρα. Στις 18/12 αγόρασα το Redmi 4 Pro 3/32 GB από το gearbest.com με Unregistered Air mail service. Η αποστολή γίνεται με PostNL. Το πρόβλημα μου είναι ότι έχουν περάσει 29 μέρες(εργάσιμες, υπολογίζοντας και τις αργίες) και δεν έχει γίνει κάποια ενημέρωση ως προς το που βρίσκεται το τηλέφωνο. Tracking Number: RS737303600NL. Σε αυτές τις περιπτώσεις, τι κάνω? Υπάρχει πιθανότητα να έχει χαθεί το πακέτο? Θα περιμένω άλλη μια εβδομάδα να δω μήπως είμαι τυχερός και μου έρθει...
      Μάλλον σήμερα όπως το βλέπω πρέπει να έφυγε από Ολλανδία. Λίγο υπομονή ακόμη.
      31 Δεκέμβρη έφυγε από Ολλανδία. Το χρονικό περιθώριο που τους δίνω είναι μέχρι τις 8/2 καθώς τότε είναι οι 35 εργάσιμες... Υπομονή... Δεν μπορω να κάνω κάτι άλλο.
    • Διαφήμιση
    • Ο/H imazehost έγραψε:

      Ο/H Kostas.Tzav έγραψε:

      Παιδιά καλησπέρα. Στις 18/12 αγόρασα το Redmi 4 Pro 3/32 GB από το gearbest.com με Unregistered Air mail service. Η αποστολή γίνεται με PostNL. Το πρόβλημα μου είναι ότι έχουν περάσει 29 μέρες(εργάσιμες, υπολογίζοντας και τις αργίες) και δεν έχει γίνει κάποια ενημέρωση ως προς το που βρίσκεται το τηλέφωνο. Tracking Number: RS737303600NL. Σε αυτές τις περιπτώσεις, τι κάνω? Υπάρχει πιθανότητα να έχει χαθεί το πακέτο? Θα περιμένω άλλη μια εβδομάδα να δω μήπως είμαι τυχερός και μου έρθει...
      Μάλλον σήμερα όπως το βλέπω πρέπει να έφυγε από Ολλανδία. Λίγο υπομονή ακόμη.

      Ο/H Kostas.Tzav έγραψε:

      Ο/H imazehost έγραψε:

      Ο/H Kostas.Tzav έγραψε:

      Παιδιά καλησπέρα. Στις 18/12 αγόρασα το Redmi 4 Pro 3/32 GB από το gearbest.com με Unregistered Air mail service. Η αποστολή γίνεται με PostNL. Το πρόβλημα μου είναι ότι έχουν περάσει 29 μέρες(εργάσιμες, υπολογίζοντας και τις αργίες) και δεν έχει γίνει κάποια ενημέρωση ως προς το που βρίσκεται το τηλέφωνο. Tracking Number: RS737303600NL. Σε αυτές τις περιπτώσεις, τι κάνω? Υπάρχει πιθανότητα να έχει χαθεί το πακέτο? Θα περιμένω άλλη μια εβδομάδα να δω μήπως είμαι τυχερός και μου έρθει...
      Μάλλον σήμερα όπως το βλέπω πρέπει να έφυγε από Ολλανδία. Λίγο υπομονή ακόμη.
      31 Δεκέμβρη έφυγε από Ολλανδία. Το χρονικό περιθώριο που τους δίνω είναι μέχρι τις 8/2 καθώς τότε είναι οι 35 εργάσιμες... Υπομονή... Δεν μπορω να κάνω κάτι άλλο.
      Μαζί θα μας έρθουνε από ότι βλεπώ! :P

      Package Status: In Transit
      Origin Country: Netherlands
      2017-01-15 12:18 The item is on transport to the country of destination
      2017-01-14 02:16 The item is at the PostNL sorting center
      2017-01-09 03:46 The item is pre-advised
      Destination Country: Greece
      2017-01-14 02:16 NETHERLANDS, SEND ITEM ABROAD
      ======================================
      Powered by 17track.net
    • Ο/H zisistil έγραψε:

      Παλικάρια έτσι είχα απελπιστεί και εγώ αλλά έως τώρα με PostNL δεν έχει χαθεί τίποτα. Τουλάχιστον από εμένα.
      Το θέμα είναι ότι εγώ είμαι αυτή τη στιγμή με Sony Ericsson Xperia X8. Το χρησιμοποιώ από τις 15/12, αφού μου χάλασε το προηγούμενο... Συνήθως πόσο καιρό παίρνει για να γίνει ένα refund?
    • Διαφήμιση
    • συγγνώμη που είμαι λίγο εκτος θέματος αλλα περιμένω δυο κινητά και ένα το ένα πέρασε κανονικά το δεύτερο μου βγάζει στο tracking held by customs τόσα χρονια κάνω παραγγελιες μέσο internet και ποτε δεν είχα θέμα με τελωνεία
    • @Panayotis_92, Εδώ και μερικούς μήνες γίνονται έλεγχοι στα τελωνεία...με αποτέλεσμα να υπάρχουν καθυστερήσεις αλλά και χρεώσεις εκτελωνισμού
    • @NasDriver και σε εμάς που γίνονταν πάντα ελέγχοι εδώ και 3 μήνες αργούν απίστευτα τα πακέτα

      Κάτι άλλο ίσως να παίζει γιατί δεν είναι μόνο για Ελλάδα το πρόβλημα
    • καλησπερα θα ήθελα να ρωτήσω και εγώ κάτι. Αν έχεις κανει refund μία παραγγελία και σου επέστρεψαν τα χρήματα αλλά μετά από 1 μήνα έρθει η παραγγελία κανονικά τι κάνεις;
    • Διαφήμιση
    • Αναζήτηση Πακέτου - Tracking Number - Επιστροφή - Refund

      Ποτέ να υπολογίζω ;είναι κινητό από vickmall .
      Package Status: (null)
      Destination Country: Greece
      2017-01-23 19:18 NETHERLANDS, SEND ITEM ABROAD
      Origin Country: Netherlands
      2017-01-25 08:55 The item is on transport to the country of destination
      2017-01-23 19:18 The item is at the PostNL sorting center
      2017-01-23 19:18 The item is processed at the PostNL sorting center
      2017-01-23 14:00 The item is at the handover point from freight carrier to PostNL
      2017-01-19 12:47 The item has arrived in the transit airport
      2017-01-18 01:15 The item is ready for shipment
      2017-01-17 20:00 The item is received by the shipper in the originating country
      2017-01-17 10:30 The item is pre-advised
      2017-01-15 14:13 The item has left



      Sent from my iPad using Tapatalk