Θα ήθελα να μας βλέπεις σαν φίλους σου εδώ μέσα, εδώ υπάρχουν 23.000 μέλη και όλα γίνονται δωρεάν, εύχομαι να γίνει η αντικατάσταση η επιστροφή των χρημάτων σου όταν με το κάλο πάρεις νέο xiaomi όλα τα παιδιά θα είναι εδώ να βοηθήσουν.Ο/H Gpat έγραψε:
Οκ , σας ευχαριστώ και πάλι, θα προσπαθήσω να πάρω μια μικρή παράταση για επιστροφή/refund απο geekbyuing..... και θα περιμένω λίγο...
Πρός το παρόν το εχω φέρει στις εργοστασιακές ρυθ, και το έχω πακετάρει. Διευθύνσεις δεν εχω γραψει στο κουτί....
Υ.Γ. Να κρατήσεις το αριθμό του traking namper και να το στείλεις foto ώς συνημμένο σε mail σε αυτούς αλλά και foto το πακέτο, τι σου απάντησαν ?? αντικατάσταση ?? με το paypal τι έκανες άνοιξες θέμα ??