Ο/H vanni έγραψε:
Αν διαβάσεις όλους τους όρους στο link ισχύουν και τα ίδια και αν χαλάσει μετά
Return of Faulty Item
You may return the goods to us if you find it faulty due to manufacturer fault, provided that the request is made within 30 days upon you receiving of the goods. We will acknowledge receipt of your request and advise you the proper procedure of returning the goods to us. You may opt for a full refund or replacement subject to below condition(s):
- Goods are purchased from our website (eglobalcentral.eu)
- A request for return notification is submitted by ticket and received by us within 30 days upon you receiving of the goods.
- Goods are returned with a copy of your receipt/invoice.
- Goods are in brand new condition (with all original packaging including all accessories and other material(s)).
- Goods must be returned to our specified address within 14 days after we acknowledge your request.
- Goods returned are confirmed to be faulty after our inspection.
Το μυστικό είναι στην χρήση της γλώσσας. Αυτό που έχω σημειώσει κάνει όλη την διαφορά. Σημαίνει ότι είναι καθαρά δική τους απόφαση το πως θα διαχειριστούν την κατάσταση - δηλ. επισκευή ή αντικατάσταση.
Μπορεί να σου πουν ότι η συσκευή έχει γρατζουνιά στην οθόνη. Τρέχα γύρευε. Επίσης είναι και καθαρά δική μας απόφαση από πού θα ξαναψωνίσουμε αλλά για να πώ και του στραβού το δίκιο, τα περισσότερα site τα ίδια ( και χειρότερα) κάνουν..


* Όταν τα πράγματα φαίνονται να είναι όπως δεν θα ήθελαν να φανούν ότι δεν είναι. *