Καλά κρασιά...

Πρέπει να εγγραφείτε ως μέλη για να μπορέσετε να αφήσετε σχόλια και μηνύματα
Έχετε ήδη έναν λογαριασμό ; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώραΔημιουργήστε έναν νέο λογαριασμό στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΑυτή η σελίδα κάνει χρήση των Cookies. Εάν θέλετε να μάθετε περισσότερα για τα Cookies, κάντε κλικ στις Περισσότερες πληροφορίες
έχεις δίκιο το έκανα αντιγραφή το κείμενο και εκανα μετα τις διορθώσεις και ξέχασα να διορθώσω επάνω και την εταιρεία..Ο/H vanni έγραψε:
@yliko το link που έχεις βάλει δεν είναι από Bangood αλλά από eglobalcentral από πού τελικά το αγόρασες;
ευχαριστώ, έχω ολοκληρο διάλογο που μου λεει μετά το άνοιγμα θέματος στη δική τους σελίδα που να το στειλω κλπ διαδικασίες. ομως το θέμα νομίζω βρομάει πως εγώ μιλουσα με κινέζο που εδωσε στοιχεία να το στειλω στο service Aγγλία, οποτε και κάπου εκεί δεν ξέρω αν ειναι σκοπιμο μου φάγανε το χρονο και βγάζουν οτι ειμαι εκτός απο τον χρόνο των 30 ημερών. ενώ το παρέλαβαν δηλαδή 9 οκτώβρη, στις 11 οκτώβρη απαντησαν (μετά απο δικά μου mail που ρωτούσα τι έγινε με την παραλαβή) μου πως δεν το εχουν λαβει και πως να τους στειλω αποδειξη υπογραφής της παραλαβής, στις 12, επιβεβαίωσαν πως ναι παρέλαβαν. και αφησαν σαββατοκυριακο ωστε στις 15 δευτερα να μου πουν πως παρέλαβαν και πως πρεπει να περιμένω έλεγχο απο το τμήμα επισκευών τους. στις 18 επίσημα μου απάντησαν πως ειναι σφάλμα εργοστασίου και απευθείας μου εδωσαν πως το προωθουν για επισκεύη ως απάντηση, δεν μου εδωσαν καν επιλογή, και μαλιστα πως θα παρει 6-8 εβδομάδες...εκει εξοργίστηκα...και κινήθηκα με dispute paypal. sto paypal μου ζητησαν αποδειξη αποστολης υπογραφής παραλαβής σε διευθυνση ομως κίνας και αυτό μου βρώμισε λίγο...γιατί μου ζητησαν μονο tracking number, οπως και τους έδωσα. το μονο που μπορουσαν να γραψω γιατί δεν μου επετρεπε upload διαλόγων και αποδεικτικών παραλαβής απο αυτους είναι πως επισημανα πως μπορώ να τους αποστειλω διαλόγους και ηλεκτρονικές αποδείξεις παραλαβής εντος 30 ημερών απο την εταιρεία σε διεύθυνση που μου υπέδειξαν αυτοί για το τμήμα σερβις τους αγγλία.Ο/H vanni έγραψε:
Ελπίζω να βρεις άκρη αν και λίγο που διάβασα τους όρους θεωρητικά είσαι μέσα στους στους χρόνους που αναφέρουν.
Ενημερωτικά,για να το ξέρειςΟ/H yliko έγραψε:
το dispute που έκανα δεν μου επιτρέπει να συμπληρώσω κάτι πέρα από το tracking number που μου ζήτησαν αλλά οπως ειπα με διεύθυνση κινας, ενώ αυτοί μου ζητησαν να το στειλω αγγλία. πρεπει να δω τι αλλο θα μου ζητησει το Paypal ώστε να απαντήσω με το λινκ των όρων 30 DOA που έχουν στη σελίδα τους καθώς και με την συζητηση μαζι τους και τις οδηγίες τους, αλλά και τις αναλυτικές μέρες ποτε παρέλαβα και ποτε τους το έστειλα.
Και το Κινέζικο να έστειλαν, το Νοέμβριο θα πάρει αναβάθμιση για υποστήριξη Αγγλικής γλώσσας. Το λένε και τα Κινεζομάγαζα στα specification αν προσέξεις. Οπότε άστο και περίμενε λίγες ημέρες. Ισως να έκαναν και λάθος. Εμένα μου έχει συμβεί και το ανάποδο μια φορά σε Mi Band 3... Αντί Κινέζικο, έστειλαν InternationalΟ/H geozn8 έγραψε:
Καλησπέρα σε ολους. Βλεπω οτι στο Κ.Δ ΑΤΤΙΚΗΣ εχει φτάσει το Hey+ smartband. Απο δευτερα-τριτη θα το εχω στα χερια μου. Απο την πρώτη στιγμή εδω και εναμιση μηνα εχω παραγγείλει το international μοντελο που κανονικά μεσα πρεπει να εχει multilangauges και αφου κανω ενα προσεχτικό unboxing και φωτο κλπ μπορεί ομως να μου εχουν στείλει την chinese version αν εχει γινει αυτο πως λετε να κινηθώ ??
Ο/H yliko έγραψε:
το dispute που έκανα δεν μου επιτρέπει να συμπληρώσω κάτι πέρα από το tracking number που μου ζήτησαν αλλά οπως ειπα με διεύθυνση κινας, ενώ αυτοί μου ζητησαν να το στειλω αγγλία. πρεπει να δω τι αλλο θα μου ζητησει το Paypal ώστε να απαντήσω με το λινκ των όρων 30 DOA που έχουν στη σελίδα τους καθώς και με την συζητηση μαζι τους και τις οδηγίες τους, αλλά και τις αναλυτικές μέρες ποτε παρέλαβα και ποτε τους το έστειλα.
Φοβάμαι πως δεν θα πάρεις refund, είναι ξεκάθαρο αυτό που λένε οι κινέζοι:Ο/H vanni έγραψε:
Return of Wrong or DOA Item
If you find yourself having received wrong or Dead on Arrival (DOA) goods, you must notify us within 30 days of receiving the goods. We will acknowledge receipt of your request and advise you the proper procedure of returning the goods to us. You may opt for a full refund or replacement subject to below condition(s):
Goods are not working straight out of the box. (DOA)