Διαφήμιση

Γενική συζήτηση περί καταστημάτων και παραγγελιών από εξωτερικό

    • Εμένα πάντως όποτε έχω κάποιο συστημένο ποτέ δεν μου φέρνει ειδοποίηση ο ταχυδρόμος,πάντα πηγαίνω απο την Αναπαύσεως στο γραφείο που είπε ο @makis1024 και τα παίρνω μόλις δω οτι έφτασαν Χανιά απο το tracking.Μάλιστα μια φορά επίτηδες ενώ είχε έρθει Χανιά ένα δέμα συστημένο περίμενα 3 μέρες μπας και φέρει ειδοποίηση αλλά τζίφος...
    • Ενα μεγάλο Χ από μένα για το banggood.... :!: :!:

      Πρόβλημα δεν έχω μπορώ να περιμένω και 2 μήνες...αλλά είναι απαράδεκτοι οι τύποι.

      Τους έχω στο στενό μαρκάρισμα και αντί να προσπαθήσουν να με κρατήσουν σαν πελάτη, μου λένε και μου ξαναλένε αν θέλω να αλλάξω την παραγγελία για το mi 5s που δεν έχουν σε στοκ και αν θέλω να μου κάνουν refund!!!!!!!

      Όχι λέω, θα περιμένω, κάνοντας προσευχές στον Κομφούκιο, να μου το στείλετε.

      Είστε ξεφτίλες ερασιτέχνες Κινέζοι, δεν πρόκειται να ξαναπαραγγείλω από σας και θα σας κάνω ρόμπα στο miui.global....εκεί αυτοί, στα τέτοια τους.

      Είχαν και προσφορά απίθανη το redmi pro και το χτύπησα για κολλητό...ξανα-μαθαίνω ότι δεν το χουν σε στοκ, ζητάω ακύρωση και refund, πριν προλάβω να το....μετανιώσω...μου ακυρώνουν και μου κάνουν και refund στο φτερό....τι στο καλό συμβαίνει με δαύτους??

      To yeso521 από την άλλη, Α-Ψ-Ο-Γ-Ο-Ι-....παρήγγειλα στο καπάκι το redmi pro και την ίδια μέρα το στειλαν!!

      Επειδή ανακάλυψα ότι το στειλαν με την multi, τους την είπα και τι κάναν?
      Πήραν πίσω το πακέτο που είχαν στείλει...ζήτησαν 1000 συγγνώμη, με εξηγήσεις ότι πολλοί τους ζητάνε multi για τα Ελληνικά και γι αυτό την βάλαν και μου στειλαν την ίδια στιγμή το ίδιο (φαντάζομαι) κινητό, λέγοντάς μου ότι περάσαν την official china-eng!

      Αν έρθει και διαπιστώσω ότι είναι όντως έτσι, το μαγαζάκι απλά δεν υπάρχει... :hail:
      Είναι επικίνδυνο να έχεις δίκιο, όταν η εξουσία έχει άδικο!!

    • Διαφήμιση
    • Ο/H demakhs έγραψε:

      Ενα μεγάλο Χ από μένα για το banggood.... :!: :!:
      Πρόβλημα δεν έχω μπορώ να περιμένω και 2 μήνες...αλλά είναι απαράδεκτοι οι τύποι.
      Τους έχω στο στενό μαρκάρισμα και αντί να προσπαθήσουν να με κρατήσουν σαν πελάτη, μου λένε και μου ξαναλένε αν θέλω να αλλάξω την παραγγελία για το mi 5s που δεν έχουν σε στοκ και αν θέλω να μου κάνουν refund!!!!!!!

      Όχι λέω, θα περιμένω, κάνοντας προσευχές στον Κομφούκιο, να μου το στείλετε.

      Είστε ξεφτίλες ερασιτέχνες Κινέζοι, δεν πρόκειται να ξαναπαραγγείλω από σας και θα σας κάνω ρόμπα στο miui.global....εκεί αυτοί, στα τέτοια τους.

      Είχαν και προσφορά απίθανη το redmi pro και το χτύπησα για κολλητό...ξανα-μαθαίνω ότι δεν το χουν σε στοκ, ζητάω ακύρωση και refund, πριν προλάβω να το....μετανιώσω...μου ακυρώνουν και μου κάνουν και refund στο φτερό....τι στο καλό συμβαίνει με δαύτους??

      To yeso521 από την άλλη, Α-Ψ-Ο-Γ-Ο-Ι-....παρήγγειλα στο καπάκι το redmi pro και την ίδια μέρα το στειλαν!!

      Επειδή ανακάλυψα ότι το στειλαν με την multi, τους την είπα και τι κάναν?

      Πήραν πίσω το πακέτο που είχαν στείλει...ζήτησαν 1000 συγγνώμη, με εξηγήσεις ότι πολλοί τους ζητάνε multi για τα Ελληνικά και γι αυτό την βάλαν και μου στειλαν την ίδια στιγμή το ίδιο (φαντάζομαι) κινητό, λέγοντάς μου ότι περάσαν την official china-eng!
      Αν έρθει και διαπιστώσω ότι είναι όντως έτσι, το μαγαζάκι απλά δεν υπάρχει... :hail:

      Σε τρέμουν !!! :rolleyes:

      Στάλθηκε από το MI 3W μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
    • @takisfrag μόνο ο yeso521 τον τρέμει ο Banggood δεν του δίνει και πολύ σημασία.

      Proud member of xiaomi-miui.gr
    • Ο/H makis1024 έγραψε:

      @takisfrag μόνο ο yeso521 τον τρέμει ο Banggood δεν του δίνει και πολύ σημασία.

      Proud member of xiaomi-miui.gr

      Μάκη πέστα γιατί εγώ είπα να μην τον πικράνω !!! :)

      Στάλθηκε από το MI 3W μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
    • Πήρα μια λάμπα απο aliexpress που α΄ργησαν να την στειλουν 11 μερες.
      Την παρελαβα πριν καμαι βδομαδα κι έστειλα video με την λάμπα να μην ανάβει. (Παραποντια έκανα γιατι με εκνευρισαν).
      Απάντηση απο το κατάστημα να μου κάνουν refund όλο το ποσό ΆΜΕΣΑ.
      Δεχτηκα κι εκτός που τους πήρα πίσω τα 18€ τους τράβηξα κι ένα περιποιημενο κράξιμο για αδιαφορία προς τον πελάτη, πως τον θεωρουν δεδομενο και πως δεν υπάρχει περίπτωση να ξαναβάλω τον ευατό μου σε κατασταση αναμονης για 10+ μέρες.
      Εκτός του refund μου εδωσαν και 2 κουπονια των 5$ για μελλοντικες αγορες.


      Even dead i will fight.
    • Διαφήμιση
    • Ο/H osalonikios έγραψε:

      Εκτός του refund μου εδωσαν και 2 κουπονια των 5$ για μελλοντικες αγορες.
      Ε, εντάξει βρε, καλά 'ξηγηθήκανε...
      Με το τρόπο αυτό αναγνώρισαν και το λάθος τους και έδειξαν ενδιαφέρον... Τουλάχιστον βάλε τους καμιά καλή βαθμολογία, αφού λάθη όλοι μας κάνουμε, ο σκοπός είναι να τα αναγνωρίζουμε και να ζητάμε και καμιά συγγνώμη. :)
    • @osalonikios καλά τους έκανες, δλδ σε πόσες μέρες ήρθε από την στιγμή που έκανες την παραγγελία? Εγώ ακόμα περιμένω από gearbest, Ή παραγγελία έγινε 4Οκτ. , Από 23 είναι Ελλαδα που όμως δε ξέρω

      Στάλθηκε από το Redmi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
    • Feedback εδωσα 5 αστερια αν και στο shipping time έβαλα 1.
      Την παραγγελία την έδωσα και την πλήρωσα 25 Σεπτ και παρέλαβα 21 Οκτ αν θυμάμαι καλα, με 11 μέρες proccessing time.
      ΤΗν ίδια λάμπα σε άλλο μαγαζί παραγγελία στις 6 Οκτ και παρέλαβα επίσης 21 Οκτ.


      Even dead i will fight.
    • τους (κ μας) "άλλαξες" τα φώτα με τις λάμπες ρε φίλε... :chinese: :fie: :chinese:
      Είναι επικίνδυνο να έχεις δίκιο, όταν η εξουσία έχει άδικο!!

    • Διαφήμιση
    • καλησπερα παιδια εχω στειλει ενα redmi 3 για service αγορασμενο απο vickmall και μου λενε οτι το εχω ανοιξει και εχει χαθει η εγγυηση
      σας εχει τυχει ποτε κατι τετοιο?νομιζω με δουλευουν πως λετε να το χειριστω?